SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval begaan met F1
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn we van dit gedrocht af...
[ afbeelding ]
Gaan ze het over acteurs hebben.Opzouten!
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:36 schreef Fer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat echt nog te wachten op Kimi's radio: I cannot even pass that stupid Lotus.
Andere stream dus:quote:
Vorige race was nog leuk om naar te kijken, hier gebeurde echt niets.quote:
Ik kan hem naar je streamen straksquote:Op zondag 30 maart 2014 13:52 schreef Eenskijken het volgende:
is het op internet al ergens helemaal terug te kijken? of zo te lezen hier zal de samenvatting vanvond ook wel volstaan...
Hier gebeurde ook echt wel veel, hoor. De gevechten in het middenveld waren leuk - mits de regie ze in beeld bracht.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige race was nog leuk om naar te kijken, hier gebeurde echt niets.
Dit is echt erg... dus een stom pisventje dat de auto te snel laat wegrijden veroorzaakt nu:quote:
Marco van Basten moet dit maar eens in een camera zeggen, dat zal ze leren!quote:Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit is echt erg... dus een stom pisventje dat de auto te snel laat wegrijden veroorzaakt nu:
- verlies van 4e positie en kans op een podium
- uitrijden deze race
- stop&go + 10 grid penalty volgende race
Heel zwaar.. heel zwaar!
Helemaal niet zwaar, ze mogen daar blij zijn dat ze geen race schorsing hebben gekregen na het incident in Duitsland vorig jaar bij precies hetzelfde team.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit is echt erg... dus een stom pisventje dat de auto te snel laat wegrijden veroorzaakt nu:
- verlies van 4e positie en kans op een podium
- uitrijden deze race
- stop&go + 10 grid penalty volgende race
Heel zwaar.. heel zwaar!
Voor mijn gevoel miste dat ook enorm. Uiteindelijk ging ik kijken of het aan mij lag dat dat DRS bolletje nooit groen werd, maar toen zat niemand binnen 2s. Niks op tv gezien, los van een paar leuke gevechtjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier gebeurde ook echt wel veel, hoor. De gevechten in het middenveld waren leuk - mits de regie ze in beeld bracht.
En wellicht ben ik ook bevooroordeeld. Ik kijk ook naar wat er mis gaat, en wie waar eindigt. Zowel voor mijn eigen F1-manager als voor de hele F1-manager.
Dankzij jouw streampje kon ik in ieder geval ook het midden- en achterveld bijhouden: wie haalt nou wie in?
Edit: en zoals ik dat vroeger ook deed: wat is de gap, wordt die kleiner, gaat die en die nou langzamer deze ronde.....???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |