Zoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Game is ook al afgelopenga slapen dan
link¿quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Z'n freestyle bij 101 is wel dope.
En hoequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef fyah het volgende:
Ik denk dat ik voor Rosie ga zou gaan
[ afbeelding ]
zou whatsappen
quote:
Die rechter is echt lelijk.quote:
Deze dus, wat een shitfacequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef fyah het volgende:
Ik denk dat ik voor Rosie ga zou gaan
[ afbeelding ]
zou whatsappen
quote:
short hair i carequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu loop je erbij als een kaalkopje?
Hehequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie heeft ze tekort gedaan?
Waarom boeit haar kapsel jou?
Balen man.
Hehe. Ja heb ik altijd bij kapper. Kan nooit goed uitleggen wat ik wilquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie heeft ze tekort gedaan?
Waarom boeit haar kapsel jou?
Balen man.
Wat een sukkel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe. Ja heb ik altijd bij kapper. Kan nooit goed uitleggen wat ik wilEn wilde een klein stukje eraf en hij deed steeds meer
Ik zou graag een capibara willenquote:
quote:
Die van Robo kreeg ik voor een foto van m'n boekenkast, die van chloro voor 1 van m'n eettafel. Dan heeft snowie toch de beste dealquote:
lijkt wel een beetje op jequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou graag een capibara willen
Srs fo real
Ik vind ze schattigquote:
Mmhmhmhmhmmhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van Robo kreeg ik voor een foto van m'n boekenkast, die van chloro voor 1 van m'n eettafel. Dan heeft snowie toch de beste deal
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van Robo kreeg ik voor een foto van m'n boekenkast, die van chloro voor 1 van m'n eettafel.
Ze heeft geen snapchatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ]
Veer kan je krijgen met pics van een/je courget.
Is dit beeldspraak ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ]
Veer kan je krijgen met pics van een/je courgette.
Wordt verworpen. Veer is mijn beste (e)-vriendinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik Veer was.
Veer be like "awwwhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Veer is mijn beste (e)-vriendin
haha kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer be like "awwwhhh"
I be like "haha, teruglezer"
She be like "nee, tab was nog open echt waar"
klazienaveenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In welke plaats zouden jullie niet willen wonen en waarom?
Alles waar de ah niet op zondag/tot 22u geopend isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In welke plaats zouden jullie niet willen wonen en waarom?
Ok doeiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:38 schreef Zaktabak het volgende:
niet mee spotten dus. serieus niet grappig
doei.quote:
Moest gniffelenquote:
Waarom ?quote:
Wil er nog niet dood gevonden worden.quote:
heel fijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wil er nog niet dood gevonden worden.
Ik wil nergens dood worden gevondenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wil er nog niet dood gevonden worden.
Probeer wise.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nergens een capibarafokker te vinden
#kutleve
Proefritje op wise?quote:
Kom. Ik ga ook dit jaar waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:48 schreef Gridlok het volgende:
zou daar nog wel een keer heen willen, zwarte cross.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom. Ik ga ook dit jaar waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #100 - Avec Susteren.
Maak dan gewoon géén foto.
Zomervibes gekregenquote:
Als jij ze zo quote zijn ze ineens wel grappigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/regels.html
Men noemt mij ook wel Koning van de Lach.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij ze zo quote zijn ze ineens wel grappig.
Ik vrees dat ik de login niet meer weet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar blijven den
e
k
t
a
s
j
e
s
in je blog?
Pics van je zebrasneakers.quote:
Goh. Zal het?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/regels.html
Haha, delicaat bloempje in een hoop modder en mest :$quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom. Ik ga ook dit jaar waarschijnlijk.
Smoothquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, delicaat bloempje in een hoop modder en mest :$
je had toch afgesproken met je fok battieboys in de groepsapp (quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / geen geld voor vakantie
chersonnis
jarlours
kkhond Dima
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / geen geld voor vakantie
chersonnis
jarlours
kkhond Dima
Geloven dat er überhaupt een groepsapp is (althans, waar ik ook deel van uitmaak)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je had toch afgesproken met je fok battieboys in de groepsapp (! ) om mij te negeren
sukkeltje
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]infinity. Precies diezelfde shit post ie ook in het GYM topic.
1800.
Verslikte mequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Modus het volgende:
Zelfs Braddie zit zo
[ afbeelding ]
bij Dimaposts.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, delicaat bloempje in een hoop modder en mest :$
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]infinity. Precies diezelfde shit post ie ook in het GYM topic.
1800.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
chipknipquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Muntjessysteem op een festival
Dat kan toch handiger ?
Hallo 1995quote:
Hoe moet je anders mensen onder invloed geld uit hun zak kloppen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat kan toch handiger ?
Ja truequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe moet je anders mensen onder invloed geld uit hun zak kloppen?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja true
Zou een spacebrownietentje/ gefrituurde kip openen
hoe dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat kan toch handiger ?
Geen ideequote:
afgelopen zomer een festival waar je polsbandjes met een chip kreeg. dat werkte ook voor geen meterquote:
Of dezequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / Slavinkenwie kan er nou geen slavinken maken
![]()
Slavinken![]()
Untermenschen voer
quote:Ik heb deze vraag al op verschillende fora gesteld, maar daar kreeg ik weinig bruikbare antwoorden.
de barbequequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:59 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb vanmiddag dus 3 kilo spareribs gehaald.. welke pan moet ik gebruiken? Ze hadden bij de blokkert geen spareribpan....
Of gewoon een chip in je arm net als de baja beachclubquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zomer een festival waar je polsbandjes met een chip kreeg. dat werkte ook voor geen meter
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon een chip in je arm net als de baja beachclub
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of deze.
CUL / Gehakt rul bakken
[..].
Ines Sainz?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
correctquote:
kan er niks aan doen dat jij je al hebt afgetrokken op alle pics van het hele internetquote:
Zitten fucking veel dagen in een jaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat jij je al hebt afgetrokken op alle pics van het hele internet
Een grill?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:59 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb vanmiddag dus 3 kilo spareribs gehaald.. welke pan moet ik gebruiken? Ze hadden bij de blokkert geen spareribpan....
Huawie huehehe heuehehe huheehe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef Germano het volgende:
Iemand hier verstand van en/of ervaring met het telefoonmerk Huawei?
Dat is namelijk eigenlijk waarom ik hier ben.
quote:Iceland
So arrive in Iceland from Amsterdam. Get detained at the border for an hour or so. A drug dog “smelled narcotics in my bag, and he’s never wrong” so security went through my stuff many times made me strip naked but fortunately did not finger my asshole.
They did not find drugs but confiscated 5 bottles of vodka and charge me 110 euros as a fine for going over the 1 litre alcohol limit.
Anyway Iceland is a interesting and cold place. Very isolated (check a map) with a lot of nautral beauty and small population, like 300k, located primarily in the capital Reykjavík where I am staying.
I go there on Saterday and met up with a local rsd wing: slatrari. He’s a chill guy and we had fun hitting up the ladies. That’s one thing I espcially I like about rsdnation, meeting wings all over the world even in a population as small as Iceland. Icelandic girls are hot!! A lot of blondes with very sharpe features, I was very surprised.
They looked like Swedish girls and very model-esque. So hit up a bunch of ladies and nothing really hooks hard for me and we bounce around to some different clubs. At the end of the night I see some girl who seem down and I leave with her but she apparently has a boyfriend or husband (I forget) at home and Is not being co-operative so I leave to check out more girls but nothing really goes down. It was still very cool to party in Reykjavík and have a wing.
The next night I don’t go out but my last day I plan to check out the Blue lagoon. It’s a basically a massive pool that’s filled with natural hot water from a volcanic hot spring.
So im flying out at 5pm and I arrive at the blue lagoon around 10:30. I have to leave at 2 to catch my bus. I hit up the lagoon and it’s awesome. So warm and the air is cold and its surrounded by black volcanic rock and some small mountains. There are enough people in the pool and I plan on giving it one last go to hit up ladies.
I briefly joked around with a sexy lady who I at first figured must have with a husband (limiting belief) then I go to the area where you get this mineral slime to put on your face which is supposed to be good for your skin. There I chat with an older couple who turns out to be Canadian aswell. I tell them I was I Poland for while and behind me I hear a soft voice say “I’m from Poland”.
It’s a girl my age who’s definitely fuckable. So I start talking to her and telling her how I was in Krakow n stuff and bounce her to the part of the pool where the boiling hot water is pumping out. We go close enough and I sit on a rock pull her to my lap and ask her what she wants for xmas playfully. She seems very receptive, we move around the pool and she sees her sister.
Then she says they need to go find their mom. So I bounce back to my rock chair and see the sexy girl. I chat with her and pull her to my lap aswell. She is less receptive than polish girl but still seems down and is only in town with dad. At one point polish girl comes over and I chat with both of them then she leaves.
Sexy girl mentions she is going to Thailand and I tell her I will be there at the same time. She tell she has to leave but tells me her facebook and I tell her my name. later she added me.
So polish is watching us and then disappears. I go towards where I saw her last and then see her. Her mom is there and seems to know whatsup. Her moms swims away, I tell polish we need to hit the steam room, she says she has to leave.
I pull to a spot where her mom couldn’t see and then mackout with her.
I tell her to come with me to the steam room, she says she has to go, but I say come for a bit because it’s not safe alone. She seems to be down but then says she needs to go. I pull her into the steam room.
There one other dude in it. She keeps saying she has to go, I grab her and mackout again. The guy leaves. She gets up and I wall slam her and go for the finger. Fingering is so much easier when they have a bikini on and she did. Once I finger her she goes completely euphoric, its like “no, no, no (finger in), aaaaawhhh” so she is moaning and shit as I finger her then I sit her on this ledge and pull out my cock she jerks then I put her head down and she sucks.
Now I had a 2/3 chub at first but all the steam and heat and shit got to me and I eventually couldn’t keep it up, it didnt help that I jerked off the day b4. So anti-climactic!
it was pretty surprising that no-one came in during tho.
So eventually she is sucking on my flacid cock and is like “I have to go, someone’s coming” no one was but I leave with her realizing it was game over.
She leaves but I haven’t given up. I go around the pool looking for more lust. I hit up some cute girl who was French or something, she was physically receptive and swam away after I picked her up in the water.
Then I go over to another little hot tub area of the pool. There a see and older (like 30 yr) chick who is also fuckable but pretty plain looking. Chat with her and what do you know, she is polish!
Of course polish chicks love me due to my Krakow sexventures and I put her on my lap but she is a little uncomfortable. I eventually work my way up and kiss her after a few denials. I bounce her around as I hold her in the water. Eventually I get very hard in the water and try to finger and fuck her many times.
She is wearing a one piece suit which covers more of her pussy than the bikini bottoms making it more didifcult to pull to the side but she really resisted everytime. The farthest she would go is jerk me off for a bit but I don’t like cumming from a hj and keep trying to finger/fuck until I have to go to my airport bus.
The blue lagoon is defiantly a good place to beast in Iceland! I think why the girls were so receptive is how relaxed we both were. I was totally comfortable in the water and it was so natural to get physical. Also the way I was talking to them was mostly very monotone basically in between breaking and seeking rapport which Ive noticed goes over well in many 1-on-1 situations.
Amazing trip! I really gotta do europe again ASAP. Stay tuned for SE ASIA adventures ☺
The end.
je wilt zo graagquote:
madeliefff doet maar gewoon normaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
madeliefff takes the money and runs away
een spareribpan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:59 schreef Salatrel het volgende:
Nee, dat gaat over mest en kadavers.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
vroege chai is vroeg. het leven van een boerin gaat niet over rozen
nice1quote:Op zondag 30 maart 2014 11:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Precies! Boeien en dan dumpen, dan ben je voor altijd van hem verlost.
Ik zie een kans voor jou.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gaan we weer
maak het gewoon uit klaar
Meer, meer, meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
Dat topic over die dode marokkanen, en tyrooone die echt precies voordoet hoe je een domme kutmarokkaan speelt
quote:
Post eens, die ken ik nietquote:Op zondag 30 maart 2014 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat mocro meisje op TV
Ja nee ik vin nie normaal Wat ie zegt die wilders en Uhm.
WILLEN WE MEER OF WEINIGER WILDERS? WEINIGER, WEINIGER!!!helemaal stuk.
Lekker recalcitrant.quote:
Had wedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
vroege chai is vroeg. het leven van een boerin gaat niet over rozen
zit mobiel dus niet zon zin om te zoekenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Post eens, die ken ik niet.
[..]
Lekker recalcitrant.
Het tweede seizoen van Banshee kijken in de achtertuin onder het genot van pizzabroodjes en melk.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
Gvd Wat een heerlijk dagje ookmanu Chao op en op het balkonnetje gaan zitten. Dat life
Maak anders effe instagram fotos van je eten en plak het bij je blog, echt heel leuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Het tweede seizoen van Banshee kijken in de achtertuin onder het genot van pizzabroodjes en melk.
Zou wel leuk staan op Superdudes, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maak anders effe instagram fotos van je eten en plak het bij je blog, echt heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edward van Twilight?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopen
[ afbeelding ]
Die paint komt meer overeen met de werkelijkheid dan de originele fotoquote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
braddy?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
kben net kkhard afgewezen op 2 bi foksters die 3e partner zochten omdatk turks ben hynnnghhh
Ach Modus. Uiteindelijk kan hij nog een nichtje laten overkomen uit Turkije. Wij blijven forever alonequote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach Modus. Uiteindelijk kan hij nog een nichtje laten overkomen uit Turkije. Wij blijven forever alone
Jullie kunnen die 2 bi foksters toch nemen?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach Modus. Uiteindelijk kan hij nog een nichtje laten overkomen uit Turkije. Wij blijven forever alone
Niets van aantrekkenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik houd je wel bezig he modus....wtf man
Ze moeten je gewoon weren van het internet, dan is alles opgelost.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik houd je wel bezig he modus....wtf man
Je was zo dichtbijquote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Net terug van Noordwijk, gisteren naar Soldaat van Oranje geweest. Wat een tegenvallerHoorde van alle kanten dat het helemaal geweldig zou zijn en weet ik het allemaal, maar vond er weinig aan. Het decor was inderdaad wel gaaf enzo, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Werd schijtziek van die liedjes en het verhaal stelde ook weinig voor.
Gelukkig voor de rest wel lekker weekend gehad
Wow idd waren we een match geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je was zo dichtbijwe hadden kunnen tinderen
Naar een musical gaan en kwaliteits-muziek verwachten, zelfde als met die insteek naar een josti-band concert gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Net terug van Noordwijk, gisteren naar Soldaat van Oranje geweest. Wat een tegenvallerHoorde van alle kanten dat het helemaal geweldig zou zijn en weet ik het allemaal, maar vond er weinig aan. Het decor was inderdaad wel gaaf enzo, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Werd schijtziek van die liedjes en het verhaal stelde ook weinig voor.
Gelukkig voor de rest wel lekker weekend gehad
Oh ging me niet om de kwaliteit van de muziek, daar verwachtte ik sowieso niet al te veel van. Ging me meer om de kwantiteitquote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naar een musical gaan en kwaliteits-muziek verwachten, zelfde als met die insteek naar een josti-band concert gaan.
quote:
Aldi-shopper.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ging me niet om de kwaliteit van de muziek, daar verwachtte ik sowieso niet al te veel van. Ging me meer om de kwantiteit
Zongen gewoon 450 liedjes echt fantastischquote:
Vakbond.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
Hoor net op de radio, als die vrouw uit deurne niet vervolgd wordt zou de " Bond van de wetsovertreders " ( Ja die bestaat echt) haar aanklagen.
Bond van de wetsovertreders)))))))))))))))))))))))))))))))
Nee oke misschien ahd ik wel weggeswipedquote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat is nog nniet zeker natuurlijk
wow, dat was echt fantastischquote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zongen gewoon 450 liedjes echt fantastisch
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee oke misschien ahd ik wel weggeswiped
Heb je dat van die demo voor die overvallers gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
Hoor net op de radio, als die vrouw uit deurne niet vervolgd wordt zou de " Bond van de wetsovertreders " ( Ja die bestaat echt) haar aanklagen.
Haha fucking triest, praten over mensrechtsen en rechtvaardigheid, volk wat er stond leek mij anders ook niet zo proper.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je dat van die demo voor die overvallers gezien?
Godverquote:Op zondag 30 maart 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Godver, een bond die opkomt voor alle criminelen in Nederland, wat een ongelofelijk pauperideequote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
Tja, dat is democratie...quote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, een bond die opkomt voor alle criminelen in Nederland, wat een ongelofelijk pauperidee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Volgens mij komen ze niet per se op voor de criminelen hoor, ze vinden de slachtoffers gewoon ook strafbaar =$.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, een bond die opkomt voor alle criminelen in Nederland, wat een ongelofelijk pauperidee
Mja, wettelijk vind ik het ook wel extreem, maar via menselijke beredeneringen vind ik het eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze niet per se op voor de criminelen hoor, ze vinden de slachtoffers gewoon ook strafbaar =$.
Vind dat ze hoogstens een boete mag krijgen voor verboden wapenbezit ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja, wettelijk vind ik het ook wel extreem, maar via menselijke beredeneringen vind ik het eigen schuld dikke bult.
Sowieso, zou anders ook maar een redneck/usa vibe uitstralenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dat ze hoogstens een boete mag krijgen voor verboden wapenbezit ofzo.
Ik geef het 30 min. tot een topic!twitter:BradgeVanDijk twitterde op zondag 30-03-2014 om 18:35:10Ik geef mijn mening, jij gooit mij van alle social media en uit je telefoon, prima. Einde omgang. reageer retweet
Wie is dat?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik geef het 30 min. tot een topic!twitter:BradgeVanDijk twitterde op zondag 30-03-2014 om 18:35:10Ik geef mijn mening, jij gooit mij van alle social media en uit je telefoon, prima. Einde omgang. reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
twitter:BradgeVanDijk twitterde op maandag 24-02-2014 om 15:02:50Zo, eindelijk mijn hokje leeg http://t.co/Zlh72kn7It reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:BradgeVanDijk twitterde op maandag 24-02-2014 om 15:02:50Zo, eindelijk mijn hokje leeg http://t.co/Zlh72kn7It reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:BradgeVanDijk twitterde op maandag 24-02-2014 om 15:02:50Zo, eindelijk mijn hokje leeg http://t.co/Zlh72kn7It reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Dit wordt vast en zeker een onvergetelijke reis, ik kan niet wachten op het reisverslag.twitter:
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:46 schreef chroestjov het volgende:
Dit wordt vast en zeker een onvergetelijke reis, ik kan niet wachten op het reisverslag.twitter:
twitter:
Tweetcount opkrikken. Hoe meer tweets, hoe interessanter je (denkt) te zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat re-tweeten niet, waarom zou je dat willen doen, en voor wie doe je dat![]()
![]()
nou stel dat jij een super interessante foto van je starbucksbeker tweet en ik wil dat delen met mijn eigen volgens dan druk ik op retweetquote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat re-tweeten niet, waarom zou je dat willen doen, en voor wie doe je dat![]()
![]()
Zou drukken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
Dat verhaal van The Boxiedere keer als je op dat knopje drukte kreeg je 1 mil, maar ging er wel iemand random de pijp uit.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAquote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet fijn lopen hehe, stenen schoenen heheaheahweha.
En wat voor schoenen draagt de al grote Modus?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Gewoon net als metRoshes
weer achter de grote ectokneuzenmassa aanhobbelen.
.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How about y'all stop pillow talking them average, borderline retarded ass broads.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef krioro het volgende:
[..]Alsof jij niks beters kan hosselen bij de gym :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat hij op dag twee in een internetcafe zit om een topic te openen over hoe de rest is weggereden zonder hem.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:46 schreef chroestjov het volgende:
Zag gisteren een ogenschijnlijk leuke meid bezig, alleen toen ik haar achterkant zag werd het duidelijk dat mijn eigen kont 200 keer juicier is, dus mezelf maar in de bil geknepen en verder getraind.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij niks beters kan hosselen bij de gym :$
quote:
Mmja mja, wat kan ik hier nou op zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag gisteren een ogenschijnlijk leuke meid bezig, alleen toen ik haar achterkant zag werd het duidelijk dat mijn eigen kont 200 keer juicier is, dus mezelf maar in de bil geknepen en verder getraind.
nee ik wil gym meet samen trainenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat een meet van die SC met Justin Bieber als boegbeeld?
wat ezelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.69 ................................quote:Op zondag 30 maart 2014 19:37 schreef Robophatt het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Just completed a 0.69 km bike with <a href="https://twitter.com/RunKeeper">@RunKeeper</a>. Check it out! <a href="http://t.co/1MgvobNs2Q">http://t.co/1MgvobNs2Q</a> <a href="https://twitter.com/search?q=%23RunKeeper&src=hash">#RunKeeper</a></p>— Bradley Van Dijk (@BradgeVanDijk) <a href="https://twitter.com/BradgeVanDijk/statuses/449799150255632384">29 maart 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Harde atleet deze
kk harde faal
Robo pls.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:37 schreef Robophatt het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Just completed a 0.69 km bike with <a href="https://twitter.com/RunKeeper">@RunKeeper</a>. Check it out! <a href="http://t.co/1MgvobNs2Q">http://t.co/1MgvobNs2Q</a> <a href="https://twitter.com/search?q=%23RunKeeper&src=hash">#RunKeeper</a></p>— Bradley Van Dijk (@BradgeVanDijk) <a href="https://twitter.com/BradgeVanDijk/statuses/449799150255632384">29 maart 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Harde atleet deze
kk harde faal
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
wat ezelBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ja gvdquote:Op zondag 30 maart 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
0.69 ................................
Ik dacht hetzelfde als Grid, en typte daarom:quote:
Dat is al minder erg.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wil gym meet samen trainen
Leugens! laatst nog samen legday gehadquote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als Grid, en typte daarom:.
[..]
Dat is al minder erg.Maar nee dank je, ik train alleen.
Ja denk doe gewoon embed tweet wat kan er mis gaanquote:
Zie wel een twitter logo lans ./ me staan.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja denk doe gewoon embed tweet wat kan er mis gaannou
Nou ja, als je het zo wil noemen dat ik je spotte bij squats. =$quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Leugens! laatst nog samen legday gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |