abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138293368
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') Ja, hij wel. Maar jij daarentegen... :') :') :') :') :') :')
Ach joh. Ik zeg dan ook niet dat ik volwassen ben.
pi_138293369
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heeft mijn man mij opgebiecht dat hij vorige week 2 SMS-jes heeft gekregen :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gaan scheiden als ik jou was.
pi_138293370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.
Het lijkt me niet dat je er nu pas achter bent gekomen dat hij toen vreemd was gegaan toch? Dus je hebt willens en wetens een relatie met iemand die eerder vreemd is gegaan.

Dat je dan op deze manier erachter komt dat hij een meisje heeft afgewezen zou dan juist een opbeurend/bevestigend effect moeten hebben, zou ik denken. Want hij gooit het niet in je gezicht met "kijk mij eens veranderd zijn." Nee, hij wees gewoon een ander meisje af, en daar kwam jij stiekem achter. Dat klinkt als hele goede intenties.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 maart 2014 @ 11:47:42 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_138293396
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou gaan scheiden als ik jou was.
Ja hè? ;(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_138293399
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat je er nu pas achter bent gekomen dat hij toen vreemd was gegaan toch? Dus je hebt willens en wetens een relatie met iemand die eerder vreemd is gegaan.

Dat je dan op deze manier erachter komt dat hij een meisje heeft afgewezen zou dan juist een opbeurend/bevestigend effect moeten hebben, zou ik denken. Want hij gooit het niet in je gezicht met "kijk mij eens veranderd zijn." Nee, hij wees gewoon een ander meisje af, en daar kwam jij stiekem achter. Dat klinkt als hele goede intenties.
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:48:40 #131
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138293418
Genoeg met het afzeiken van de TS. Je vriend kon de verleiding prima weerstaan, lijkt mij een prima instelling. Dat hem dat in het verleden eens mislukt is, zowat? Moet je hem daar nog op pakken? Get over it. Mijn advies: vergeet het, laat je vriend zijn wachtwoord veranderen en ga door met je leven. (met of zonder hem)
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_138293426
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Bedenk maar dit: De meeste mensen komen er stiekem achter dat hun partner met andere mensen afspreekt. Jij komt er stiekem achter dat je partner NIET met andere mensen afspreekt.
pi_138293462
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden. :P
nee, dat is werkelijk precies hetzelfde ^O^
Bravo, je begrijpt nu waarom hij je niets verteld heeft *O*
compact en kleverig.
pi_138293482
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En waarom vertel je dat niet aan hem?
Omdat het hem waarschijnlijk niet uitmaakt.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:53:14 #135
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138293516
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:41 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

We hebben erover gepraat. Ik stel me dus aan. Nou, prima dan.
Als het voor jou nog niet klaar is heb je er dus niet goed genoeg over gepraat.
Hoe moeilijk kan het zijn om op normale toon aan je vriend duidelijk te maken dat je hiermee zit (ondanks dat 't onterecht is, maar dat doet er dan even niet toe, want als je het uitpraat zit je er niet meer mee)? :')

Maar ik denk dat wij je hier sowieso al wel kunnen vertellen dat deze vriend niet degene is waar je oud mee gaat worden en dat het vroeg of laat wel op de klippen gaat lopen als jij je relatie zo aanpakt :')
Fuck the EBU.
pi_138293522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:51 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Omdat het hem waarschijnlijk niet uitmaakt.
Dat is een aanname. En misschien dacht hij dat andersom ook..?
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:55:18 #137
288245 crew  Moira
pi_138293559
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden. :P
Je zegt zelf al dat je het niet bijzonder vindt :')

Maar jij bent van plan wel met hem af te spreken zonder het je vriend te vertellen, terwijl hij dat meisje dat zich aan hem opdrong heeft afgewezen :')

Wat is dit voor logica :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:56:27 #138
288245 crew  Moira
pi_138293588
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Niet misschien. Wij hebben gewoon gelijk en jij moet dat in zien wil je je relatie nog houdbaar houden.
Fuck the EBU.
pi_138293612
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Oké wow, deze post was mij dus compleet ontgaan. Troll-alert! :D
pi_138293620
Ik hoop vuurig dat dit een trol is .. Beton voor je hoofd TS?
pi_138293652
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:57 schreef Drxx het volgende:

[..]

Oké wow, deze post was mij dus compleet ontgaan. Troll-alert! :D
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders. :)
pi_138293663
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders. :)
Oh dat niet hoor. Maar jou standpunt doet ongelofelijk achterlijk overkomen.
pi_138293672
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als het voor jou nog niet klaar is heb je er dus niet goed genoeg over gepraat.
Hoe moeilijk kan het zijn om op normale toon aan je vriend duidelijk te maken dat je hiermee zit (ondanks dat 't onterecht is, maar dat doet er dan even niet toe, want als je het uitpraat zit je er niet meer mee)? :')

Maar ik denk dat wij je hier sowieso al wel kunnen vertellen dat deze vriend niet degene is waar je oud mee gaat worden en dat het vroeg of laat wel op de klippen gaat lopen als jij je relatie zo aanpakt :')
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
pi_138293684
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

het gaat meer om het 'iedereen is gek behalve ik' wat je een beetje laat zien met je posts.
compact en kleverig.
pi_138293703
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Oh dat niet hoor. Maar jou standpunt doet ongelofelijk achterlijk overkomen.
Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.
pi_138293733
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
Waarom zeg je iedere keer 'prima', als het helemaal niet prima is? Want je legt je er helemaal niet bij neer, je gaat gewoon shit doen om 'm terug te pakken.
pi_138293758
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het gaat meer om het 'iedereen is gek behalve ik' wat je een beetje laat zien met je posts.
Tsja, zo zie jij het, maar je vergeet er dan weer bij te zeggen dat ik word gebasht. Ik vind sommige mensen inderdaad een beetje treurig reageren, maar daar ga ik niet echt op in. Verder reageer ik gewoon inhoudelijk en normaal op mensen, lees maar terug.
pi_138293759
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.
Ik heb niemand zien beweren dat het een goede troll is. Een meesterlijke troll wordt niet al na een aantal pagina's ontmaskerd.
pi_138293773
Na 6 pagina's nog steeds overtuigt van je gelijk? _O- Zielig voor je vriend, dat dan weer wel.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138293786
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:04 schreef Blindboy het volgende:

[..]

Waarom zeg je iedere keer 'prima', als het helemaal niet prima is? Want je legt je er helemaal niet bij neer, je gaat gewoon shit doen om 'm terug te pakken.
Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')