Ach joh. Ik zeg dan ook niet dat ik volwassen ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij wel. Maar jij daarentegen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heeft mijn man mij opgebiecht dat hij vorige week 2 SMS-jes heeft gekregen
Ik zou gaan scheiden als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me niet dat je er nu pas achter bent gekomen dat hij toen vreemd was gegaan toch? Dus je hebt willens en wetens een relatie met iemand die eerder vreemd is gegaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.
Ja hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou gaan scheiden als ik jou was.
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je er nu pas achter bent gekomen dat hij toen vreemd was gegaan toch? Dus je hebt willens en wetens een relatie met iemand die eerder vreemd is gegaan.
Dat je dan op deze manier erachter komt dat hij een meisje heeft afgewezen zou dan juist een opbeurend/bevestigend effect moeten hebben, zou ik denken. Want hij gooit het niet in je gezicht met "kijk mij eens veranderd zijn." Nee, hij wees gewoon een ander meisje af, en daar kwam jij stiekem achter. Dat klinkt als hele goede intenties.
Bedenk maar dit: De meeste mensen komen er stiekem achter dat hun partner met andere mensen afspreekt. Jij komt er stiekem achter dat je partner NIET met andere mensen afspreekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.
nee, dat is werkelijk precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.
Omdat het hem waarschijnlijk niet uitmaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom vertel je dat niet aan hem?
Als het voor jou nog niet klaar is heb je er dus niet goed genoeg over gepraat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:41 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
We hebben erover gepraat. Ik stel me dus aan. Nou, prima dan.
Dat is een aanname. En misschien dacht hij dat andersom ook..?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Omdat het hem waarschijnlijk niet uitmaakt.
Je zegt zelf al dat je het niet bijzonder vindtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.
Niet misschien. Wij hebben gewoon gelijk en jij moet dat in zien wil je je relatie nog houdbaar houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.
Oké wow, deze post was mij dus compleet ontgaan. Troll-alert!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oké wow, deze post was mij dus compleet ontgaan. Troll-alert!
Oh dat niet hoor. Maar jou standpunt doet ongelofelijk achterlijk overkomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders.
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het voor jou nog niet klaar is heb je er dus niet goed genoeg over gepraat.
Hoe moeilijk kan het zijn om op normale toon aan je vriend duidelijk te maken dat je hiermee zit (ondanks dat 't onterecht is, maar dat doet er dan even niet toe, want als je het uitpraat zit je er niet meer mee)?
Maar ik denk dat wij je hier sowieso al wel kunnen vertellen dat deze vriend niet degene is waar je oud mee gaat worden en dat het vroeg of laat wel op de klippen gaat lopen als jij je relatie zo aanpakt
het gaat meer om het 'iedereen is gek behalve ik' wat je een beetje laat zien met je posts.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders.
Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Oh dat niet hoor. Maar jou standpunt doet ongelofelijk achterlijk overkomen.
Waarom zeg je iedere keer 'prima', als het helemaal niet prima is? Want je legt je er helemaal niet bij neer, je gaat gewoon shit doen om 'm terug te pakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
Tsja, zo zie jij het, maar je vergeet er dan weer bij te zeggen dat ik word gebasht. Ik vind sommige mensen inderdaad een beetje treurig reageren, maar daar ga ik niet echt op in. Verder reageer ik gewoon inhoudelijk en normaal op mensen, lees maar terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat meer om het 'iedereen is gek behalve ik' wat je een beetje laat zien met je posts.
Ik heb niemand zien beweren dat het een goede troll is. Een meesterlijke troll wordt niet al na een aantal pagina's ontmaskerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.
Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:04 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Waarom zeg je iedere keer 'prima', als het helemaal niet prima is? Want je legt je er helemaal niet bij neer, je gaat gewoon shit doen om 'm terug te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |