Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
Hij verzweeg het omdat jij je dan onnodig zorgen zou maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef eleusis het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Je bent een zeikwijf. Hij verzweeg het, omdat je dan allerlei dingen gaat lopen denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.
Aaaaaah okay, dáárom. Logisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Lees nog eens wat ik schreef.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, privéberichtjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Idd ik zou hem flink hiermee vemoeien. Open je over 2 weken ook een topic dat je niet snapt waarom je nu gedumpt bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
quote:
Ik hoop voor je dat hij kan vergeven dat je in zijn prive conversaties zit te spitten. En dan over eerlijkheid en betrouwbaarheid van je vriend klagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al. Als je gaat neuzen in zijn prive berichten, dan is er al wantrouwen.
Plausibel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft het volgens mij alleen maar verzwegen omdat hij geen gezeik met jou wilde. Hoe had je gereageerd als hij het wel had verteld?
Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.quote:
Misschien om een eventuele confrontatie tussen jou en dat meisje geen lading mee te geven in de toekomst. Maar, als je er kwaadaardige dingen bij wilt zoeken, inclusief zijn verleden.. Dump hem dan gewoon. Zijn verleden blijft namelijk altijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.
Gezien je reactie begrijp ik het erg goed zelfs. Je geeft een beetje het idee dat je vrij snel zeikt om kleine, niet relevante zaken, zoals dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je relatie vast beter opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Jullie worden nog wel oud samen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, moet je vooral doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Wat een klein kind!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provocerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh, je leest ook nog eens zijn privéberichtjesquote:
Wauw! Hoe oud ben je? 12? Nou ja geestelijk wel...maak het uit, je bent nog niet volwassen genoeg voor een relatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop) een troll topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provoceren
Ben je 12?
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?
Persoonlijk denk ik dat je de relatie beter kunt afkappen want jij gaat de relatie kapotmaken door jouw jaloezie.
Ja, dat hoop je altijd bij dit soort dingen.quote:
Jeetje, jij wil toch een relatie met hem? Zeik dan niet over zijn verleden. Je bent er achter gekomen dat hij niet vreemdgaat terwijl hij het kreeg aangeboden en zelfs daar kan je over janken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef LittleLady het volgende:
je zal maar de hele dag bezig zijn met wat je vriend wel of niet heeft gedaan.
Echt, doe normaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Natuurlijk is het wel wraakquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan?
Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.
Maar ik stel me dus aan, volgens iedereen.
Dit gaat nog veel verder als zeiken. Dit is psycho-gedrag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Seven. het volgende:
TS, een paar dingen:
1. Je hebt WEL moeite met zijn verleden.
2. Je bent WEL onzeker.
3. Je bent WEL jaloers.
4. Ik geloof echt niet dat hij je vroeg om iets te checken, je hebt gewoon door zijn facebook lopen neuzen.
[..]
Wat een klein kind!
Stel je niet zo gruwelijk aan, dit is echt onvolwassen diva-gedrag en als jij je zo blijft gedragen dan zou ik niet verbaasd zijn dat hij je dumpt.
Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.
Praat er met hem over, je zit er mee, daar moet je over communiceren met elkaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.quote:En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.
[..]
Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op
Hahahaha.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.
Voor dat je al die andere conclusies trekt die nergens op slaan die je relatie om zeep helpen, communiceer er dan wél goed met hem over!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Blindboy het volgende:
Wees blij dat 'ie het goede heeft gedaan. En je hoeft niet altijd alles van elkaar te weten.
Maar je kan natuurlijk wel bespreken met elkaar wat je van elkaar zou willen weten, maar dat zou ik over een tijdje doen en niet nu dit gaande is, want dan blijft het toch hard tegen hard
[..]
Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.
Maar je merkt vanzelf of het nut heeft gehad...
Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.
ik herken dat wel, veel willen weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.
Dus wel vreemd dat je zegt dat je niet onzeker bent maar vervolgens wel zulk gedrag vertoont.
Zie je echt niet dat dit aan jou ligt en niet aan hem?
Nee, dat is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.
Hij is niet degene die het niet kan loslaten, JIJ bent dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Eerst zeg je dat je niet onzeker bent en daarna ga je allemaal onzekerheden opsommen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Blindboy het volgende:
[..]
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.
Je blijft er maar op hameren 'dat hij iets heeft verzwegen', maar dat wat hij verzwegen heeft juist bewíjs voor jou is dat hij níét vreemdgaat en níét in gaat op avances van anderen, lijk je dan weer totaal te vergeten..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben
Never put your dick in crazy....
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Hmm.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben
Never put your dick in crazy....
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Daten, hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.
Hij houdt de boot af met een ander en jij gaat lopen daten met een ander, wtf (wat jij vast geen date vindt, maar die andere gast waarmee je gaat wel).
Precies. Hoe lekker ze ook zijn, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.
Je doet helemaal niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
Als je het normaal niet zou doen, maar omdat hij iets heeft 'verzwegen' opeens wel, dan zou ik me eens heel goed achter m'n oren gaan krabben als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Daten, haha. Ik heb geen interesse, dus voor mij is het geen date. En mijn studiegenootje weet dat ik bezet ben, dus voor hem (waarschijnlijk) ook niet.
Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Dat is zeker niet waar. Ik zie best veel stelletjes die van jongs af aan bij elkaar zijn, uiteindelijk toch uit elkaar gaan. Omdat 1 van de 2 geheid een keer het verlangen heeft om te weten "hoe het zou zijn" met iemand anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS moet gewoon een maagd aan de haak slaan. Hebben ze ook geen gezeik verder
Greysquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doet helemaal niet hetzelfde.
Hij is niet op een BERICHTJE ingegaan (hulde, met zo'n zeikvriendin) en jij gaat AFSPREKEN met iemand als wraak. Sneuneus
Gewoon eventjes het topic goed doorlezen, dan benoem je ook geen onnodige zaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hier een hoge dosis getroll gaande is
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik relativeer ook wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.
Ik begrijp je gevoel wel een beetje TS. Maar ik vind dat je, na je eerste reactie, gewoon moet kunnen relativeren. Er is niks gebeurd en je vriend geeft je ook nog eens bewijs dat er niets zal gebeuren. Klaar dus.
Ik ben mij ondertussen rustig aan het aankleden, de kat aandacht gegeven, het vrouwtje een dikke zoen gegeven en nog tijd gehad om flink te facepalmen en heftig nee schudden bij dit topicquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.
Hmm. Waarom dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat het voor hem dus niks voorstelt!!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
En jij zou het fijn vinden als je vriend het vertelt wanneer hij met een meisje die dat laatst voorstelde wat gaat drinken, omdat je anders nog veel panischer zou zijn dan je dat nu bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dit, jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
Omdat je juist trots zou moeten zijn op je vriendje, je hebt overduidelijk bewijs dat hij NIETS met haar gedaan heeft, wat wil je nou in godsnaam nog meer.quote:
Oh, dat zie ik eigenlijk niet. Ik zie ook niet in waarom je hierover zou 'trollen', dan pak je toch juist heftige onderwerpen. Ik denk altijd dat mensen die troll roepen, het zelf doen en daarom alles afdoen als onrealistisch enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen er te dik bovenop liggen
Ja, kan best allemaal. Ik zeur er ook niet meer over bij hem. Neemt niet weg dat mijn gevoelens wel anders zijn tegenover zijn verleden enzo na deze gebeurtenis. Kan ik verder ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:34 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Omdat het voor hem dus niks voorstelt!!![]()
Hij ligt er dus niet wakker van!
Hij is niet onder de indruk van dat meisje dr bewondering voor hem!
Zij meent hem daarover nog een extra naberichtje door z'n strot te moeten douwen ook. Heeft hij niet om gevraagd want: he doesn't give a shit.
En nou krijgt hij jou jaloerse onzekere "oeh, ik vertrouw hem niet meer!" gejank ook nog aan z'n kop.
Laat dat joch tot lekker met rust met je drama....
Heb ik gedaan, na het lezen van onderstaande blijf ik bij mijn mening.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Gewoon eventjes het topic goed doorlezen, dan benoem je ook geen onnodige zaken.
quote:
Verder hebben jullie écht een sprookjesrelatie, als je vriend thuiskomt, zit de heks al op de bank...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
Je moet er ook niet over zeuren. Maar jij zit er nog mee, dus moet je er met hem over praten. Op een normale toon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:37 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, kan best allemaal. Ik zeur er ook niet meer over bij hem. Neemt niet weg dat mijn gevoelens wel anders zijn tegenover zijn verleden enzo na deze gebeurtenis. Kan ik verder ook niks aan doen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Moira. het volgende:
Meldt hem gewoon dat je trots op hem bent dat hij zo op dat meisje heeft gereageerd zoals hij gedaan heeft, dat je dat fijn vindt. Maar vertel hem dat je het de volgende keer graag zou willen horen wanneer zoiets speelt, en niet achteraf.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Moira. het volgende:
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Praat er met hem over, je zit er mee, daar moet je over communiceren met elkaar.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor dat je al die andere conclusies trekt die nergens op slaan die je relatie om zeep helpen, communiceer er dan wél goed met hem over!
Ik zou me eerder hierom zorgen maken, en niet omdat hij een meisje heeft afgewezenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Hij heeft één relatie gehad en daarin is hij vreemdgegaan.
Nou: is het terecht of ben ik me heel erg aan het aanstellen?
We hebben erover gepraat. Ik stel me dus aan. Nou, prima dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet er ook niet over zeuren. Maar jij zit er nog mee, dus moet je er met hem over praten. Op een normale toon.
Of wil je dat je dit soort issues blijft houden in je relatie? Want dan ben je het iig niet de goede weg op aan het helpen.
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo heb je nieuw verleden gecreëerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:37 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, kan best allemaal. Ik zeur er ook niet meer over bij hem. Neemt niet weg dat mijn gevoelens wel anders zijn tegenover zijn verleden enzo na deze gebeurtenis. Kan ik verder ook niks aan doen.
En heb je dat tegen je vriend verteld?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zou me eerder hierom zorgen maken, en niet omdat hij een meisje heeft afgewezen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.
als je dát niet verteld zou hebben, zou t zo'n beetje hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Volgens mij is die gast zo'n baas, dat hij gewoon reageert met: "ok, veel plezier "quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En heb je dat tegen je vriend verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En heb je dat tegen je vriend verteld?
En waarom vertel je dat niet aan hem?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.
Ach joh. Ik zeg dan ook niet dat ik volwassen ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij wel. Maar jij daarentegen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heeft mijn man mij opgebiecht dat hij vorige week 2 SMS-jes heeft gekregen
Ik zou gaan scheiden als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me niet dat je er nu pas achter bent gekomen dat hij toen vreemd was gegaan toch? Dus je hebt willens en wetens een relatie met iemand die eerder vreemd is gegaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.
Ja hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou gaan scheiden als ik jou was.
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je er nu pas achter bent gekomen dat hij toen vreemd was gegaan toch? Dus je hebt willens en wetens een relatie met iemand die eerder vreemd is gegaan.
Dat je dan op deze manier erachter komt dat hij een meisje heeft afgewezen zou dan juist een opbeurend/bevestigend effect moeten hebben, zou ik denken. Want hij gooit het niet in je gezicht met "kijk mij eens veranderd zijn." Nee, hij wees gewoon een ander meisje af, en daar kwam jij stiekem achter. Dat klinkt als hele goede intenties.
Bedenk maar dit: De meeste mensen komen er stiekem achter dat hun partner met andere mensen afspreekt. Jij komt er stiekem achter dat je partner NIET met andere mensen afspreekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.
nee, dat is werkelijk precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.
Omdat het hem waarschijnlijk niet uitmaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom vertel je dat niet aan hem?
Als het voor jou nog niet klaar is heb je er dus niet goed genoeg over gepraat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:41 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
We hebben erover gepraat. Ik stel me dus aan. Nou, prima dan.
Dat is een aanname. En misschien dacht hij dat andersom ook..?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Omdat het hem waarschijnlijk niet uitmaakt.
Je zegt zelf al dat je het niet bijzonder vindtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Niet misschien. Wij hebben gewoon gelijk en jij moet dat in zien wil je je relatie nog houdbaar houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, willens en wetens omdat ik het geen probleem vond. Misschien heb je gelijk.
Oké wow, deze post was mij dus compleet ontgaan. Troll-alert!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oké wow, deze post was mij dus compleet ontgaan. Troll-alert!
Oh dat niet hoor. Maar jou standpunt doet ongelofelijk achterlijk overkomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders.
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het voor jou nog niet klaar is heb je er dus niet goed genoeg over gepraat.
Hoe moeilijk kan het zijn om op normale toon aan je vriend duidelijk te maken dat je hiermee zit (ondanks dat 't onterecht is, maar dat doet er dan even niet toe, want als je het uitpraat zit je er niet meer mee)?
Maar ik denk dat wij je hier sowieso al wel kunnen vertellen dat deze vriend niet degene is waar je oud mee gaat worden en dat het vroeg of laat wel op de klippen gaat lopen als jij je relatie zo aanpakt
het gaat meer om het 'iedereen is gek behalve ik' wat je een beetje laat zien met je posts.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders.
Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Oh dat niet hoor. Maar jou standpunt doet ongelofelijk achterlijk overkomen.
Waarom zeg je iedere keer 'prima', als het helemaal niet prima is? Want je legt je er helemaal niet bij neer, je gaat gewoon shit doen om 'm terug te pakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
Tsja, zo zie jij het, maar je vergeet er dan weer bij te zeggen dat ik word gebasht. Ik vind sommige mensen inderdaad een beetje treurig reageren, maar daar ga ik niet echt op in. Verder reageer ik gewoon inhoudelijk en normaal op mensen, lees maar terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat meer om het 'iedereen is gek behalve ik' wat je een beetje laat zien met je posts.
Ik heb niemand zien beweren dat het een goede troll is. Een meesterlijke troll wordt niet al na een aantal pagina's ontmaskerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.
Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:04 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Waarom zeg je iedere keer 'prima', als het helemaal niet prima is? Want je legt je er helemaal niet bij neer, je gaat gewoon shit doen om 'm terug te pakken.
Mijn wereld? De normale wereld bedoel je? Nee, oké, dan zitten we daarover op één lijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Nou meid, veel plezier er mee dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Mijn punt is dat het best apart is om hierover te 'trollen'. Het gaat nergens over, het is niet grappig, interessant of leuk. Daarom denk ik ook dat de mensen waarbij zoiets meteen opkomt, juist zelf zulke dingen doen. Naar mijn weten reageer ik gewoon normaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb niemand zien beweren dat het een goede troll is. Een meesterlijke troll wordt niet al na een aantal pagina's ontmaskerd.
Nou ja, mijn reactie was zeer kort door de bocht. Er waren m.i. twee opties:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou nee, juist niet. Maar dat hoeft ook niet als je aandacht wil krijgen. En indien je inderdaad geen trol bent: word eens heel gauw volwassen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.
quote:En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Dan ga je hem er dus bewust mee confronteren, ik vind dat nogal zielig overkomen. Welke reactie hoop je op?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Verschil is, dat jij het van te voren plant. En het van te voren niet verteld. Op het moment dat je niet zegt wat je gaat doen als je vriend er naar vraagt, ben je een leugenaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik gaf eerder al aan dat ik jou ook begrijp.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
Het verschil is dat hij niets heeft gedaan en dat niet verteld heeft. Omdat het voor hem geen betekenis had blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:
Met zulk gedrag kom je nooit in de hemelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij niets heeft gedaan en dat niet verteld heeft. Omdat het voor hem geen betekenis had blijkbaar.
Jij gaat nu heel bewust wèl iets doen dat hem zou kunnen kwetsen
ik vind het met dat bashen reuze meevallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Tsja, zo zie jij het, maar je vergeet er dan weer bij te zeggen dat ik word gebasht. Ik vind sommige mensen inderdaad een beetje treurig reageren, maar daar ga ik niet echt op in. Verder reageer ik gewoon inhoudelijk en normaal op mensen, lees maar terug.
Ja, ik ben dus ook heel nieuwsgierig. Ik wil altijd erg veel weten en vind dat ook leuk, maar dit soort dingen vind ik gewoon geen dingen die je gaat verzwijgen. Maar dat ben ik en daar denken veel mensne dus anders over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik gaf eerder al aan dat ik jou ook begrijp.
Daar las je kennelijk overheen, maar ik wil dus ook véél weten.
Alleen al dingen over z'n werk, op: hoe was t op je werk?
Krijg ik meestal: o, prima hoor! Als antwoord.
Ik vind het heerlijk als hij wat meer vertelt.
En soms kom ik er inderdaad achter dat hij heeft zitten kletsen met n ex, ofzo. Na een maand, omdat hij er n losse opmerking over maakt ineens.
Ik heb dan ook zoiets van: waarom vertél je me dat niet?!![]()
Maar niet omdat ik dan denk: kut! Hij heeft iets verzwegen! Wat verzwijgt hij dan nog meer?!?!![]()
Maar omdat ik heel nieuwsgierig ben en hij haar al vijf maanden niet heeft gesproken ofzo.
Waarom nu dan ineens wel? Was er iets?
Enz enz enz.
Hij heeft allang van mij geaccepteerd dat ik zo ben en weet dat het écht nieuwsgierigheid is en ik heb allang van hem geaccepteerd dat hij dingen die hij niet belangrijk vindt gewoon niet vertelt.
En dat kan dus vanalles zijn.
En nu ga je bewust én gepland iets voor hem verzwijgen. Strak plan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus ook heel nieuwsgierig. Ik wil altijd erg veel weten en vind dat ook leuk, maar dit soort dingen vind ik gewoon geen dingen die je gaat verzwijgen. Maar dat ben ik en daar denken veel mensne dus anders over.
Oh nee, vind ik eigenlijk niet echt nee, maar misschien vind jij de dingen die gezegd worden normaal, dat kan natuurlijk. Ik begrijp hem absoluut wel, maar ben het er niet mee eens en blijf dus inderdaad bij mijn standpunt en gevoel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het met dat bashen reuze meevallen.
Je reageert behoorlijk verongelijkt, gaat er idd wel op in, maar blijft heel erg bij je standpunt. Nu net was de eerste post waarin je aangeeft dat je hem wel begrijpt.
Das positief dus
Idd...tering... moet er niet aan denken zo'n vriendin als ts te hebbenquote:
Nogmaals, veel plezier en succes dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh nee, vind ik eigenlijk niet echt nee, maar misschien vind jij de dingen die gezegd worden normaal, dat kan natuurlijk. Ik begrijp hem absoluut wel, maar ben het er niet mee eens en blijf dus inderdaad bij mijn standpunt en gevoel.
Voortaan moet die vriend maar gewoon een word-document aanmaken waarin alle woordwisselingen die hij heeft (zowel internet als echte leven) worden genoteerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Idd...tering... moet er niet aan denken zo'n vriendin als ts te hebben
Echt problemen maken, om het problemen maken zeg maar
je moet proberen het níet te zien als verzwijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus ook heel nieuwsgierig. Ik wil altijd erg veel weten en vind dat ook leuk, maar dit soort dingen vind ik gewoon geen dingen die je gaat verzwijgen. Maar dat ben ik en daar denken veel mensne dus anders over.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:29 schreef Zeus1981 het volgende:
Vertel jij hem ook netjes dat je deze topic bent gestart? Want hij vindt het misschien ook fijn om te weten dat je dit met anderen deelt. Niet dat het niet mag, maar hij zou er niet zelf naar hoeven zoeken...
Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, veel plezier en succes dan.
Wraak en terugpakken (totaal onnodig ook nog eens in dit geval) is echt dé manier om je relatie te verbeteren idd. Dus daarna niet weer een topic openen om te janken dat hij je (terecht) gedumpt heeft dan he?
Dat jij het geen wraak of terugpakken noemt, dat is inmiddels duidelijk. Maar draai het eens om.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.
Oké.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
dat ligt er toch helemaal aan joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom oh waarom en dit zeg ik als vrouw zijnde , waarom wil je de toegang tot account van vriendje ??? Ik weet niet ik vind invidualiteit ook belangrijk in een relatie.
Heel eerlijk ik zou niet eens op een ander zijn account willen kijken.
Nee? Gaat dat nergens over?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.
Ja maar de vraag is dit , zou je zijn facebook gebruiken om dingen te achterhalen of eventueel juist bijvoorbeeld foto's die hij er eigenlijk niet op wil maar jij wel .......quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt er toch helemaal aan joh.
Mijn vriend regelt alles wbt de computers hier in huis en dat houdt in dat hij ook mijn inlog heeft. Wat dan weer inhoudt dat hij op m'n FB kan, want ik sta altijd ingelogd.
Andersom kán het voorkomen dat hij vraagt of ik even t een of ander op wil zoeken. Dat gebeurt niet vaak, maar het is n mogelijkheid. Krampachtig alles gesloten houden, vind ik net zo vreemd als krampachtig alles willen weten.
je hebt het over niet wíllen, dat vind ik wat overdreven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is dit , zou je zijn facebook gebruiken om dingen te achterhalen of eventueel juist bijvoorbeeld foto's die hij er eigenlijk niet op wil maar jij wel .......
Ik snap aan een kant gedeelde accounts bijvoorbeeld wel als je heel lang bij elkaar bent en vaak spelletjes doet ofzo maar ik zie ook de andere kant bij meiden in relaties op dit gebied en dat snap ik dan weer niet.
Ik zie namelijk vaak meiden hier zo in doorslaan en dat snap ik niet helemaal . Zelf als vrouw zijnde zou ik niet in de positie willen zitten dat ik bijvoorbeeld van alles na ga pluizen ofzo.
En voor mij is het dit eigenlijk en misschien is dat omdat ik ouder ben ofzo maar voor mij zou facebook en mobiel eigenlijk sowieso geen issue zijn.
Ik weet van mezelf dat als ik in een relatie zit geen toegang tot zijn mobiel wil of zijn profiel op facebook want heel erg eerlijk is dat lekker zijn zaak .
Ja ze (uw beste vriendinnen) hebben gelijk. Je bent onterecht boos. Hou nu maar op met zagen en doe serieus iets aan uw zelfvertrouwen en vertrouwen in een relatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar misschien ben ik onterecht boos, hoewel ik dus echt boos ben, zeggen zelfs m'n beste vriendinnen dat ik nu heel erg aan het zeiken ben om niks.
Aan beide kanten vind ik het dus ongezond ....... Niet alleen de vrouwen en ook de mannen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zijn er ook mannen die alles napluizen
dat was niet direct naar jou toe, valt me op dat het vaak over vrouwen gaat die dat doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan beide kanten vind ik het dus ongezond ....... Niet alleen de vrouwen en ook de mannen.
Bij mij ga ik dan altijd denken hoe laat je het zover komen , daarom dat ik het niet snap......
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou het echt meteen uitmaken. Kan je vriend op zoek naar een leuk meisje.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
; als je hem niet vertrouwt, dan moet je het uitmaken.
Onze hele relatie bestaat uiteraard uit deze situatie, we communiceren over helemaal niks anders. Helemaal juist.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee? Gaat dat nergens over?
Neem maar van me aan dat hij je dumpt als je zo blijft emmeren
Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké.
Als je er mee blijft zitten, zorg dan dat hij je wél begrijpt en praat het nog effe hoed uit.
En zie het juist als een bevestiging dat hij betrouwbaar is, ipv dat je gaat twijfelen aan zijn betrouwbaarheid dat hij het niet gelijk heeft verteld.
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLETquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
vertel hem meteen dat je hém ook begrijpt, aangezien je hem niet hebt verteld dat die jongen je vroeg iets te drinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort.![]()
Wel jammer dat je denkt dat alle vrouwen zo zijn. Ik merk zulk gedrag juist bij mannen. Maar ok, je hebt uw punt gemaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLET
Gr
een gefrustreerde man die op zo een manier zn vriendin is kwijt geraakt
Je komt een beetje treurig over. En nee, ik was niet onzeker geworden als hij vertelde dat een vrouw zich opdrong aan hem. Ik zie niet in waarom.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLET
Gr
1 troost, het was dan sowieso niks geworden. Zulke vrouwen vertrouwen zichzelf nog niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Gr
Precies mensen die zichzelf niet vertrouwen kunnen andere ook niet vertrouwen. Allée zo zie ik dat dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
1 troost, het was dan sowieso niks geworden. Zulke vrouwen vertrouwen zichzelf nog niet.
hahahahahHAHAHAHhahahHAHahaHAHAHhahAHahHAHhaHAHahHAHahHAHhahHhahAHhahAHaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Je komt een beetje treurig over. En nee, ik was niet onzeker geworden als hij vertelde dat een vrouw zich opdrong aan hem. Ik zie niet in waarom.
Als jij deze conclusie wil trekken moet je dat doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef cvboer het volgende:
Kunnen we dan, na 8 pagina's de conclusie trekken dat de relatie van TS in de basis al niet gezond is? Even de feiten op een rijtje: 1. TS ontdekt dat haar vriend een opdringerige vrouw heeft afgewimpeld omdat hij al een relatie heeft. 2. TS haar vriend verteld dit niet omdat er niks gebeurt is. 3. TS wordt hierdoor onzeker, mede omdat hij in een grijs verleden ooit eens over de schreef is gegaan.
4. TS wil nu met een andere vent afspreken om hiermee haar huidige vriend te confronteren.
Dit dus. En juist omdat het voor hem een totaal onbelangrijk iets is, laat dat zien dat hij totaal niet geïnteresseerd is in die vrouw.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het boeit niet dat hij geen interesse in haar heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. En juist omdat het voor hem een totaal onbelangrijk iets is, laat dat zien dat hij totaal niet geïnteresseerd is in die vrouw.
Maar TS lijkt gewoon een beetje gek. Tsja ..
Gedrag en acties die voortvloeien uit een slecht vertrouwen. Echt, werk aan jezelf, je kon wel Asperger hebben, dat zijn ook vaak controlefreaks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het gaat niet om vertrouwen, het gaat om gedrag en acties.
JAWEL. Je hebt geen zelfvertrouwen en jij vertrouwt hem niet. Waarop denk je dat een relatie met iemand of jezelf gebaseerd is? serieus, doe iets aan uw zelfvertrouwen. Of als je niet weet wat het betekent, vraag het dan. pfffffffffffquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het gaat niet om vertrouwen, het gaat om gedrag en acties.
Volgens mij denken de meeste mensen daar anders over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Het is onbelangrijk voor hem. Het vermelden niet waard. En mensen praten nu eenmaal niet over dingen die voor hen onbelangrijk zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:08 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het boeit niet dat hij geen interesse in haar heeft.
Gek omdat?
Hm. Ik vertrouw hem wel, ik wil dit soort dingen gewoon meteen weten. Het is niet dat ze hem op date vroeg oid, het ging wel een stap verder en wat er gebeurde is niet heel alledaags. Ik ben inderdaad een controlfreak of beter gezegd perfectionist, helaas, maar te sociaal en spontaan om autist te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gedrag en acties die voortvloeien uit een slecht vertrouwen. Echt, werk aan jezelf, je kon wel Asperger hebben, dat zijn ook vaak controlefreaks.
Oh oké. Naja, jij weet het beter dan ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef complicate het volgende:
[..]
JAWEL. Je hebt geen zelfvertrouwen en jij vertrouwt hem niet. Waarop denk je dat een relatie met iemand of jezelf gebaseerd is? serieus, doe iets aan uw zelfvertrouwen. Of als je niet weet wat het betekent, vraag het dan. pfffffffffff
Ik moet zeggen dat ik altijd weer verbaasd ben om sommige zieke reacties. Raar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:12 schreef pepper_961 het volgende:
Jezus, ik ben zelf vrouw en "zeur" ook wel eens, maar TS is wel zo dramatisch erg dat ik bijna de behoefte krijg een pakje scheermesjes te kopen en eens een lekker stevig potje te gaan krassen.
Lekker boos blijven TS, het vooral vreselijk blijven vinden wat ie je nou toch allemaal heeft aangedaan!
Jaja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is onbelangrijk voor hem. Het vermelden niet waard. En mensen praten nu eenmaal niet over dingen die voor hen onbelangrijk zijn.
En dit. Echt nul vermogen tot zelfreflectie deze TS.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:13 schreef Azorius het volgende:
[..]
Volgens mij denken de meeste mensen daar anders over.
Waarom open je dan een topic als je per se gewoon uw gelijk wil halen? Wat is dan de bedoeling dat ik zeg " ocharme TS, wat een smeerlap van vriendje heb je " ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Prettyhurts het volgende:
Oh oké. Naja, jij weet het beter dan ik natuurlijk.Nee, ik heb wel zelfvertrouwen.
Kreeg woensdag nog te horen hoe goed ik ben in zelfreflectie. Moeilijk. Haha, wat moet ik zeggen dan? Ja, je hebt gelijk, ik stel me aan? Dat heb ik al 3x gezegd. Meer kan ik niet zeggen, want ik blijf er verder bij dat ik zulke dingen wil weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:18 schreef probeer het volgende:
[..]
En dit. Echt nul vermogen tot zelfreflectie deze TS.
Wat dus (TS, lees je even mee?) precies de reden is dat sommige mensen denken dat ze aan het trollen is: omdat werkelijk iedereen haar vertelt dat ze belachelijk reageert, en ze zich er echt compleet niets van aan trekt.
Maar wat is de reden dat je zoiets meteen wil weten? Je kunt er toch niks mee. Naar mijn idee komt het nogal bezitterig over. Je vriend heeft al laten zien dat hij voor jou gaat, door er niet op in te gaan. In een relatie ben je elkaar aanvulling, niet elkaars invulling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hm. Ik vertrouw hem wel, ik wil dit soort dingen gewoon meteen weten. Het is niet dat ze hem op date vroeg oid, het ging wel een stap verder en wat er gebeurde is niet heel alledaags. Ik ben inderdaad een controlfreak of beter gezegd perfectionist, helaas, maar te sociaal en spontaan om autist te zijn.
[..]
Mwah, vind jouw reactie toch behoorlijk ziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef pepper_961 het volgende:
Prettyhurts,de enige zieke reactie in dit hele jank topic is jouw reactie op het "vreselijk" verzwijgen van je vriend en jouw tegen reactie van; zelf nu ook gaan lunchen met een Knakker en er lekker niks over zeggen.
Ik/wij zijn iig niet ziek hoor TS.....
Ik heb al een paar keer uitgelegd waarom ik het wil weten. Als jouw vriendin wordt betast/gezoend/whatever door een ander, wil je dat toch ook wel weten? Al heeft je vriendin het afgekapt. Het is pas raar als je het uiteindelijk van een ander moet horen ofzo. Mwah, ik ben niet bezitterig en ik zie mijn vriend ook niet als m'n invulling (wtf).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maar wat is de reden dat je zoiets meteen wil weten? Je kunt er toch niks mee. Naar mijn idee komt het nogal bezitterig over. Je vriend heeft al laten zien dat hij voor jou gaat, door er niet op in te gaan. In een relatie ben je elkaar aanvulling, niet elkaars invulling.
Stop met overdrijvenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Mwah, vind jouw reactie toch behoorlijk ziek.
[..]
Ik heb al een paar keer uitgelegd waarom ik het wil weten. Als jouw vriendin wordt betast/gezoend/whatever door een ander, wil je dat toch ook wel weten? Al heeft je vriendin het afgekapt. Het is pas raar als je het uiteindelijk van een ander moet horen ofzo. Mwah, ik ben niet bezitterig en ik zie mijn vriend ook niet als m'n invulling (wtf).
Nou, dat is alles? Hij steekt z'n leuning er toch niet in? Achter een zoen zal ik niks achter zoeken. Dat moet er wel heel wat meer gebeuren. Ik heb geen vriendin, maar ik zou ook echt niet eens in detail willen weten wat zij uitvreet als ik er niet bij ben. Leven en laten leven. Ze is m'n bezit niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer uitgelegd waarom ik het wil weten. Als jouw vriendin wordt betast/gezoend/whatever door een ander, wil je dat toch ook wel weten? Al heeft je vriendin het afgekapt. Het is pas raar als je het uiteindelijk van een ander moet horen ofzo. Mwah, ik ben niet bezitterig en ik zie mijn vriend ook niet als m'n invulling (wtf).
Alleen is het niet hetzelfde wat je wilt doen domme koe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh. Nu wil ik alles in detail weten wat er gaande is in zijn leven. Tsja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef cvboer het volgende:
Ik heb geen vriendin, maar ik zou ook echt niet eens in detail willen weten wat zij uitvreet als ik er niet bij ben. Leven en laten leven. Ze is m'n bezit niet.
Ik benader niemand en drinken met een studiegenoot is niet over de schreef gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:37 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Alleen is het niet hetzelfde wat je wilt doen domme koe.
Hij wordt benaderd, houdt de boot af en gaat niet over de schreef en jij wilt wraak nemen door iemand te benaderen, de boot niet af te houden en juist wel over de schreef te gaan.
Jaja, snap ik allemaal. Ik geloof ook wel dat het niet bewust was, maar ik vind het dus wel iets om te vertellen. Hij vindt dat dus niet, dus dat blijft een punt. Maar ik ga hem duidelijk maken dat het voor mij wel belangrijk is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij vindt dat gewoon niet belangrijk!!! Het is niet boeiend, er is niks gebeurd, dát is de reden dat hij niets heeft gezegd ws.
Jíj vindt het wel belangrijk en dat mag je best zeggen en ook dat je het in het vervolg graag zou willen weten.
Maar je kan (imo) niet boos worden als hij het níet zegt, waarschijnlijk is hij het dan nl gewoon vergeten, of hij vond geen moment om t te melden en heeft het uiteindelijk laten gaan.
Je zal toch wat soepeler moeten worden daarin, voor hem, maar ook voor jezelf.
Hij mag jou natuurlijk ook tegemoet komen door het wel te vertellen, maar voor hem zal het ook niet helemaal duidelijk zijn wat wél en niet belangrijk genoeg is. Omdat jullie daar duidelijk andere ideeën over hebben.
Dus het zal best wel eens voorkomen dat hij je iets níet vertelt wat jij wél had willen weten. Ws is dat dan niet bewust geweest.
Dat is mij na 10 pagina's inmiddels wel duidelijk geworden. Dat wat jij benoemd zijn details. Het is muggenzifterij pur sang.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh. Nu wil ik alles in detail weten wat er gaande is in zijn leven. Tsja.
Dat ik alles wil weten van zijn leven. Welnee, je bent waarschijnlijk aan het projecteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is mij na 10 pagina's inmiddels wel duidelijk geworden. Dat wat jij benoemd zijn details. Het is muggenzifterij pur sang.
maar dan nog blijft het voor hem lastig te bepalen wat hij je wel en niet zou moeten vertellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik benader niemand en drinken met een studiegenoot is niet over de schreef gaan.
[..]
Jaja, snap ik allemaal. Ik geloof ook wel dat het niet bewust was, maar ik vind het dus wel iets om te vertellen. Hij vindt dat dus niet, dus dat blijft een punt. Maar ik ga hem duidelijk maken dat het voor mij wel belangrijk is.
Misschien wel.. Ik snap dat hele controlefreakgedrag niet. Het is info waar je helemaal niks aan hebt. Had je het niet geweten, had je er ook niet druk over hoeven maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat ik alles wil weten van zijn leven. Welnee, je bent waarschijnlijk aan het projecteren.
Snap ik, maar dat gaan we allemaal nog wel bespreken binnenkort. We zien wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan nog blijft het voor hem lastig te bepalen wat hij je wel en niet zou moeten vertellen.
Ok, dus als n meisje hem wil zoenen en hij zegt nee, moet hij het vertellen. Wat als iemand haar nummer in zijn jaszak stopt, of als hij een berichtje krijgt van zijn ex, als een collega vraagt of hij mee wat gaat drinken, als iemand op de dansvloer in z'n billen knijpt?
Voor hem is dat lastig beoordelen en het zal dus wel vaker voor gaan komen dat hij iets niet vertelt wat jij wel had willen wete .
Probeer daar dan niet boos om te worden.
Ik ben geen controlfreak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef cvboer het volgende:
De control-freak is relatie-killer nummer 1, zegt men.
De controlfreak „moet” weten hoe sterk de relatie is. Daarom test hij/zij die relatie. Tot en met het moment waarop de relatie daaraan kapot gaat.
Vaak is een probleem dat je hebt met een controlefreak in de relatie alleen op te lossen door de vriendschap op een laag pitje te zetten, of gewoon afscheid van elkaar te nemen.
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hm. Ik vertrouw hem wel, ik wil dit soort dingen gewoon meteen weten. Het is niet dat ze hem op date vroeg oid, het ging wel een stap verder en wat er gebeurde is niet heel alledaags. Ik ben inderdaad een controlfreak of beter gezegd perfectionist, helaas, maar te sociaal en spontaan om autist te zijn.
.
Of beter gezegd perfectionist. Jij bedoelt met controlfreak iemand die de partner altijd controleert binnen een relatie. Dat doe ik niet en die behoefte heb ik ook niet. Dus nee: ik ben geen controlfreak. Ik ben wel een controlfreak met betrekking tot mezelf en vooral prestaties. Ben nooit tevreden, moet alles zeker weten, wil alles perfect doen. Maar staat los van m'n relatie.quote:
Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Of beter gezegd perfectionist. Jij bedoelt met controlfreak iemand die de partner altijd controleert binnen een relatie. Dat doe ik niet en die behoefte heb ik ook niet. Dus nee: ik ben geen controlfreak. Ik ben wel een controlfreak met betrekking tot mezelf en vooral prestaties. Ben nooit tevreden, moet alles zeker weten, wil alles perfect doen. Maar staat los van m'n relatie.
Tussen een controlefreak en een perfectionist zit nogal een verschil, laat ik het even voor je duidelijk maken:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Of beter gezegd perfectionist. Jij bedoelt met controlfreak iemand die de partner altijd controleert binnen een relatie. Dat doe ik niet en die behoefte heb ik ook niet. Dus nee: ik ben geen controlfreak. Ik ben wel een controlfreak met betrekking tot mezelf en vooral prestaties. Ben nooit tevreden, moet alles zeker weten, wil alles perfect doen. Maar staat los van m'n relatie.
Staat ook al in de vorige post, sowieso gaar om controlfreak op relaties te betrekken. Zoek dan de definitie op.quote:
Niet gelezen. Punt is dat ik m'n vriend niet controleer en de behoefte niet heb etc. Begin wel beetje het idee te krijgen dat je een betweter bent tot in den treuren. Klopt dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tussen een controlefreak en een perfectionist zit nogal een verschil, laat ik het even voor je duidelijk maken:
Een perfectionist wil zijn eigen zaakjes tot in detail voor elkaar hebben en wat anderen ervan denken boeit hem niet. Wat anderen doen maakt hem ook niets uit. Bij het uit handen geven van zaken stelt hij dezelfde hoge eisen als hij het zelf zou doen en zal gemakkelijk iets uit handen geven aan iemand waarvan hij weet dat die persoon het beter kan dan hijzelf. De perfectionist probeert het hoogst haalbare eindresultaat te krijgen. Perfectionisten staan bekend als langzame maar degelijke werkers.
Een controlefreak wil tot in detail controle over de situatie hebben en mag graag al dan niet gewenst de touwtjes in handen nemen. Hij zal nooit wat uit handen geven, ook niet als de andere persoon het beter kan dan hijzelf. Controlefreaks hebben er vooral een handje van om anderen tot in detail te willen beheersen en naar zijn pijpen te laten dansen. Een controlefreak wil feitelijk gewoon de baas zijn en staat er vaak niet bij stil of dat allemaal wel zo goed is. In zijn heilige overtuiging is zijn bemoeienis altijd de beste uitkomst voor de betreffende situatie. Erg lastige mensen in relaties.
Pot verwijt de ketel, je krijgt antwoord op je vraag, maar je blijft proberen ons het tegendeel te bewijzen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Niet gelezen. Punt is dat ik m'n vriend niet controleer en de behoefte niet heb etc. Begin wel beetje het idee te krijgen dat je een betweter bent tot in den treuren. Klopt dat?
En teksten veranderen, hahaha.
Je hebt de behoefte niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Niet gelezen. Punt is dat ik m'n vriend niet controleer en de behoefte niet heb etc. Begin wel beetje het idee te krijgen dat je een betweter bent tot in den treuren. Klopt dat?
En teksten veranderen, hahaha.
Èen controlfreak is niet iemand die alles controleert hè. Dan zou het controlefreak heten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Prettyhurts het volgende:
O ja, ik kijk natuurlijk altijd in mijn vriend zijn Facebook om te controleren, ik heb al z'n wachtwoorden etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je hebt de behoefte niet?Lees je eigen topic nog eens door. Je geheugen laat je in de steek...
Dat zeg ik de hele tijd. Ik controleer 'm niet, heb de behoefte niet etc etc. Maar ik ben wel een controlfreak op andere gebieden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Èen controlfreak is niet iemand die alles controleert hè. Dan zou het controlefreak heten.
Verder leef je met de illusie dat je in een relatie alles van elkaar moet weten en alles moet vertellen. Dat is echt grote onzin. Je bent geen symbiotische eenheid geworden omdat je toevallig exclusief met elkaar neukt en dingen als 'ik hou van je' zegt.
Wederom de pot verwijt de ketel. Als er al iemand geestelijk behoorlijk van het padje is, ben jij dat wel. Jij bent degene die het kennelijk als normaal beschouwd dat de partner alles dient te vertellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
O ja, ik kijk natuurlijk altijd in mijn vriend zijn Facebook om te controleren, ik heb al z'n wachtwoorden etc.![]()
Jij bent serieus gek trouwens, ook dat je die hele tekst verdraait, hahaha.
Je kan prima een controlfreak zijn zonder andermans doen en laten te controlerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:31 schreef Prettyhurts het volgende:
Dat zeg ik de hele tijd. Ik controleer 'm niet, heb de behoefte niet etc etc. Maar ik ben wel een controlfreak op andere gebieden.
En nee, ik leef niet met de illusie dat ik alles van hem wil/moet weten. Of hij van mij. Ik wil wel veel weten, dat wel. Maar het moet niet. Alleen bepaalde dingen vind ik gewoonweg belangrijk(er) dan hij vindt.
Met opzet wat af spreken en het verzwijgen om de indruk te wekken dat er meer aan de hand is is wel degelijk over de schreef gaan en echt niet hetzelfde als wat hij "gedaan" heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik benader niemand en drinken met een studiegenoot is niet over de schreef gaan.
Wat een achterlijke prinsesjesmentaliteit.quote:Jaja, snap ik allemaal. Ik geloof ook wel dat het niet bewust was, maar ik vind het dus wel iets om te vertellen. Hij vindt dat dus niet, dus dat blijft een punt. Maar ik ga hem duidelijk maken dat het voor mij wel belangrijk is.
Snap ik, maar het gaat niet over flirten ofzo. Ik vind flirten sowieso geen probleem binnen een relatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan prima een controlfreak zijn zonder andermans doen en laten te controleren![]()
Ik bedacht me net dat als een collega (bijv) met me zou flirten en ik zou dat afwimpelen of zeggen dat ik daar niet zo van gediend ben omdat ik een leuke vriend heb, dan zou ik dat volgens mij ook niet aan mijn vriend vertellen. Het is non-informatie, niet belangrijk of relevant. Maar als die collega dan vervolgens op facebook zijn excuses voor zijn gedrag aan zou bieden en mijn vriend zou dat lezen en hij zou zo als jij reageren (wat ik me erg moeilijk kan indenken) dan zou ik daar best geïrriteerd van worden... serieus.
Whehe, gek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wederom de pot verwijt de ketel. Als er al iemand geestelijk behoorlijk van het padje is, ben jij dat wel. Jij bent degene die het kennelijk als normaal beschouwd dat de partner alles dient te vertellen.
Waar ik mijn teksten weg haal doet niet terzake, jij reflecteert je domheid op een ander, get a life.
Zolang jij degene bent die flirt. Als je vriend flirt met een andere dame dan is het een ander verhaal of niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Snap ik, maar het gaat niet over flirten ofzo. Ik vind flirten sowieso geen probleem binnen een relatie.
Jij wil zulke dingen niet weten. Dat denk je alleen maar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, is geen probleem. Ik vind flirten niet erg bijzonder of bedreigend dus nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:37 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zolang jij degene bent die flirt. Als je vriend flirt met een andere dame dan is het een ander verhaal of niet?
Bullshit. Als dat waar was dan was dat gezeik van je over iets wat helemaal geen issue zou moeten zijn er niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, is geen probleem. Ik vind flirten niet erg bijzonder of bedreigend dus nee.
ik heb alleen de eerste pagina gelezen en op basis daarvan zeg ik dat je een conTROLefreak bent die zich druk maakt over dingen waar jij toch geen invloed op hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat mijn vriend iets voor mij heeft verzwegen. In Facebook-berichtjes bood een meisje haar excuses aan dat ze zich opdrong met de boodschap dat ze het goed vond dat hij niet op haar inging.
Het vervelende is dat hij mij dit helemaal nooit heeft gezegd. Ik wist er helemaal niks van, kortom: hij heeft het voor mij verzwegen. Ik vind het best vervelend, want daardoor krijg ik het idee dat hij meer verzwijgt op dit moment. En ik had dat idee helemaal niet.
Hij heeft voordat hij een relatie met mij kreeg, best veel 'genoten' van het studentenleven en heeft best veel vrouwen gehad. Hij heeft één relatie gehad en daarin is hij vreemdgegaan, dus als hij dit al verzwijgt, dan verzwijgt hij 'erge' dingen toch al helemaal? Zo denk ik op dit moment.
Nou ja, toen ik dat las van dat meisje was ik boos. En ik ben nu, drie dagen later, nog steeds geïrriteerd. Hij vindt dat ik normaal moet doen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan. Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Maar misschien ben ik onterecht boos, hoewel ik dus echt boos ben, zeggen zelfs m'n beste vriendinnen dat ik nu heel erg aan het zeiken ben om niks. Maar nogmaals: ik wil dat soort dingen gewoon weten en niet dat ik er achteraf achter moet komen.
snap je dan ook wel dat t geen reden is om boos te worden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:31 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijd. Ik controleer 'm niet, heb de behoefte niet etc etc. Maar ik ben wel een controlfreak op andere gebieden.
En nee, ik leef niet met de illusie dat ik alles van hem wil/moet weten. Of hij van mij. Ik wil wel veel weten, dat wel. Maar het moet niet. Alleen bepaalde dingen vind ik gewoonweg belangrijk(er) dan hij vindt.
Nouja, misschien is het wel iets wat 'leuk' is om tegen elkaar te vertellen, ook om mee te gaan in de onschuldige nieuwsgierigheid van de ander.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:29 schreef Zeus1981 het volgende:
Vertel jij hem ook netjes dat je deze topic bent gestart? Want hij vindt het misschien ook fijn om te weten dat je dit met anderen deelt. Niet dat het niet mag, maar hij zou er niet zelf naar hoeven zoeken...
Goedzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort.![]()
En het feit dat ze speciaal geregistreerd is voor dit topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:18 schreef probeer het volgende:
[..]
En dit. Echt nul vermogen tot zelfreflectie deze TS.
Wat dus (TS, lees je even mee?) precies de reden is dat sommige mensen denken dat ze aan het trollen is: omdat werkelijk iedereen haar vertelt dat ze belachelijk reageert, en ze zich er echt compleet niets van aan trekt.
[..]
Maar Moira, TS geeft wel aan een controlefreak te zijn op andere zaken. Dan kan het niet zo zijn dat je in dit soort situaties dat 'opeens' niet bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Moira. het volgende:
Overigens vind ik het ook een beetje jammer van de typische FOK!kers die als vliegen op zulke topics af komen om vervolgens woorden in TS' mond te leggen en haar eigenschappen toe te kennen omdat zij n.a.v. zo'n topic TS ineens denken te kennen
Ik ben ook niet zuinig geweest met mijn meningen hier, maar ik geloof prima dat TS niet haar vriend's FB en smsjes na zit te pluizen als hij even aan het douchen is ofzo
Als ze dan vervolgens aangeeft dit niet te doen, en er dan alsnog mensen zeggen 'ja nee vast wedden dat je dat wel doet' of alles wat TS nog te kennen geeft over haar situatie bullshit noemen, dan denk ik ook 'dude pls, zeg dan gewoon niks'![]()
Maar als ik TS was zou ik daar dan ook niet op reageren. Zie ook dat TerryStone onder die mensen hoort
TerryStone
[..]
Amen op de gehele post.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Moira. het volgende:
Overigens vind ik het ook een beetje jammer van de typische FOK!kers die als vliegen op zulke topics af komen om vervolgens woorden in TS' mond te leggen en haar eigenschappen toe te kennen omdat zij n.a.v. zo'n topic TS ineens denken te kennen
Ik ben ook niet zuinig geweest met mijn meningen hier, maar ik geloof prima dat TS niet haar vriend's FB en smsjes na zit te pluizen als hij even aan het douchen is ofzo
Als ze dan vervolgens aangeeft dit niet te doen, en er dan alsnog mensen zeggen 'ja nee vast wedden dat je dat wel doet' of alles wat TS nog te kennen geeft over haar situatie bullshit noemen, dan denk ik ook 'dude pls, zeg dan gewoon niks'![]()
Maar als ik TS was zou ik daar dan ook niet op reageren. Zie ook dat TerryStone onder die mensen hoort
TerryStone
Dat kan best, maar er zijn heus niet zo veel mensen die daadwerkelijk hun partners telefoon en internetaccounts helemaal gaan uitpluizen op zoek naar iets wat ze eigenlijk helemaal niet willen lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar Moira, TS geeft wel aan een controlefreak te zijn op andere zaken. Dan kan het niet zo zijn dat je in dit soort situaties dat 'opeens' niet bent.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Moira. het volgende:
TerryStone
Wat een mooie (loze) kreet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:02 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Wellicht heb je dan de meeste van haar reacties gemist waarin het erg duidelijk is dat ze er helemaal niks van geleerd heeft en dat ook niet van plan is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een mooie (loze) kreet.
Alsof dit topic dus een 'zachte heelmeester' is voor TS, ik denk dat ze uit de geplaatste reacties (dus niet het soort reacties wat ik in die post die je citeerde omschreef) al genoeg lesjes kan leren![]()
En het komt niet in je op dat ook TerryStone wel eens gelijk kan hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Moira. het volgende:
TerryStone
Dat is onmogelijk want ze mag mij niet en wat ik zeg is hard en voelt dus niet goed aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef Koral het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat ook TerryStone wel eens gelijk kan hebben
Dat maakt van het soort opmerkingen wat ik beschreef nog geen 'hardere heelmeester'.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan de meeste van haar reacties gemist waarin het erg duidelijk is dat ze er helemaal niks van geleerd heeft en dat ook niet van plan is.
Neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef Koral het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat ook TerryStone wel eens gelijk kan hebben
Wacht, wat is hard wat je zegt, dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk want ze mag mij niet en wat ik zeg is hard en voelt dus niet goed aan.
En laten we eerlijk zijn, Moira dicteert wat er wel en niet gezegd mag worden en hoe men over deze situatie dient te denken.
Je redeneert als een 3 jarige.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat maakt van het soort opmerkingen wat ik beschreef nog geen 'hardere heelmeester'.
[..]
NeeTerryStone en gelijk
Hahahaha
Nee even zonder grappen, natuurlijk heeft hij af en toe ook een punt waar ik het mee eens ben, da's logisch.
Maar over het algemeen staat hij toch bekend als een bekrompen topicverneukende kortzichtige zwart-witdenker die ooit een keer is gedumpt door z'n vriendin en daardoor nog steeds zand in z'n kut heeft zitten ofzo.
Maar da's bijzaak.
[..]
Wacht, wat is hard wat je zegt, dan?
En waar dicteer ik dat?
Terry, alsjeblieft, waarom praat je zo veel poep, Terry?Zeg het me
Ik heb hem speciaal voor jou nog wel zo lang laten groeien en zwart geverfdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op dikke, gekke catladies met snor.
Alsof ik TerryStone nog niet eerder heb zien reagerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat maakt van het soort opmerkingen wat ik beschreef nog geen 'hardere heelmeester'.
[..]
NeeTerryStone en gelijk
Hahahaha
Nee even zonder grappen, natuurlijk heeft hij af en toe ook een punt waar ik het mee eens ben, da's logisch.
Maar over het algemeen staat hij toch bekend als een bekrompen topicverneukende kortzichtige zwart-witdenker die ooit een keer is gedumpt door z'n vriendin en daardoor nog steeds zand in z'n kut heeft zitten ofzo.
Maar da's bijzaak.
(Hij heeft wel een leuke PoHi om te lezen als je je verveelt, mooi vermaak, die trollacties van die man. Zou iig wel aardig zielig zijn als het geen getroll is, lol.)
Ja en nee. Ja, hij heeft een verleden en gedraagt zich extreem nonchalant, daarom maak je je extra zorgen en dat moet je met hem blijkbaar bespreken. Nee, er is niets gebeurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Ja, ik denk dat de vergadering het unaniem eens is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:53 schreef Moira. het volgende:
Ach, de algehele conclusie waar iedereen het mee eens is, is dus gewoon dat TS niet terecht boos is, om maar even de TT te beantwoorden
En de vergadering is het ook unaniem eens dat TS die vraag in de eerste plaats alleen maar stelde om haar gelijk te krijgen en niets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de vergadering het unaniem eens is.
Gebruikt België nu ook al andere lidwoorden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
Allée mensen nog 9 posts en topic gaat dicht.
TS, het is nu dé moment om u te herpakken.
En dan is achter iemands rug om erover praten met wildvreemden eigenlijk kwalijker dan het afwijzen van iemand die zich aan je opdringt, als je het toch zo bekijktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd ook wel benieuwd of TS haar vriendje heeft verteld over het openen van dit topic.
Zo niet dan verzwijgt ze minstens zoveel voor hem als hij voor haar.
Dat is uw probleem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gebruikt België nu ook al andere lidwoorden?
Mag ik anders in het Frans klappen? Of moet ik u eerst een paar woordjes en lidwoorden leren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het in België niet 'het moment' dan?
Hoezo is dat mijn probleem?
We zijn het eens? Wie geeft de hamerklap?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:48 schreef vervoerder23 het volgende:
Lees dit nu eens terug:
In Facebook-berichtjes bood een meisje haar excuses aan dat ze zich opdrong met de boodschap dat ze het goed vond dat hij niet op haar inging.
Als er vertrouwen is hoeft hij toch niet alles te vertellen. Aanstellerij dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |