Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, veel plezier en succes dan.
Wraak en terugpakken (totaal onnodig ook nog eens in dit geval) is echt dé manier om je relatie te verbeteren idd. Dus daarna niet weer een topic openen om te janken dat hij je (terecht) gedumpt heeft dan he?
Dat jij het geen wraak of terugpakken noemt, dat is inmiddels duidelijk. Maar draai het eens om.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.
Oké.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
dat ligt er toch helemaal aan joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom oh waarom en dit zeg ik als vrouw zijnde , waarom wil je de toegang tot account van vriendje ??? Ik weet niet ik vind invidualiteit ook belangrijk in een relatie.
Heel eerlijk ik zou niet eens op een ander zijn account willen kijken.
Nee? Gaat dat nergens over?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.
Ja maar de vraag is dit , zou je zijn facebook gebruiken om dingen te achterhalen of eventueel juist bijvoorbeeld foto's die hij er eigenlijk niet op wil maar jij wel .......quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt er toch helemaal aan joh.
Mijn vriend regelt alles wbt de computers hier in huis en dat houdt in dat hij ook mijn inlog heeft. Wat dan weer inhoudt dat hij op m'n FB kan, want ik sta altijd ingelogd.
Andersom kán het voorkomen dat hij vraagt of ik even t een of ander op wil zoeken. Dat gebeurt niet vaak, maar het is n mogelijkheid. Krampachtig alles gesloten houden, vind ik net zo vreemd als krampachtig alles willen weten.
je hebt het over niet wíllen, dat vind ik wat overdreven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is dit , zou je zijn facebook gebruiken om dingen te achterhalen of eventueel juist bijvoorbeeld foto's die hij er eigenlijk niet op wil maar jij wel .......
Ik snap aan een kant gedeelde accounts bijvoorbeeld wel als je heel lang bij elkaar bent en vaak spelletjes doet ofzo maar ik zie ook de andere kant bij meiden in relaties op dit gebied en dat snap ik dan weer niet.
Ik zie namelijk vaak meiden hier zo in doorslaan en dat snap ik niet helemaal . Zelf als vrouw zijnde zou ik niet in de positie willen zitten dat ik bijvoorbeeld van alles na ga pluizen ofzo.
En voor mij is het dit eigenlijk en misschien is dat omdat ik ouder ben ofzo maar voor mij zou facebook en mobiel eigenlijk sowieso geen issue zijn.
Ik weet van mezelf dat als ik in een relatie zit geen toegang tot zijn mobiel wil of zijn profiel op facebook want heel erg eerlijk is dat lekker zijn zaak .
Ja ze (uw beste vriendinnen) hebben gelijk. Je bent onterecht boos. Hou nu maar op met zagen en doe serieus iets aan uw zelfvertrouwen en vertrouwen in een relatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar misschien ben ik onterecht boos, hoewel ik dus echt boos ben, zeggen zelfs m'n beste vriendinnen dat ik nu heel erg aan het zeiken ben om niks.
Aan beide kanten vind ik het dus ongezond ....... Niet alleen de vrouwen en ook de mannen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zijn er ook mannen die alles napluizen
dat was niet direct naar jou toe, valt me op dat het vaak over vrouwen gaat die dat doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan beide kanten vind ik het dus ongezond ....... Niet alleen de vrouwen en ook de mannen.
Bij mij ga ik dan altijd denken hoe laat je het zover komen , daarom dat ik het niet snap......
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou het echt meteen uitmaken. Kan je vriend op zoek naar een leuk meisje.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
; als je hem niet vertrouwt, dan moet je het uitmaken.
Onze hele relatie bestaat uiteraard uit deze situatie, we communiceren over helemaal niks anders. Helemaal juist.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee? Gaat dat nergens over?
Neem maar van me aan dat hij je dumpt als je zo blijft emmeren
Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké.
Als je er mee blijft zitten, zorg dan dat hij je wél begrijpt en praat het nog effe hoed uit.
En zie het juist als een bevestiging dat hij betrouwbaar is, ipv dat je gaat twijfelen aan zijn betrouwbaarheid dat hij het niet gelijk heeft verteld.
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLETquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
vertel hem meteen dat je hém ook begrijpt, aangezien je hem niet hebt verteld dat die jongen je vroeg iets te drinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:49 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort.![]()
Wel jammer dat je denkt dat alle vrouwen zo zijn. Ik merk zulk gedrag juist bij mannen. Maar ok, je hebt uw punt gemaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLET
Gr
een gefrustreerde man die op zo een manier zn vriendin is kwijt geraakt
Je komt een beetje treurig over. En nee, ik was niet onzeker geworden als hij vertelde dat een vrouw zich opdrong aan hem. Ik zie niet in waarom.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLET
Gr
1 troost, het was dan sowieso niks geworden. Zulke vrouwen vertrouwen zichzelf nog niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Gr
Precies mensen die zichzelf niet vertrouwen kunnen andere ook niet vertrouwen. Allée zo zie ik dat dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
1 troost, het was dan sowieso niks geworden. Zulke vrouwen vertrouwen zichzelf nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |