abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138294639
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Nogmaals, veel plezier en succes dan.
Wraak en terugpakken (totaal onnodig ook nog eens in dit geval) is echt dé manier om je relatie te verbeteren idd. Dus daarna niet weer een topic openen om te janken dat hij je (terecht) gedumpt heeft dan he? :)
Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.
pi_138295220
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik noem het geen wraak of terugpakken, dat is iets wat jullie ervan maken. Reactie over dumpen gaat al helemaal nergens over.
Dat jij het geen wraak of terugpakken noemt, dat is inmiddels duidelijk. Maar draai het eens om.

Stel dat iemand jou probeert te versieren en jij houdt het af. Je vriend komt erachter en gaat vervolgens wat drinken met een meid, zonder het jou te vertellen, om te kijken hoe jij zou reageren. Hoe zou jij dat vinden?
pi_138295628
Waarom oh waarom en dit zeg ik als vrouw zijnde , waarom wil je de toegang tot account van vriendje ??? Ik weet niet ik vind invidualiteit ook belangrijk in een relatie.
Heel eerlijk ik zou niet eens op een ander zijn account willen kijken.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 14:24:06 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138296666
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
Oké.
Als je er mee blijft zitten, zorg dan dat hij je wél begrijpt en praat het nog effe goed uit.

En zie het juist als een bevestiging dat hij betrouwbaar is, ipv dat je gaat twijfelen aan zijn betrouwbaarheid dat hij het niet gelijk heeft verteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 29-03-2014 18:20:50 ]
Fuck the EBU.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:28:26 #180
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_138296759
Niet terecht dat je er boos over bent. Sterker nog, volkomen geschift dat je hier nog vier pagina's over door weet te emmeren ook, zonder je ongelijk in te willen zien. Je maakt je goede relatie kapot met deze onzin.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_138296822
Ik snap eigenlijk niet dat mensen die dus zo zijn en juist alle controle in de relatie willen hebben door facebook toegang te hebben alles na te lezen en alles eigenlijk niet snappen dat ze juist op die manier hun eigen relatie kapot maken .
Door je eigen achterdocht en je eigen dingen zo te doen maak je toch eigenlijk zelf veel meer kapot.
pi_138296837
Terecht boos? Nee, je bent niet goed wijs. Er staan 180 posts in dit topic waarbij niemand het met je eens is en alsnog zie je niet in dat JIJ degene bent die fout zit.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_138297257
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom oh waarom en dit zeg ik als vrouw zijnde , waarom wil je de toegang tot account van vriendje ??? Ik weet niet ik vind invidualiteit ook belangrijk in een relatie.
Heel eerlijk ik zou niet eens op een ander zijn account willen kijken.
dat ligt er toch helemaal aan joh.
Mijn vriend regelt alles wbt de computers hier in huis en dat houdt in dat hij ook mijn inlog heeft. Wat dan weer inhoudt dat hij op m'n FB kan, want ik sta altijd ingelogd.
Andersom kán het voorkomen dat hij vraagt of ik even t een of ander op wil zoeken. Dat gebeurt niet vaak, maar het is n mogelijkheid. Krampachtig alles gesloten houden, vind ik net zo vreemd als krampachtig alles willen weten. :{
compact en kleverig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2014 @ 14:50:38 #184
163650 Greys
pi_138297267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee? Gaat dat nergens over?
Neem maar van me aan dat hij je dumpt als je zo blijft emmeren :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138297793
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ligt er toch helemaal aan joh.
Mijn vriend regelt alles wbt de computers hier in huis en dat houdt in dat hij ook mijn inlog heeft. Wat dan weer inhoudt dat hij op m'n FB kan, want ik sta altijd ingelogd.
Andersom kán het voorkomen dat hij vraagt of ik even t een of ander op wil zoeken. Dat gebeurt niet vaak, maar het is n mogelijkheid. Krampachtig alles gesloten houden, vind ik net zo vreemd als krampachtig alles willen weten. :{
Ja maar de vraag is dit , zou je zijn facebook gebruiken om dingen te achterhalen of eventueel juist bijvoorbeeld foto's die hij er eigenlijk niet op wil maar jij wel .......
Ik snap aan een kant gedeelde accounts bijvoorbeeld wel als je heel lang bij elkaar bent en vaak spelletjes doet ofzo maar ik zie ook de andere kant bij meiden in relaties op dit gebied en dat snap ik dan weer niet.
Ik zie namelijk vaak meiden hier zo in doorslaan en dat snap ik niet helemaal . Zelf als vrouw zijnde zou ik niet in de positie willen zitten dat ik bijvoorbeeld van alles na ga pluizen ofzo.

En voor mij is het dit eigenlijk en misschien is dat omdat ik ouder ben ofzo maar voor mij zou facebook en mobiel eigenlijk sowieso geen issue zijn.
Ik weet van mezelf dat als ik in een relatie zit geen toegang tot zijn mobiel wil of zijn profiel op facebook want heel erg eerlijk is dat lekker zijn zaak .
pi_138297940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar de vraag is dit , zou je zijn facebook gebruiken om dingen te achterhalen of eventueel juist bijvoorbeeld foto's die hij er eigenlijk niet op wil maar jij wel .......
Ik snap aan een kant gedeelde accounts bijvoorbeeld wel als je heel lang bij elkaar bent en vaak spelletjes doet ofzo maar ik zie ook de andere kant bij meiden in relaties op dit gebied en dat snap ik dan weer niet.
Ik zie namelijk vaak meiden hier zo in doorslaan en dat snap ik niet helemaal . Zelf als vrouw zijnde zou ik niet in de positie willen zitten dat ik bijvoorbeeld van alles na ga pluizen ofzo.

En voor mij is het dit eigenlijk en misschien is dat omdat ik ouder ben ofzo maar voor mij zou facebook en mobiel eigenlijk sowieso geen issue zijn.
Ik weet van mezelf dat als ik in een relatie zit geen toegang tot zijn mobiel wil of zijn profiel op facebook want heel erg eerlijk is dat lekker zijn zaak .
je hebt het over niet wíllen, dat vind ik wat overdreven.

Toegang kunnen hebben en alles checken zijn twee totaal verschillende dingen
Hij kán in m'n telefoon en ik heb totaal niet het idee dat hij alles loopt te checken.
Andersom t zelfde, want het interesseert me gewoon niet.
compact en kleverig.
pi_138297950
Overigens zijn er ook mannen die alles napluizen :X
compact en kleverig.
pi_138298049
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar misschien ben ik onterecht boos, hoewel ik dus echt boos ben, zeggen zelfs m'n beste vriendinnen dat ik nu heel erg aan het zeiken ben om niks.
Ja ze (uw beste vriendinnen) hebben gelijk. Je bent onterecht boos. Hou nu maar op met zagen en doe serieus iets aan uw zelfvertrouwen en vertrouwen in een relatie. :)

Edit: toevoeging; als je hem niet vertrouwt, dan moet je het uitmaken.

[ Bericht 3% gewijzigd door complicate op 29-03-2014 15:39:41 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138298094
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zijn er ook mannen die alles napluizen :X
Aan beide kanten vind ik het dus ongezond ....... Niet alleen de vrouwen en ook de mannen.
Bij mij ga ik dan altijd denken hoe laat je het zover komen , daarom dat ik het niet snap......
pi_138298176
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Aan beide kanten vind ik het dus ongezond ....... Niet alleen de vrouwen en ook de mannen.
Bij mij ga ik dan altijd denken hoe laat je het zover komen , daarom dat ik het niet snap......
dat was niet direct naar jou toe, valt me op dat het vaak over vrouwen gaat die dat doen.
compact en kleverig.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 15:40:16 #191
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_138298191
Ik zou het echt meteen uitmaken. Kan je vriend op zoek naar een leuk meisje ^O^.
pi_138298210
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou het echt meteen uitmaken. Kan je vriend op zoek naar een leuk meisje ^O^.
Dit dus.
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
; als je hem niet vertrouwt, dan moet je het uitmaken.
pi_138298304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee? Gaat dat nergens over?
Neem maar van me aan dat hij je dumpt als je zo blijft emmeren :)
Onze hele relatie bestaat uiteraard uit deze situatie, we communiceren over helemaal niks anders. Helemaal juist. :)
pi_138298345
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oké.
Als je er mee blijft zitten, zorg dan dat hij je wél begrijpt en praat het nog effe hoed uit.

En zie het juist als een bevestiging dat hij betrouwbaar is, ipv dat je gaat twijfelen aan zijn betrouwbaarheid dat hij het niet gelijk heeft verteld.
Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort. c_/ O+
pi_138298373
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLET

Gr
een gefrustreerde man die op zo een manier zn vriendin is kwijt geraakt
lol?
pi_138298417
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:49 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik ga ervoor zorgen dat hij mij begrijpt. En anders maar niet. Hij en ik praten er nog wel over binnenkort. c_/ O+
vertel hem meteen dat je hém ook begrijpt, aangezien je hem niet hebt verteld dat die jongen je vroeg iets te drinken.
En zeg dan gelijk dat je dat soort dingen voortaan zelf ook wel zal melden omdat jij het belangrijk vindt om te horen en het dus ook belangrijk is om te delen. Ofzo.
compact en kleverig.
pi_138298441
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Nass het volgende:

[..]

Omdat jullie fucking vrouwen van alle kleine tering dingen een enorme tering probleem maken want als hij gdverdomme had verteld dat een fucking slet hem wilde dan had jij je godverdomme onzeker gevoeld en was hij fucking de lul en had hij alsnog een lelijke boze vriendin, hij dacht fuck het, laat dat bullshit maar zitten want ik heb godverdomme niks verkeerds gedaan, en bam, hij heeft alsnog een idiote boze vriendin. FUCK JULLIE VROUWEN, FUCK JULLIE, WIJ VERTELLEN JULLIE DINGEN DIE WIJ ONNODIG VINDEN GEWOON NIET OMDAT HET NIET BELANGERIJK IS EN ONNODIG STRESS OPLEVERT OKE VIEZE SLET

Gr
Wel jammer dat je denkt dat alle vrouwen zo zijn. Ik merk zulk gedrag juist bij mannen. Maar ok, je hebt uw punt gemaakt.
pi_138298443
quote:

[..]

Gr
Je komt een beetje treurig over. En nee, ik was niet onzeker geworden als hij vertelde dat een vrouw zich opdrong aan hem. Ik zie niet in waarom.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 15:54:29 #199
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138298455
quote:

[..]

Gr
1 troost, het was dan sowieso niks geworden. Zulke vrouwen vertrouwen zichzelf nog niet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_138298469
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef cvboer het volgende:

[..]

1 troost, het was dan sowieso niks geworden. Zulke vrouwen vertrouwen zichzelf nog niet.
Precies mensen die zichzelf niet vertrouwen kunnen andere ook niet vertrouwen. Allée zo zie ik dat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')