abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138292001
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat mijn vriend iets voor mij heeft verzwegen. In Facebook-berichtjes bood een meisje haar excuses aan dat ze zich opdrong met de boodschap dat ze het goed vond dat hij niet op haar inging.

Het vervelende is dat hij mij dit helemaal nooit heeft gezegd. Ik wist er helemaal niks van, kortom: hij heeft het voor mij verzwegen. Ik vind het best vervelend, want daardoor krijg ik het idee dat hij meer verzwijgt op dit moment. En ik had dat idee helemaal niet.

Hij heeft voordat hij een relatie met mij kreeg, best veel 'genoten' van het studentenleven en heeft best veel vrouwen gehad. Hij heeft één relatie gehad en daarin is hij vreemdgegaan, dus als hij dit al verzwijgt, dan verzwijgt hij 'erge' dingen toch al helemaal? Zo denk ik op dit moment.

Nou ja, toen ik dat las van dat meisje was ik boos. En ik ben nu, drie dagen later, nog steeds geïrriteerd. Hij vindt dat ik normaal moet doen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan. Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.

Maar misschien ben ik onterecht boos, hoewel ik dus echt boos ben, zeggen zelfs m'n beste vriendinnen dat ik nu heel erg aan het zeiken ben om niks. Maar nogmaals: ik wil dat soort dingen gewoon weten en niet dat ik er achteraf achter moet komen.

Nou: is het terecht of ben ik me heel erg aan het aanstellen? :)
pi_138292059
Je stelt je aan, wat als hij het gezegd had? 'Ja een meisje bood zich aan' dan zou jij je alsnog onzeker voelen. Je kan als man niet winnen in deze situatie blijkt maar weer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138292064
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:44:51 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_138292101
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_138292117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
pi_138292141
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Hij verzweeg het omdat jij je dan onnodig zorgen zou maken.
pi_138292149
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef eleusis het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten. :P
pi_138292181
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten. :P
Je bent een zeikwijf. Hij verzweeg het, omdat je dan allerlei dingen gaat lopen denken.

En ziedaar, daar gebeurt het nu al. Als je wilt dat hij je dingen gaat vertellen, dan moet je niet lopen zeiken. Anders bedenkt hij zich wel twee keer voordat hij je iets nieuws vertelt.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:50:21 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_138292216
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Aaaaaah okay, dáárom. Logisch.

Verder ben je inderdaad een zeikwijf en jaag je je vent nu weg.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:51:07 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292232
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138292288
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.
pi_138292291
quote:

[..]

En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
pi_138292299
Wauw, hij gaat gewoon heel netjes ergens niet op in en jij bent boos omdat hij het niet aan jou verteld heeft 8)7 ? Alsof je je dan beter zou voelen?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:55:07 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292315
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Lees nog eens wat ik schreef.

Je conclusie is verkeerd.
pi_138292317
quote:

[..]

Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138292321
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
Nee, privéberichtjes.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:55:26 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138292325
quote:

[..]

:') _O-
pi_138292336
quote:

[..]

Idd ik zou hem flink hiermee vemoeien. Open je over 2 weken ook een topic dat je niet snapt waarom je nu gedumpt bent.
pi_138292350
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, privéberichtjes.
Kijk, daar ga je al. Als je gaat neuzen in zijn prive berichten, dan is er al wantrouwen.
pi_138292355
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
pi_138292360
Hij heeft het volgens mij alleen maar verzwegen omdat hij geen gezeik met jou wilde. Hoe had je gereageerd als hij het wel had verteld?
pi_138292362
quote:

[..]

Nee, privéberichtjes.
:')
pi_138292385
quote:

[..]

Nee, privéberichtjes.
Daar gaan we weer....
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:58:11 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292393
Hij heeft je niet belazerd, maar je maakt nu al een hoop heisa. Ja, zo help je de relatie voortijdig om zeep met je wantrouwen.
pi_138292397
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Ik hoop voor je dat hij kan vergeven dat je in zijn prive conversaties zit te spitten. En dan over eerlijkheid en betrouwbaarheid van je vriend klagen :') Echt :')
pi_138292417
Jij bent boos op jouw vriend omdat hij iets verzwegen heeft wat hij eigenlijk niet had hoeven te vertellen. Jij bent daarachter gekomen door zijn privé te schenden. Jij hebt helemaal geen recht om kwaad te zijn.
pi_138292432
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je al. Als je gaat neuzen in zijn prive berichten, dan is er al wantrouwen.
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
pi_138292446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
Plausibel.
pi_138292467
Echt, die vrouwen van tegenwoordig :') Ik zou doodmoe van mezelf worden als ik zo zou zijn.
pi_138292468
Lastig
pi_138292480
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft het volgens mij alleen maar verzwegen omdat hij geen gezeik met jou wilde. Hoe had je gereageerd als hij het wel had verteld?
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
pi_138292518
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Plausibel.
Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.

Maar ik stel me dus aan, volgens iedereen.
pi_138292528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Misschien om een eventuele confrontatie tussen jou en dat meisje geen lading mee te geven in de toekomst. Maar, als je er kwaadaardige dingen bij wilt zoeken, inclusief zijn verleden.. Dump hem dan gewoon. Zijn verleden blijft namelijk altijd.
pi_138292529
quote:

[..]

Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.
pi_138292639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.

Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:12:39 #36
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_138292701
quote:

[..]

Gezien je reactie begrijp ik het erg goed zelfs. Je geeft een beetje het idee dat je vrij snel zeikt om kleine, niet relevante zaken, zoals dit.

Je zou namelijk nogal dankbaar moeten zijn dat je vriend de avances van iemand anders gewoon terzijde heeft gelegd _voor jou_, maar nee het is nu weer niet goed omdat hij het niet heeft verteld. :')

Stap eens van het kinderachtige idee af dat je binnen een relatie alles, maar dan ook alles moet delen met elkaar. Zolang de communicatie gezond is, is het heel gezond om zo nu en dan iets voor je zelf te houden. Dat heet vertrouwen...nou de boodschap is duidelijk, je vertrouwd je vriend niet. :N

En dan nog zijn privé berichten lezen, je bent niet alleen zeikerig en wantrouwig, maar ziekelijk! :{w
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:12:47 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292705
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.

Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Ja, daar wordt je relatie vast beter op :')
Waarschijnlijk heeft hij je niks verteld omdat hij juist niet wilde dat je je druk ging maken (wat je ook doet) terwijl dat helemaal niet nodig is.
Dat hij de boot af heeft gehouden, júíst zonder dat je daar vanaf wist, zegt toch júíst dat die jongen betrouwbaar is?!
Waar de neuk doe je dan onzeker over :')

Meldt hem gewoon dat je trots op hem bent dat hij zo op dat meisje heeft gereageerd zoals hij gedaan heeft, dat je dat fijn vindt. Maar vertel hem dat je het de volgende keer graag zou willen horen wanneer zoiets speelt, en niet achteraf.

Verder heb je geen enkele reden om boos of onzeker te zijn, dus kap daarmee. Daar verneuk je je relatie mee als je er zo mee door gaat.
Fuck the EBU.
pi_138292706
quote:

[..]

Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?

Persoonlijk denk ik dat je de relatie beter kunt afkappen want jij gaat de relatie kapotmaken door jouw jaloezie.
pi_138292709
quote:

[..]

Jullie worden nog wel oud samen.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:13:37 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292730
quote:

[..]

Ja, moet je vooral doen.

Maak het dan direct uit.

De liefde zit kennelijk niet erg diep.
pi_138292745
Moet je vriend verklaring afleggen voor elke scheet die hij laat, is hij je personeel of zo?
Ben ik blij dat ik mezelf kan vermaken, je zal maar de hele dag bezig zijn met wat je vriend wel of niet heeft gedaan.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:14:12 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138292746
TS, een paar dingen:

1. Je hebt WEL moeite met zijn verleden.
2. Je bent WEL onzeker.
3. Je bent WEL jaloers.
4. Ik geloof echt niet dat hij je vroeg om iets te checken, je hebt gewoon door zijn facebook lopen neuzen.

quote:

[..]

Wat een klein kind!

Stel je niet zo gruwelijk aan, dit is echt onvolwassen diva-gedrag en als jij je zo blijft gedragen dan zou ik niet verbaasd zijn dat hij je dumpt.
Resistance is futile.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:14:28 #43
288245 crew  Moira
pi_138292751
quote:

[..]

Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provoceren :')

Ben je 12?
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:14:50 #44
288245 crew  Moira
pi_138292762
quote:

[..]

Nee, privéberichtjes.
Oh, je leest ook nog eens zijn privéberichtjes :')

Maak het alsjeblieft uit met die jongen.
Die is te goed voor jou :r
Fuck the EBU.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:15:10 #45
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_138292771
quote:

[..]

Wauw! Hoe oud ben je? 12? Nou ja geestelijk wel...maak het uit, je bent nog niet volwassen genoeg voor een relatie. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_138292772
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provoceren :')

Ben je 12?
Ik vermoed (hoop) een troll topic.
pi_138292783
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?

Persoonlijk denk ik dat je de relatie beter kunt afkappen want jij gaat de relatie kapotmaken door jouw jaloezie.
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:13 #48
288245 crew  Moira
pi_138292788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vermoed (hoop) een troll topic.
Ja, dat hoop je altijd bij dit soort dingen.
Maar helaas zijn er een hoop pubermeisjes (of volwassen meisjes die eigenlijk nog gewoon puber zijn met dit soort gedrag) die écht zo zijn :')
Daar moet je toch geen relatie mee willen :')

Werk aan jezelf, TS. Het ligt aan jou, niet aan hem.
Fuck the EBU.
pi_138292789
quote:

[..]

Jeetje, jij wil toch een relatie met hem? Zeik dan niet over zijn verleden. Je bent er achter gekomen dat hij niet vreemdgaat terwijl hij het kreeg aangeboden en zelfs daar kan je over janken.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:26 #50
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_138292794
TS, waar zie je de hoop nog in je relatie?

Serieuze vraag.
Ik ga naar huis.
pi_138292797
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef LittleLady het volgende:
je zal maar de hele dag bezig zijn met wat je vriend wel of niet heeft gedaan.
Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:39 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292801
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Echt, doe normaal.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:44 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138292803
quote:

[..]

Natuurlijk is het wel wraak :')
Resistance is futile.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:18:01 #54
288245 crew  Moira
pi_138292817
quote:

[..]

Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan?
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.
quote:
Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :')
Fuck the EBU.
pi_138292826
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.

Maar ik stel me dus aan, volgens iedereen.
Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.
The waves you made will always be
pi_138292841
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.
Dit gaat nog veel verder als zeiken. Dit is psycho-gedrag.
pi_138292851
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Seven. het volgende:
TS, een paar dingen:

1. Je hebt WEL moeite met zijn verleden.
2. Je bent WEL onzeker.
3. Je bent WEL jaloers.
4. Ik geloof echt niet dat hij je vroeg om iets te checken, je hebt gewoon door zijn facebook lopen neuzen.

[..]

Wat een klein kind!

Stel je niet zo gruwelijk aan, dit is echt onvolwassen diva-gedrag en als jij je zo blijft gedragen dan zou ik niet verbaasd zijn dat hij je dumpt.
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
pi_138292854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.
Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:20:00 #59
288245 crew  Moira
pi_138292858
quote:

[..]

Praat er met hem over, je zit er mee, daar moet je over communiceren met elkaar.
Voor dat je je relatie verneukt met dit soort debiel gedrag wat je hier aan het omschrijven bent :')
Fuck the EBU.
pi_138292862
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?
pi_138292863
Wees blij dat 'ie het goede heeft gedaan. En je hoeft niet altijd alles van elkaar te weten.

Maar je kan natuurlijk wel bespreken met elkaar wat je van elkaar zou willen weten, maar dat zou ik over een tijdje doen en niet nu dit gaande is, want dan blijft het toch hard tegen hard ;)
quote:
En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.

Maar je merkt vanzelf of het nut heeft gehad...
pi_138292865
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.

[..]

Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :')
Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.
pi_138292874
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.
Hahahaha.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:21:34 #64
288245 crew  Moira
pi_138292885
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Voor dat je al die andere conclusies trekt die nergens op slaan die je relatie om zeep helpen, communiceer er dan wél goed met hem over!
Fuck the EBU.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:22:02 #65
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138292892
Ben blij dat je mijn vriendin niet bent :') Wat treurig voor jouw vriend, eerlijk.
pi_138292896
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Hahahaha.
Ja lach maar, wij lachen straks allemaal als hij je dumpt om je domme gedrag
pi_138292899
Jij hebt een topic geopend om jouw verhaal te delen en te kijken wat anderen hierop te zeggen hebben toch?

Als iedereen zegt dat jij raar bezig bent, en jij bent de enige die dit normaal gedrag vindt dan zegt dat toch al genoeg?
pi_138292905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Blindboy het volgende:
Wees blij dat 'ie het goede heeft gedaan. En je hoeft niet altijd alles van elkaar te weten.

Maar je kan natuurlijk wel bespreken met elkaar wat je van elkaar zou willen weten, maar dat zou ik over een tijdje doen en niet nu dit gaande is, want dan blijft het toch hard tegen hard ;)

[..]

Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.

Maar je merkt vanzelf of het nut heeft gehad...
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel. :P
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:22:57 #69
288245 crew  Moira
pi_138292910
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.
Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.

Dus wel vreemd dat je zegt dat je niet onzeker bent maar vervolgens wel zulk gedrag vertoont.

Zie je echt niet dat dit aan jou ligt en niet aan hem?
Fuck the EBU.
pi_138292927
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel. :P
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.
pi_138292928
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

ik herken dat wel, veel willen weten.
Alleen heb ik me er een hele tijd geleden al bij neergelegd dat mijn vriend nou eenmaal niet zo'n prater is en bovendien vindt hij veel dingen (zoiets als dit bv) ook gewoon niet belangrijk/interessant genoeg.
Boos worden heeft geen zin en is nergens voor nodig, je snijdt jezelf daar alleen mee in je vingers.
compact en kleverig.
pi_138292937
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.

Dus wel vreemd dat je zegt dat je niet onzeker bent maar vervolgens wel zulk gedrag vertoont.

Zie je echt niet dat dit aan jou ligt en niet aan hem?
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:26:16 #73
288245 crew  Moira
pi_138292967
quote:

[..]

Nee, dat is niet hetzelfde.
Hij krijgt een meisje op zijn dak die zijn aandacht wilt, hij houdt die boot af en maakt haar duidelijk dat hij niets van haar wilt, en hoppa, die zaak is klaar.
In mijn relatie zou zoiets ook niet gelijk verteld hoeven worden omdat het gewoon geen flikker uit maakt, het gaat er juist om dat je partner die boot dan af houdt, en als dat gebeurt is er niet echt iets interessant genoeg om te vertellen. Soms doen we dat wel, om er over te lachen idd, maar dat is dus omdat het aan communicatie niet te kort komt in onze relatie.

Jij wilt er echter voor kiezen om bewust met een jongen af te spreken en dat niet aan je vriend te vertellen, om hem jaloers te maken, in de hoop dat hij 'in ziet' dat het niet leuk is als je partner iets voor je verzwijgt en achteraf zegt 'dat het gezellig was'.
Dat is totaal niet hetzelfde als wat je vriend gedaan heeft.

Sterker nog, je vriend heeft helemaal niks fout gedaan, maar juist alles góéd gedaan.
Jij staat nu op het punt om alles zodanig fout te doen dat je je hele relatie ermee verkloot.

Ik wens je veel succes.
Fuck the EBU.
pi_138292969
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Hij is niet degene die het niet kan loslaten, JIJ bent dat.
pi_138292971
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben :')

Never put your dick in crazy....
pi_138292990
quote:

[..]

Eerst zeg je dat je niet onzeker bent en daarna ga je allemaal onzekerheden opsommen.
pi_138293000
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Blindboy het volgende:

[..]

"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:27:24 #78
288245 crew  Moira
pi_138293004
quote:

[..]

Je blijft er maar op hameren 'dat hij iets heeft verzwegen', maar dat wat hij verzwegen heeft juist bewíjs voor jou is dat hij níét vreemdgaat en níét in gaat op avances van anderen, lijk je dan weer totaal te vergeten..
Fuck the EBU.
pi_138293017
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:

Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.
pi_138293024
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.

Hij houdt de boot af met een ander en jij gaat lopen daten met een ander, wtf (wat jij vast geen date vindt, maar die andere gast waarmee je gaat wel).
pi_138293029
TS moet gewoon een maagd aan de haak slaan. Hebben ze ook geen gezeik verder :)
pi_138293041
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:

Hmm.
pi_138293049
quote:

[..]

het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
compact en kleverig.
pi_138293060
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Blindboy het volgende:

[..]

Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.

Hij houdt de boot af met een ander en jij gaat lopen daten met een ander, wtf (wat jij vast geen date vindt, maar die andere gast waarmee je gaat wel).
Daten, haha :) . Ik heb geen interesse, dus voor mij is het geen date. En mijn studiegenootje weet dat ik bezet ben, dus voor hem (waarschijnlijk) ook niet.
pi_138293067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.
Precies. Hoe lekker ze ook zijn, nooit aan beginnen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2014 @ 11:30:55 #86
163650 Greys
pi_138293068
quote:

[..]

Je doet helemaal niet hetzelfde.
Hij is niet op een BERICHTJE ingegaan (hulde, met zo'n zeikvriendin) en jij gaat AFSPREKEN met iemand als wraak. Sneuneus :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:30:56 #87
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138293069
quote:

[..]

Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_138293070
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
Kan ook.
pi_138293072
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Daten, haha :) . Ik heb geen interesse, dus voor mij is het geen date. En mijn studiegenootje weet dat ik bezet ben, dus voor hem (waarschijnlijk) ook niet.
Als je het normaal niet zou doen, maar omdat hij iets heeft 'verzwegen' opeens wel, dan zou ik me eens heel goed achter m'n oren gaan krabben als ik jou was :)
pi_138293074
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.

Ik begrijp je gevoel wel een beetje TS. Maar ik vind dat je, na je eerste reactie, gewoon moet kunnen relativeren. Er is niks gebeurd en je vriend geeft je ook nog eens bewijs dat er niets zal gebeuren. Klaar dus.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_138293079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS moet gewoon een maagd aan de haak slaan. Hebben ze ook geen gezeik verder :)
Dat is zeker niet waar. Ik zie best veel stelletjes die van jongs af aan bij elkaar zijn, uiteindelijk toch uit elkaar gaan. Omdat 1 van de 2 geheid een keer het verlangen heeft om te weten "hoe het zou zijn" met iemand anders.
pi_138293085
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Je doet helemaal niet hetzelfde.
Hij is niet op een BERICHTJE ingegaan (hulde, met zo'n zeikvriendin) en jij gaat AFSPREKEN met iemand als wraak. Sneuneus :')
Greys O+
pi_138293093
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef cvboer het volgende:

[..]

Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.
Gewoon eventjes het topic goed doorlezen, dan benoem je ook geen onnodige zaken.
pi_138293099
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hier een hoge dosis getroll gaande is :)
pi_138293111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2014 @ 11:33:05 #96
163650 Greys
pi_138293121
quote:
Je hebt gelijk.
Kom, de zon in :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138293134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.

Ik begrijp je gevoel wel een beetje TS. Maar ik vind dat je, na je eerste reactie, gewoon moet kunnen relativeren. Er is niks gebeurd en je vriend geeft je ook nog eens bewijs dat er niets zal gebeuren. Klaar dus.
Ik relativeer ook wel.
pi_138293140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.
Ik ben mij ondertussen rustig aan het aankleden, de kat aandacht gegeven, het vrouwtje een dikke zoen gegeven en nog tijd gehad om flink te facepalmen en heftig nee schudden bij dit topic :')
pi_138293142
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Kom, de zon in :D
Inderdaad :P Zo ff boodschappen doen
pi_138293148
quote:
Hmm. Waarom dat eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')