Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
Hij verzweeg het omdat jij je dan onnodig zorgen zou maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef eleusis het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Je bent een zeikwijf. Hij verzweeg het, omdat je dan allerlei dingen gaat lopen denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.
Aaaaaah okay, dáárom. Logisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Lees nog eens wat ik schreef.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, privéberichtjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Idd ik zou hem flink hiermee vemoeien. Open je over 2 weken ook een topic dat je niet snapt waarom je nu gedumpt bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
quote:
Ik hoop voor je dat hij kan vergeven dat je in zijn prive conversaties zit te spitten. En dan over eerlijkheid en betrouwbaarheid van je vriend klagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al. Als je gaat neuzen in zijn prive berichten, dan is er al wantrouwen.
Plausibel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft het volgens mij alleen maar verzwegen omdat hij geen gezeik met jou wilde. Hoe had je gereageerd als hij het wel had verteld?
Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.quote:
Misschien om een eventuele confrontatie tussen jou en dat meisje geen lading mee te geven in de toekomst. Maar, als je er kwaadaardige dingen bij wilt zoeken, inclusief zijn verleden.. Dump hem dan gewoon. Zijn verleden blijft namelijk altijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.
Gezien je reactie begrijp ik het erg goed zelfs. Je geeft een beetje het idee dat je vrij snel zeikt om kleine, niet relevante zaken, zoals dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je relatie vast beter opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Jullie worden nog wel oud samen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, moet je vooral doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Wat een klein kind!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provocerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh, je leest ook nog eens zijn privéberichtjesquote:
Wauw! Hoe oud ben je? 12? Nou ja geestelijk wel...maak het uit, je bent nog niet volwassen genoeg voor een relatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop) een troll topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provoceren
Ben je 12?
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?
Persoonlijk denk ik dat je de relatie beter kunt afkappen want jij gaat de relatie kapotmaken door jouw jaloezie.
Ja, dat hoop je altijd bij dit soort dingen.quote:
Jeetje, jij wil toch een relatie met hem? Zeik dan niet over zijn verleden. Je bent er achter gekomen dat hij niet vreemdgaat terwijl hij het kreeg aangeboden en zelfs daar kan je over janken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef LittleLady het volgende:
je zal maar de hele dag bezig zijn met wat je vriend wel of niet heeft gedaan.
Echt, doe normaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Natuurlijk is het wel wraakquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan?
Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.
Maar ik stel me dus aan, volgens iedereen.
Dit gaat nog veel verder als zeiken. Dit is psycho-gedrag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Seven. het volgende:
TS, een paar dingen:
1. Je hebt WEL moeite met zijn verleden.
2. Je bent WEL onzeker.
3. Je bent WEL jaloers.
4. Ik geloof echt niet dat hij je vroeg om iets te checken, je hebt gewoon door zijn facebook lopen neuzen.
[..]
Wat een klein kind!
Stel je niet zo gruwelijk aan, dit is echt onvolwassen diva-gedrag en als jij je zo blijft gedragen dan zou ik niet verbaasd zijn dat hij je dumpt.
Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.
Praat er met hem over, je zit er mee, daar moet je over communiceren met elkaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.quote:En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.
[..]
Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op
Hahahaha.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.
Voor dat je al die andere conclusies trekt die nergens op slaan die je relatie om zeep helpen, communiceer er dan wél goed met hem over!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Blindboy het volgende:
Wees blij dat 'ie het goede heeft gedaan. En je hoeft niet altijd alles van elkaar te weten.
Maar je kan natuurlijk wel bespreken met elkaar wat je van elkaar zou willen weten, maar dat zou ik over een tijdje doen en niet nu dit gaande is, want dan blijft het toch hard tegen hard
[..]
Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.
Maar je merkt vanzelf of het nut heeft gehad...
Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.
ik herken dat wel, veel willen weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.
Dus wel vreemd dat je zegt dat je niet onzeker bent maar vervolgens wel zulk gedrag vertoont.
Zie je echt niet dat dit aan jou ligt en niet aan hem?
Nee, dat is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.
Hij is niet degene die het niet kan loslaten, JIJ bent dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Eerst zeg je dat je niet onzeker bent en daarna ga je allemaal onzekerheden opsommen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Blindboy het volgende:
[..]
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.
Je blijft er maar op hameren 'dat hij iets heeft verzwegen', maar dat wat hij verzwegen heeft juist bewíjs voor jou is dat hij níét vreemdgaat en níét in gaat op avances van anderen, lijk je dan weer totaal te vergeten..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben
Never put your dick in crazy....
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Hmm.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben
Never put your dick in crazy....
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Daten, hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.
Hij houdt de boot af met een ander en jij gaat lopen daten met een ander, wtf (wat jij vast geen date vindt, maar die andere gast waarmee je gaat wel).
Precies. Hoe lekker ze ook zijn, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.
Je doet helemaal niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
Als je het normaal niet zou doen, maar omdat hij iets heeft 'verzwegen' opeens wel, dan zou ik me eens heel goed achter m'n oren gaan krabben als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Daten, haha. Ik heb geen interesse, dus voor mij is het geen date. En mijn studiegenootje weet dat ik bezet ben, dus voor hem (waarschijnlijk) ook niet.
Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Dat is zeker niet waar. Ik zie best veel stelletjes die van jongs af aan bij elkaar zijn, uiteindelijk toch uit elkaar gaan. Omdat 1 van de 2 geheid een keer het verlangen heeft om te weten "hoe het zou zijn" met iemand anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS moet gewoon een maagd aan de haak slaan. Hebben ze ook geen gezeik verder
Greysquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doet helemaal niet hetzelfde.
Hij is niet op een BERICHTJE ingegaan (hulde, met zo'n zeikvriendin) en jij gaat AFSPREKEN met iemand als wraak. Sneuneus
Gewoon eventjes het topic goed doorlezen, dan benoem je ook geen onnodige zaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hier een hoge dosis getroll gaande is
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik relativeer ook wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.
Ik begrijp je gevoel wel een beetje TS. Maar ik vind dat je, na je eerste reactie, gewoon moet kunnen relativeren. Er is niks gebeurd en je vriend geeft je ook nog eens bewijs dat er niets zal gebeuren. Klaar dus.
Ik ben mij ondertussen rustig aan het aankleden, de kat aandacht gegeven, het vrouwtje een dikke zoen gegeven en nog tijd gehad om flink te facepalmen en heftig nee schudden bij dit topicquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.
Hmm. Waarom dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |