abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138292797
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef LittleLady het volgende:
je zal maar de hele dag bezig zijn met wat je vriend wel of niet heeft gedaan.
Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:39 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292801
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Echt, doe normaal.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:44 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138292803
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Natuurlijk is het wel wraak :')
Resistance is futile.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:18:01 #54
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292817
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan?
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.
quote:
Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :')
Fuck the EBU.
pi_138292826
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.

Maar ik stel me dus aan, volgens iedereen.
Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.
The waves you made will always be
pi_138292841
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Klopt, je stelt je aan. Je bent aan het zeiken.
Dit gaat nog veel verder als zeiken. Dit is psycho-gedrag.
pi_138292851
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Seven. het volgende:
TS, een paar dingen:

1. Je hebt WEL moeite met zijn verleden.
2. Je bent WEL onzeker.
3. Je bent WEL jaloers.
4. Ik geloof echt niet dat hij je vroeg om iets te checken, je hebt gewoon door zijn facebook lopen neuzen.

[..]

Wat een klein kind!

Stel je niet zo gruwelijk aan, dit is echt onvolwassen diva-gedrag en als jij je zo blijft gedragen dan zou ik niet verbaasd zijn dat hij je dumpt.
Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
pi_138292854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik inderdaad. Helemaal goed.
Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:20:00 #59
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292858
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.
Praat er met hem over, je zit er mee, daar moet je over communiceren met elkaar.
Voor dat je je relatie verneukt met dit soort debiel gedrag wat je hier aan het omschrijven bent :')
Fuck the EBU.
pi_138292862
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?
pi_138292863
Wees blij dat 'ie het goede heeft gedaan. En je hoeft niet altijd alles van elkaar te weten.

Maar je kan natuurlijk wel bespreken met elkaar wat je van elkaar zou willen weten, maar dat zou ik over een tijdje doen en niet nu dit gaande is, want dan blijft het toch hard tegen hard ;)
quote:
En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.

Maar je merkt vanzelf of het nut heeft gehad...
pi_138292865
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.

[..]

Ja, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :')
Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.
pi_138292874
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Mens ga eens volwassen worden en zoek een eigen leven, heb gewoon medelijden met je vriend, die kapt een opdringerige meid af en vervolgens zit er een jaloers ziekelijk loeder thuis. logisch dat hij niets zei.
Hahahaha.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:21:34 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292885
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, maar mooi dat je alles voor mij invult. En hij vroeg wel degelijk of ik iets wil checken in z'n berichten. Ik vind mezelf niet onvolwassen, maar blijkbaar hebben we niet gecommuniceerd over bepaalde zaken en vindt hij het niet erg als ik hetzelfde doe. Hij begrijpt mij namelijk niet en zichzelf wel. En nee, het is oprecht geen wraak. Ik ga 'm gewoon iets niet vertellen. Net zoals hij mij iets niet heeft verteld.
Voor dat je al die andere conclusies trekt die nergens op slaan die je relatie om zeep helpen, communiceer er dan wél goed met hem over!
Fuck the EBU.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:22:02 #65
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138292892
Ben blij dat je mijn vriendin niet bent :') Wat treurig voor jouw vriend, eerlijk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138292896
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Hahahaha.
Ja lach maar, wij lachen straks allemaal als hij je dumpt om je domme gedrag
pi_138292899
Jij hebt een topic geopend om jouw verhaal te delen en te kijken wat anderen hierop te zeggen hebben toch?

Als iedereen zegt dat jij raar bezig bent, en jij bent de enige die dit normaal gedrag vindt dan zegt dat toch al genoeg?
pi_138292905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Blindboy het volgende:
Wees blij dat 'ie het goede heeft gedaan. En je hoeft niet altijd alles van elkaar te weten.

Maar je kan natuurlijk wel bespreken met elkaar wat je van elkaar zou willen weten, maar dat zou ik over een tijdje doen en niet nu dit gaande is, want dan blijft het toch hard tegen hard ;)

[..]

Nogal kinderachtig (hij doet iets, dus ik doe het terug) en dat heet gewoon wraak nemen. En dat lijkt me het domste wat je kunt doen binnen een relatie waar je elkaar zou moeten vertrouwen.

Maar je merkt vanzelf of het nut heeft gehad...
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel. :P
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:22:57 #69
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292910
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Al gedaan. En ik ben echt niet onzeker, trouwens.
Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.

Dus wel vreemd dat je zegt dat je niet onzeker bent maar vervolgens wel zulk gedrag vertoont.

Zie je echt niet dat dit aan jou ligt en niet aan hem?
Fuck the EBU.
pi_138292927
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel. :P
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.
pi_138292928
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten. :P
ik herken dat wel, veel willen weten.
Alleen heb ik me er een hele tijd geleden al bij neergelegd dat mijn vriend nou eenmaal niet zo'n prater is en bovendien vindt hij veel dingen (zoiets als dit bv) ook gewoon niet belangrijk/interessant genoeg.
Boos worden heeft geen zin en is nergens voor nodig, je snijdt jezelf daar alleen mee in je vingers.
compact en kleverig.
pi_138292937
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je niet onzeker was zou je hierdoor niet aan het twijfelen zijn geslagen vanwege zijn scharrel-verleden en dat hij is vreemdgegaan vroeger en dat hij misschien nog wel andere dingen ook voor je zou verzwijgen als er wél wat gebeurd zou zijn, terwijl je zojuist dus bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt wanneer je vriendje geprovoceerd wordt door een meisje dat hem leuk vindt, omdat hij voor jou kiest.

Dus wel vreemd dat je zegt dat je niet onzeker bent maar vervolgens wel zulk gedrag vertoont.

Zie je echt niet dat dit aan jou ligt en niet aan hem?
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 11:26:16 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292967
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel. :P
Nee, dat is niet hetzelfde.
Hij krijgt een meisje op zijn dak die zijn aandacht wilt, hij houdt die boot af en maakt haar duidelijk dat hij niets van haar wilt, en hoppa, die zaak is klaar.
In mijn relatie zou zoiets ook niet gelijk verteld hoeven worden omdat het gewoon geen flikker uit maakt, het gaat er juist om dat je partner die boot dan af houdt, en als dat gebeurt is er niet echt iets interessant genoeg om te vertellen. Soms doen we dat wel, om er over te lachen idd, maar dat is dus omdat het aan communicatie niet te kort komt in onze relatie.

Jij wilt er echter voor kiezen om bewust met een jongen af te spreken en dat niet aan je vriend te vertellen, om hem jaloers te maken, in de hoop dat hij 'in ziet' dat het niet leuk is als je partner iets voor je verzwijgt en achteraf zegt 'dat het gezellig was'.
Dat is totaal niet hetzelfde als wat je vriend gedaan heeft.

Sterker nog, je vriend heeft helemaal niks fout gedaan, maar juist alles góéd gedaan.
Jij staat nu op het punt om alles zodanig fout te doen dat je je hele relatie ermee verkloot.

Ik wens je veel succes.
Fuck the EBU.
pi_138292969
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Hij is niet degene die het niet kan loslaten, JIJ bent dat.
pi_138292971
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben :')

Never put your dick in crazy....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')