Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
Hij verzweeg het omdat jij je dan onnodig zorgen zou maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef eleusis het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Je bent een zeikwijf. Hij verzweeg het, omdat je dan allerlei dingen gaat lopen denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.
Aaaaaah okay, dáárom. Logisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Lees nog eens wat ik schreef.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, privéberichtjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Idd ik zou hem flink hiermee vemoeien. Open je over 2 weken ook een topic dat je niet snapt waarom je nu gedumpt bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
quote:
Ik hoop voor je dat hij kan vergeven dat je in zijn prive conversaties zit te spitten. En dan over eerlijkheid en betrouwbaarheid van je vriend klagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al. Als je gaat neuzen in zijn prive berichten, dan is er al wantrouwen.
Plausibel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft het volgens mij alleen maar verzwegen omdat hij geen gezeik met jou wilde. Hoe had je gereageerd als hij het wel had verteld?
Het is zo. En nee, hij heeft me niet belazerd. Maar het is meer het idee dat hij zoiets verzwijgt, zoals ik al eerder benoemde.quote:
Misschien om een eventuele confrontatie tussen jou en dat meisje geen lading mee te geven in de toekomst. Maar, als je er kwaadaardige dingen bij wilt zoeken, inclusief zijn verleden.. Dump hem dan gewoon. Zijn verleden blijft namelijk altijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jamaar, je weet van te voren hoe iemand is (geweest). Bovendien, we leven niet in het verleden. Dat hij de boot afhoudt, vind ik een goed teken dat hij voor jou wilt gaan en dat hij veranderd is.
Gezien je reactie begrijp ik het erg goed zelfs. Je geeft een beetje het idee dat je vrij snel zeikt om kleine, niet relevante zaken, zoals dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je relatie vast beter opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb geen moeite met z'n verleden, maar ik vind het wel jammer dat hij niet begrijpt dat het best raar overkomt. Juist in combinatie met zijn verleden. Hij zal het ook niet leuk vinden als ik zoiets verzwijg, denk ik.
Maar als het hem niet uitmaakt dan ga ik binnenkort eens met een studiegenoot wat drinken zonder dat ik het hem vertel. En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.
Jullie worden nog wel oud samen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, moet je vooral doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Wat een klein kind!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provocerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Oh, je leest ook nog eens zijn privéberichtjesquote:
Wauw! Hoe oud ben je? 12? Nou ja geestelijk wel...maak het uit, je bent nog niet volwassen genoeg voor een relatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop) een troll topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er iets gaat gebeuren, terwijl je zojuist bewijs hebt gekregen dat er níéts gebeurt als meisjes hem provoceren
Ben je 12?
Het is geen 'wraak'. Hij vindt het blijkbaar niet erg, dan maakt het dus ook niet uit. Ik ben benieuwd of hij het nog steeds niet erg vindt als ik hetzelfde doe. Ik denk namelijk dat hij er dan ook anders over denkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar nu overdrijf je wel mega hoor. Wraak willen nemen op je vriend en waarvoor? Omdat hij iets niet gezegd heeft wat niet relevant is?
Persoonlijk denk ik dat je de relatie beter kunt afkappen want jij gaat de relatie kapotmaken door jouw jaloezie.
Ja, dat hoop je altijd bij dit soort dingen.quote:
Jeetje, jij wil toch een relatie met hem? Zeik dan niet over zijn verleden. Je bent er achter gekomen dat hij niet vreemdgaat terwijl hij het kreeg aangeboden en zelfs daar kan je over janken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |