Eerst zeg je dat je niet onzeker bent en daarna ga je allemaal onzekerheden opsommen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Blindboy het volgende:
[..]
"ik doe gewoon hetzelfde" is géén argument dat het geen wraak is. Iets met opzet terugdoen is gewoon wraak.
Je blijft er maar op hameren 'dat hij iets heeft verzwegen', maar dat wat hij verzwegen heeft juist bewíjs voor jou is dat hij níét vreemdgaat en níét in gaat op avances van anderen, lijk je dan weer totaal te vergeten..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:24 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker over mezelf, dat absoluut niet. Het is alleen dat ik door het verzwijgen ben gaan nadenken over hem. Hij is al eens vreemdgegaan in een andere relatie, heeft heel veel vrouwen gehad en dat is nog niet eens zo lang geleden. Misschien kan hij dat niet loslaten of ben ik niet genoeg ofzo, want ja: ik vind het raar dat hij het heeft verzwegen.
Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben
Never put your dick in crazy....
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Hmm.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Monopoly het volgende:
De tyfus TS, wat ben ik blij dat ik jouw vriend niet ben
Never put your dick in crazy....
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
Daten, hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Maak je het wel eerst even uit met je vriend? Want dit is gewoon laag.
Hij houdt de boot af met een ander en jij gaat lopen daten met een ander, wtf (wat jij vast geen date vindt, maar die andere gast waarmee je gaat wel).
Precies. Hoe lekker ze ook zijn, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn vraag over de leeftijd was ook niet relevant eigenlijk. Als ze zo zijn, blijven ze zo. Vervelend voor de partners die op hun weg komen, maar ook voor zichzelf.
Je doet helemaal niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg omdat hij vindt dat ik zeur. Het is geen wraak, ik doe gewoon hetzelfde. Maar het is verder wel duidelijk dat ik me aanstel.
Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Kan ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
Als je het normaal niet zou doen, maar omdat hij iets heeft 'verzwegen' opeens wel, dan zou ik me eens heel goed achter m'n oren gaan krabben als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Daten, haha. Ik heb geen interesse, dus voor mij is het geen date. En mijn studiegenootje weet dat ik bezet ben, dus voor hem (waarschijnlijk) ook niet.
Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Dat is zeker niet waar. Ik zie best veel stelletjes die van jongs af aan bij elkaar zijn, uiteindelijk toch uit elkaar gaan. Omdat 1 van de 2 geheid een keer het verlangen heeft om te weten "hoe het zou zijn" met iemand anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS moet gewoon een maagd aan de haak slaan. Hebben ze ook geen gezeik verder
Greysquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doet helemaal niet hetzelfde.
Hij is niet op een BERICHTJE ingegaan (hulde, met zo'n zeikvriendin) en jij gaat AFSPREKEN met iemand als wraak. Sneuneus
Gewoon eventjes het topic goed doorlezen, dan benoem je ook geen onnodige zaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier geldt: alles weten maakt niet gelukkig. Verder vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk in zijn berichten zit te neuzen., als je iets wilt weten had je het ook kunnen vragen?. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten de privacy van je onnodig schenden.
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hier een hoge dosis getroll gaande is
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik relativeer ook wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ja, want dat is hetzelfde. Je vriend hield de boot juist af, waar jij er vol op ingaat.
Ik begrijp je gevoel wel een beetje TS. Maar ik vind dat je, na je eerste reactie, gewoon moet kunnen relativeren. Er is niks gebeurd en je vriend geeft je ook nog eens bewijs dat er niets zal gebeuren. Klaar dus.
Ik ben mij ondertussen rustig aan het aankleden, de kat aandacht gegeven, het vrouwtje een dikke zoen gegeven en nog tijd gehad om flink te facepalmen en heftig nee schudden bij dit topicquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ik eigenlijk de afgelopen 20 minuten gedaan heb.
Hmm. Waarom dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |