abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138293812
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Mijn wereld? De normale wereld bedoel je? Nee, oké, dan zitten we daarover op één lijn :)

En voor jou is het 'gewoon wat drinken en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt'. Dat is gewoon fucked up.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2014 @ 12:08:03 #152
163650 Greys
pi_138293817
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Nou meid, veel plezier er mee dan! :D
Open dan geen topic, doos.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138293834
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb niemand zien beweren dat het een goede troll is. Een meesterlijke troll wordt niet al na een aantal pagina's ontmaskerd.
Mijn punt is dat het best apart is om hierover te 'trollen'. Het gaat nergens over, het is niet grappig, interessant of leuk. Daarom denk ik ook dat de mensen waarbij zoiets meteen opkomt, juist zelf zulke dingen doen. Naar mijn weten reageer ik gewoon normaal.
pi_138293840
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nou. Echt een super harde troll! Verzinnen dat een meisje zich heeft opgedrongen aan vriend en verzinnen dat ik daarmee zit. Echt wauw, dat MOET wel verzonnen zijn. Kan niet anders. :)
Nou ja, mijn reactie was zeer kort door de bocht. Er waren m.i. twee opties:
- Trol.
- Zeer, zeer, zeer narcistische vrouw. Want alleen dan kun je jouw actie "geen wraak" noemen.

Aangezien dit soort verhalen aan de orde van de dag zijn in R&P, weiger ik te geloven dat alle labiele vrouwen in Nederland nou net FOK! uitkiezen als het platform om hun verhaal te doen. Dan blijft dus over: trol.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Oh oké, wat een sensationele en geniale troll dan. Echt bijzonder sterk en interessant wel.
Nou nee, juist niet. Maar dat hoeft ook niet als je aandacht wil krijgen. En indien je inderdaad geen trol bent: word eens heel gauw volwassen.

- Of dump hem omdat je het niet aankan. Zijn verleden stoort je niet zegt je, dus volgende optie.
- Of ga nou niet je acties verbloemen met "hij vindt het toch niet erg???" Want je kan zeggen dat het geen wraak is, maar dat is gigantisch tegenstrijdig met:

quote:
En dan achteraf even tussen neus en lippen door melden dat het gezellig was. Ben benieuwd hoe hij dan reageert, want dat is bijna hetzelfde.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2014 12:11:34 ]
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:08:43 #155
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138293842
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Dan ga je hem er dus bewust mee confronteren, ik vind dat nogal zielig overkomen. Welke reactie hoop je op?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_138293847
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
:r Ik hoop voor je dat je vriend zich geen 2x bedenkt. Ik zou je met inboedel en al op straat tyfen, maar wie ben ik.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138293860
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Verschil is, dat jij het van te voren plant. En het van te voren niet verteld. Op het moment dat je niet zegt wat je gaat doen als je vriend er naar vraagt, ben je een leugenaar.
pi_138293871
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Het is klaar. Ik snap hem inmiddels wel, maar ik denk er dus anders over. Goed, hij is dus van mening dat het zo onbelangrijk is dat hij het niet hoeft te vertellen, maar ik vind het ergens 'raar'. Ondanks dat i het wel begrijp, voelt het raar aan, vanwege meerdere factoren. En hij begrijpt dat niet. Prima.
Ik gaf eerder al aan dat ik jou ook begrijp.
Daar las je kennelijk overheen, maar ik wil dus ook véél weten.
Alleen al dingen over z'n werk, op: hoe was t op je werk?
Krijg ik meestal: o, prima hoor! Als antwoord.
Ik vind het heerlijk als hij wat meer vertelt.
En soms kom ik er inderdaad achter dat hij heeft zitten kletsen met n ex, ofzo. Na een maand, omdat hij er n losse opmerking over maakt ineens.
Ik heb dan ook zoiets van: waarom vertél je me dat niet?! :o
Maar niet omdat ik dan denk: kut! Hij heeft iets verzwegen! Wat verzwijgt hij dan nog meer?!?! }:|
Maar omdat ik heel nieuwsgierig ben en hij haar al vijf maanden niet heeft gesproken ofzo.
Waarom nu dan ineens wel? Was er iets?

Enz enz enz.
Hij heeft allang van mij geaccepteerd dat ik zo ben en weet dat het écht nieuwsgierigheid is en ik heb allang van hem geaccepteerd dat hij dingen die hij niet belangrijk vindt gewoon niet vertelt.
En dat kan dus vanalles zijn.
compact en kleverig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2014 @ 12:10:35 #159
163650 Greys
pi_138293873
En dat zelfs je beste vriendinnen zeggen dat je een zeikerd-om-niets bent in deze deed ook geen lampje branden? Vriendinnen lullen zo ongeveer altijd met elkaar mee 'ja je hebt groot gelijk hoor meid!'. Als zij het al zeggen... _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 maart 2014 @ 12:11:22 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_138293892
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef Prettyhurts het volgende:

Het is prima. Ik pak niemand terug, dat ervaar jij zo in jouw wereld. Voor mij is 't gewoon wat drinken met een persoon en kijken wat mijn vriend er achteraf van vindt.
Het verschil is dat hij niets heeft gedaan en dat niet verteld heeft. Omdat het voor hem geen betekenis had blijkbaar.

Jij gaat nu heel bewust wèl iets doen dat hem zou kunnen kwetsen :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_138293911
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het verschil is dat hij niets heeft gedaan en dat niet verteld heeft. Omdat het voor hem geen betekenis had blijkbaar.

Jij gaat nu heel bewust wèl iets doen dat hem zou kunnen kwetsen :{w
Met zulk gedrag kom je nooit in de hemel -O-
pi_138293930
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Tsja, zo zie jij het, maar je vergeet er dan weer bij te zeggen dat ik word gebasht. Ik vind sommige mensen inderdaad een beetje treurig reageren, maar daar ga ik niet echt op in. Verder reageer ik gewoon inhoudelijk en normaal op mensen, lees maar terug.
ik vind het met dat bashen reuze meevallen.
Je reageert behoorlijk verongelijkt, gaat er idd wel op in, maar blijft heel erg bij je standpunt. Nu net was de eerste post waarin je aangeeft dat je hem wel begrijpt.
Das positief dus ;)
compact en kleverig.
pi_138293941
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik gaf eerder al aan dat ik jou ook begrijp.
Daar las je kennelijk overheen, maar ik wil dus ook véél weten.
Alleen al dingen over z'n werk, op: hoe was t op je werk?
Krijg ik meestal: o, prima hoor! Als antwoord.
Ik vind het heerlijk als hij wat meer vertelt.
En soms kom ik er inderdaad achter dat hij heeft zitten kletsen met n ex, ofzo. Na een maand, omdat hij er n losse opmerking over maakt ineens.
Ik heb dan ook zoiets van: waarom vertél je me dat niet?! :o
Maar niet omdat ik dan denk: kut! Hij heeft iets verzwegen! Wat verzwijgt hij dan nog meer?!?! }:|
Maar omdat ik heel nieuwsgierig ben en hij haar al vijf maanden niet heeft gesproken ofzo.
Waarom nu dan ineens wel? Was er iets?

Enz enz enz.
Hij heeft allang van mij geaccepteerd dat ik zo ben en weet dat het écht nieuwsgierigheid is en ik heb allang van hem geaccepteerd dat hij dingen die hij niet belangrijk vindt gewoon niet vertelt.
En dat kan dus vanalles zijn.
Ja, ik ben dus ook heel nieuwsgierig. Ik wil altijd erg veel weten en vind dat ook leuk, maar dit soort dingen vind ik gewoon geen dingen die je gaat verzwijgen. Maar dat ben ik en daar denken veel mensne dus anders over.
pi_138293956
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, ik ben dus ook heel nieuwsgierig. Ik wil altijd erg veel weten en vind dat ook leuk, maar dit soort dingen vind ik gewoon geen dingen die je gaat verzwijgen. Maar dat ben ik en daar denken veel mensne dus anders over.
En nu ga je bewust én gepland iets voor hem verzwijgen. Strak plan.
pi_138293979
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het met dat bashen reuze meevallen.
Je reageert behoorlijk verongelijkt, gaat er idd wel op in, maar blijft heel erg bij je standpunt. Nu net was de eerste post waarin je aangeeft dat je hem wel begrijpt.
Das positief dus ;)
Oh nee, vind ik eigenlijk niet echt nee, maar misschien vind jij de dingen die gezegd worden normaal, dat kan natuurlijk. Ik begrijp hem absoluut wel, maar ben het er niet mee eens en blijf dus inderdaad bij mijn standpunt en gevoel.
pi_138294023
Je bent een kinderachtige aansteller
pi_138294046
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:17 schreef Snowbells het volgende:
Je bent een kinderachtige aansteller
Idd...tering... moet er niet aan denken zo'n vriendin als ts te hebben :`)

Echt problemen maken, om het problemen maken zeg maar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2014 @ 12:19:32 #168
163650 Greys
pi_138294062
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:15 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Oh nee, vind ik eigenlijk niet echt nee, maar misschien vind jij de dingen die gezegd worden normaal, dat kan natuurlijk. Ik begrijp hem absoluut wel, maar ben het er niet mee eens en blijf dus inderdaad bij mijn standpunt en gevoel.
Nogmaals, veel plezier en succes dan.
Wraak en terugpakken (totaal onnodig ook nog eens in dit geval) is echt dé manier om je relatie te verbeteren idd. Dus daarna niet weer een topic openen om te janken dat hij je (terecht) gedumpt heeft dan he? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138294077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Idd...tering... moet er niet aan denken zo'n vriendin als ts te hebben :`)

Echt problemen maken, om het problemen maken zeg maar
Voortaan moet die vriend maar gewoon een word-document aanmaken waarin alle woordwisselingen die hij heeft (zowel internet als echte leven) worden genoteerd :)
pi_138294173
Als dit echt is, wil ik nog wel weten hoe dit afloopt :@
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:29:16 #171
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_138294229
Vertel jij hem ook netjes dat je deze topic bent gestart? Want hij vindt het misschien ook fijn om te weten dat je dit met anderen deelt. Niet dat het niet mag, maar hij zou er niet zelf naar hoeven zoeken...
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_138294230
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, ik ben dus ook heel nieuwsgierig. Ik wil altijd erg veel weten en vind dat ook leuk, maar dit soort dingen vind ik gewoon geen dingen die je gaat verzwijgen. Maar dat ben ik en daar denken veel mensne dus anders over.
je moet proberen het níet te zien als verzwijgen.
Hij verzwijgt niets, hij vindt het gewoon niet belangrijk, net als jij het niet belangrijk vond dat die jongen je uit heeft gevraagd.
compact en kleverig.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:29:39 #173
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_138294236
Oh ja, en je bent een zeikwijf.... mocht je dat nog niet duidelijk zijn.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_138294345
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:29 schreef Zeus1981 het volgende:
Vertel jij hem ook netjes dat je deze topic bent gestart? Want hij vindt het misschien ook fijn om te weten dat je dit met anderen deelt. Niet dat het niet mag, maar hij zou er niet zelf naar hoeven zoeken...
pi_138294557
Terecht dat je boos bent TS :(
Ik zou zijn FB nog maar eens goed nachecken. En vergeet zijn telefoon en email niet!
Wie weet hoeveel andere vrouwen hij al heeft afgewezen. Klinkt alsof dat de normaalste zaak van de wereld is voor hem, anders had hij dat echt wel vertelt. Zoiets doe je niet binnen een relatie :{w
Zijn verleden zegt alles al. Hij is eerder vreemd gegaan. Kans is 100% dat hij dat nu weer doet. Alsof hij zoiets af zou leren...echt niet :N
Zo zijn mannen nou eenmaal. Als ze veel verschillende vrouwen hebben gehad willen ze alleen maar meer. Hij is niet geschikt voor een vaste relatie. Anders had hij je wel verteld dat hij andere vrouwen afwijst. Daaruit blijkt toch wel dat hij niet te vertrouwen is o|O

En vervolgens zeggen dat jij loopt te zeiken. Wat een lul :r
Ik zou hem terug pakken. Neuk een ander en laat je betrappen door hem. En dan niks zeggen als hij vraagt wat er aan de hand is. Dat is pas hetzelfde doen! ^O^

Oh, en in zijn kont plassen schijnt ook ergens goed voor te zijn :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')