Omdat het voor hem dus niks voorstelt!!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik had er dan om kunnen lachen. Nu vind ik het oprecht raar dat hij zoiets verzwijgt. Als het toch niks voorstelt, waarom verzwijg je het dan? Voordat ik achter die berichtjes kwam had ik helemaal geen wantrouwen, nu denk ik steeds aan zijn 'scharrel-verleden'.
En jij zou het fijn vinden als je vriend het vertelt wanneer hij met een meisje die dat laatst voorstelde wat gaat drinken, omdat je anders nog veel panischer zou zijn dan je dat nu bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Dit, jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet verzwijgen, hij vindt het gewoon totaal niet belangrijk. Een beetje zoals dat hij zou verzwijgen dat hij een broodje tonijn heeft gegeten voor de lunch...
Omdat je juist trots zou moeten zijn op je vriendje, je hebt overduidelijk bewijs dat hij NIETS met haar gedaan heeft, wat wil je nou in godsnaam nog meer.quote:
Oh, dat zie ik eigenlijk niet. Ik zie ook niet in waarom je hierover zou 'trollen', dan pak je toch juist heftige onderwerpen. Ik denk altijd dat mensen die troll roepen, het zelf doen en daarom alles afdoen als onrealistisch enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen er te dik bovenop liggen
Ja, kan best allemaal. Ik zeur er ook niet meer over bij hem. Neemt niet weg dat mijn gevoelens wel anders zijn tegenover zijn verleden enzo na deze gebeurtenis. Kan ik verder ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:34 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Omdat het voor hem dus niks voorstelt!!![]()
Hij ligt er dus niet wakker van!
Hij is niet onder de indruk van dat meisje dr bewondering voor hem!
Zij meent hem daarover nog een extra naberichtje door z'n strot te moeten douwen ook. Heeft hij niet om gevraagd want: he doesn't give a shit.
En nou krijgt hij jou jaloerse onzekere "oeh, ik vertrouw hem niet meer!" gejank ook nog aan z'n kop.
Laat dat joch tot lekker met rust met je drama....
Heb ik gedaan, na het lezen van onderstaande blijf ik bij mijn mening.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Gewoon eventjes het topic goed doorlezen, dan benoem je ook geen onnodige zaken.
quote:
Verder hebben jullie écht een sprookjesrelatie, als je vriend thuiskomt, zit de heks al op de bank...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Natuurlijk neus ik niet in zijn privéberichten. Ik moest iets checken van hem in zijn privéberichten en toen sprong zo'n chat geprekje omhoog met de mededeling dat ze het kut vond en dat ze het goed van hem vond.
Je moet er ook niet over zeuren. Maar jij zit er nog mee, dus moet je er met hem over praten. Op een normale toon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:37 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, kan best allemaal. Ik zeur er ook niet meer over bij hem. Neemt niet weg dat mijn gevoelens wel anders zijn tegenover zijn verleden enzo na deze gebeurtenis. Kan ik verder ook niks aan doen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Moira. het volgende:
Meldt hem gewoon dat je trots op hem bent dat hij zo op dat meisje heeft gereageerd zoals hij gedaan heeft, dat je dat fijn vindt. Maar vertel hem dat je het de volgende keer graag zou willen horen wanneer zoiets speelt, en niet achteraf.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Moira. het volgende:
Vraag het hem! Op een normale toon, en niet een wantrouwende ruzie-makende toon.
Voer er gewoon een normaal gesprek met hem over. Zeg dat je gelooft dat er niks aan de hand is, maar dat je het fijner had gevonden om er gelijk toen het speelde samen over te kunnen lachen ofzo, en dat je dat graag in de toekomst ook zo wilt zien, omdat je er zelf onzeker van wordt als hij iets verzwijgt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Praat er met hem over, je zit er mee, daar moet je over communiceren met elkaar.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor dat je al die andere conclusies trekt die nergens op slaan die je relatie om zeep helpen, communiceer er dan wél goed met hem over!
Ik zou me eerder hierom zorgen maken, en niet omdat hij een meisje heeft afgewezenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Hij heeft één relatie gehad en daarin is hij vreemdgegaan.
Nou: is het terecht of ben ik me heel erg aan het aanstellen?
We hebben erover gepraat. Ik stel me dus aan. Nou, prima dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet er ook niet over zeuren. Maar jij zit er nog mee, dus moet je er met hem over praten. Op een normale toon.
Of wil je dat je dit soort issues blijft houden in je relatie? Want dan ben je het iig niet de goede weg op aan het helpen.
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo heb je nieuw verleden gecreëerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:37 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, kan best allemaal. Ik zeur er ook niet meer over bij hem. Neemt niet weg dat mijn gevoelens wel anders zijn tegenover zijn verleden enzo na deze gebeurtenis. Kan ik verder ook niks aan doen.
En heb je dat tegen je vriend verteld?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
Ik doe het niet 'terug', vind ik. Ik ga gewoon iets drinken met een jongen die dat laatst voorstelde.
Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zou me eerder hierom zorgen maken, en niet omdat hij een meisje heeft afgewezen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus nu ook een beetje. Juist door het verzwijgen van iets. Maar hij is wel wat volwassener inmiddels.
als je dát niet verteld zou hebben, zou t zo'n beetje hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:27 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Volgens mij is die gast zo'n baas, dat hij gewoon reageert met: "ok, veel plezier "quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En heb je dat tegen je vriend verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En heb je dat tegen je vriend verteld?
En waarom vertel je dat niet aan hem?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef Prettyhurts het volgende:
Nee, dat die jongen mij vroeg, daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht, maar nee niet verteld. Omdat ik het niet echt bijzonder vind ofzo. Maar dat is toch anders dan wat hij heeft meegemaakt, want zij drong zich helemaal op. Op lichamelijke wijze of hoe ik dat ook goed kan verwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |