quote:Op zondag 30 maart 2014 18:46 schreef chroestjov het volgende:
Dit wordt vast en zeker een onvergetelijke reis, ik kan niet wachten op het reisverslag.twitter:
twitter:
Tweetcount opkrikken. Hoe meer tweets, hoe interessanter je (denkt) te zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat re-tweeten niet, waarom zou je dat willen doen, en voor wie doe je dat![]()
![]()
nou stel dat jij een super interessante foto van je starbucksbeker tweet en ik wil dat delen met mijn eigen volgens dan druk ik op retweetquote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat re-tweeten niet, waarom zou je dat willen doen, en voor wie doe je dat![]()
![]()
Zou drukken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
Dat verhaal van The Boxiedere keer als je op dat knopje drukte kreeg je 1 mil, maar ging er wel iemand random de pijp uit.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAquote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet fijn lopen hehe, stenen schoenen heheaheahweha.
En wat voor schoenen draagt de al grote Modus?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Gewoon net als metRoshes
weer achter de grote ectokneuzenmassa aanhobbelen.
.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How about y'all stop pillow talking them average, borderline retarded ass broads.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |