Mensen ik wil graag deze zomervakantie in mijn eentje op vakantie. Mijn voorkeur gaat uit om met vrienden te gaan maar die heb ik helaas niet!
Ik ben een arme student en geen werkgever die mij wil aannemen. Ben al maanden bezig met solliciteren maar tevergeefs.
Ben nog nooit echt op vakantie gegaan weet niet eens wat is denk ik? Mijn vakanties bestonden voornamelijk uit maandje vervelen in het dorp in buitenland zonder internet en tv. En poepen in platte wc.
Ik zou graag wel op strandvakantie willen gaan naar bodrum of sunnybeach oid. Of lloret of chersonnis lijkt me ook wel wat maar mijn leeftijd is beetje te hoog voor daar inmiddels, bovendien gaat iedereen daar met vriendengroepen van minimaal 10 man.

Ik denk dat je in je eentje na 1 dag wel gezien heb met op het strand liggen.
Ik zat te denken dan maar vakantie in een stad doorbrengen ofzo. Italië lijkt me wel wat, en dan ferrari rijden voor vergoeding maar wat kan je verder doen dan?
Aan andere kant denk ik: Ik woon in NL, veel toeristen die speciaal naar Amsterdam, blijkbaar heeft die stad veel te bieden, feesten, chillen. Dus dacht ik misschien weekendje hostel, kan net zo goed hier binnenland vakantie vieren, maar wat kan je doen dan? Als ik me hier al niet kan vermaken hoe moet ik dat in buitenland doen.
Ik ging ff youtuben en toen stuitte ik op deze video:
Wat een player, wat een geile snollen

, zij hebben sowieso dikke orgy gezet (

ik wil de rest ook zien, so so jarlours). Ik vraag me af hoe die dit heeft geflikt.
Klacht: geen geld voor vakantie, maar ook al had ik geld was ik wss toch niet gegaan omdat niet weten wat te doen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2014 17:20:44 ]