Meer, meer, meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
Dat topic over die dode marokkanen, en tyrooone die echt precies voordoet hoe je een domme kutmarokkaan speelt
quote:
Post eens, die ken ik nietquote:Op zondag 30 maart 2014 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat mocro meisje op TV
Ja nee ik vin nie normaal Wat ie zegt die wilders en Uhm.
WILLEN WE MEER OF WEINIGER WILDERS? WEINIGER, WEINIGER!!!helemaal stuk.
Lekker recalcitrant.quote:
Had wedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
vroege chai is vroeg. het leven van een boerin gaat niet over rozen
zit mobiel dus niet zon zin om te zoekenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Post eens, die ken ik niet.
[..]
Lekker recalcitrant.
Het tweede seizoen van Banshee kijken in de achtertuin onder het genot van pizzabroodjes en melk.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
Gvd Wat een heerlijk dagje ookmanu Chao op en op het balkonnetje gaan zitten. Dat life
Maak anders effe instagram fotos van je eten en plak het bij je blog, echt heel leuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Het tweede seizoen van Banshee kijken in de achtertuin onder het genot van pizzabroodjes en melk.
Zou wel leuk staan op Superdudes, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maak anders effe instagram fotos van je eten en plak het bij je blog, echt heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edward van Twilight?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopen
[ afbeelding ]
Die paint komt meer overeen met de werkelijkheid dan de originele fotoquote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
braddy?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
kben net kkhard afgewezen op 2 bi foksters die 3e partner zochten omdatk turks ben hynnnghhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |