Ach Modus. Uiteindelijk kan hij nog een nichtje laten overkomen uit Turkije. Wij blijven forever alonequote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach Modus. Uiteindelijk kan hij nog een nichtje laten overkomen uit Turkije. Wij blijven forever alone
Jullie kunnen die 2 bi foksters toch nemen?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach Modus. Uiteindelijk kan hij nog een nichtje laten overkomen uit Turkije. Wij blijven forever alone
Niets van aantrekkenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik houd je wel bezig he modus....wtf man
Ze moeten je gewoon weren van het internet, dan is alles opgelost.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik houd je wel bezig he modus....wtf man
Je was zo dichtbijquote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Net terug van Noordwijk, gisteren naar Soldaat van Oranje geweest. Wat een tegenvallerHoorde van alle kanten dat het helemaal geweldig zou zijn en weet ik het allemaal, maar vond er weinig aan. Het decor was inderdaad wel gaaf enzo, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Werd schijtziek van die liedjes en het verhaal stelde ook weinig voor.
Gelukkig voor de rest wel lekker weekend gehad
Wow idd waren we een match geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je was zo dichtbijwe hadden kunnen tinderen
Naar een musical gaan en kwaliteits-muziek verwachten, zelfde als met die insteek naar een josti-band concert gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Net terug van Noordwijk, gisteren naar Soldaat van Oranje geweest. Wat een tegenvallerHoorde van alle kanten dat het helemaal geweldig zou zijn en weet ik het allemaal, maar vond er weinig aan. Het decor was inderdaad wel gaaf enzo, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Werd schijtziek van die liedjes en het verhaal stelde ook weinig voor.
Gelukkig voor de rest wel lekker weekend gehad
Oh ging me niet om de kwaliteit van de muziek, daar verwachtte ik sowieso niet al te veel van. Ging me meer om de kwantiteitquote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naar een musical gaan en kwaliteits-muziek verwachten, zelfde als met die insteek naar een josti-band concert gaan.
quote:
Aldi-shopper.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ging me niet om de kwaliteit van de muziek, daar verwachtte ik sowieso niet al te veel van. Ging me meer om de kwantiteit
Zongen gewoon 450 liedjes echt fantastischquote:
Vakbond.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
Hoor net op de radio, als die vrouw uit deurne niet vervolgd wordt zou de " Bond van de wetsovertreders " ( Ja die bestaat echt) haar aanklagen.
Bond van de wetsovertreders)))))))))))))))))))))))))))))))
Nee oke misschien ahd ik wel weggeswipedquote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat is nog nniet zeker natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |