Ja hoor, ben wel weer benieuwd, zeker na die extra infoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de nieuwe van Eels? Er kwam gisteren weer wat nieuwe info naar buiten klik waar gesproken wordt over 'uncomfortable' en toevoegen van heel veel strijkers, blazers e.d. Ik heb hier zin in!!!
Ik vond de laatste albums niet heel spannend, dus als ze zich wat vernieuwen is dat wat mij betreft een goed teken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de nieuwe van Eels? Er kwam gisteren weer wat nieuwe info naar buiten klik waar gesproken wordt over 'uncomfortable' en toevoegen van heel veel strijkers, blazers e.d. Ik heb hier zin in!!!
Ik ben ook overtuigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ben eruit. School is Cool heeft een meesterwerkje gemaakt. Net als Arcade Fire goes Reflektor, is dit een geslaagde vernieuwing. Wow!
Ja, ik wel. Wonderful, Glorious was niet heel goed maar toch een paar prima nummers.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Dat nummer is wel het echte Arcade Fire nummer van het album. Zeker dat eindequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd.
Your Body And Me, a song by School Is Cool on Spotify.
Dat getik aan het begin is toch geniaal(Gaat ook steeds door)
De nummers die ik zo snel in mijn 2014 toplijst had gezet waren Tryst, Blue Jeans en dat nummer wat ik net noemdequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat nummer is wel het echte Arcade Fire nummer van het album. Zeker dat einde
Mijn hoogtepunten zijn toch die tragere nummer. Hollow Hill, Black Dog Painting, Tryst
?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De nummers die ik zo snel in mijn 2014 toplijst had gezet waren Tryst, Blue Jeans en dat nummer wat ik net noemde
Blue Jeans doet me aan een ander nummer denken, weet alleen niet welke
Niet qua titel, maar qua muziekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
David Bowie - Blue Jean
Ladytron - Blue Jeans
?
Blur - Blue Jeansquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
David Bowie - Blue Jean
Ladytron - Blue Jeans
?
Het liedje Incie Cindy is al een tijdje uit. En geheel in stijl met de EP geheel kut.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
De Pixies brengen een nieuw album uit wat klinkt als een TT hier: "Indie Cindy"
edit: Oh, dat wisten jullie gisteren al. Nou ja.
23 jaar toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is het dit jaar precies 20 jaar geleden dat Frank Black Francis zijn laatste goeie plaat gemaakt heeft, sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |