SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
dese sukktj had alles klaar staan, twee tabjes met OP en fipoquote:
ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
dese sukktj had alles klaar staan, twee tabjes met OP en fipo
lekker dirty hoeft niet slecht te zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
viese spelletjes worden hier gespeeld, echt stom hier
nee, man, je had haar nu moeten aanspreken, dadelijk zie je haar nooit meer en blijf je er eeuwig aan denkenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Damn net zieke chick in de gym. Echt zo'n lekkere licht skin girl met zieke ass en laag hemdje aan.
Volgende keer neem ik wel apparaat naast haar en spreek ik haar aannormaal ben ik daar niet zo van in de gym, maar moet voor haar maar een uitzondering maken.
Of was jij toevallig bij basic fit vandaag JB en was jij het.
Ja misschien wel. Maarja ik liep de gym in, zij was net klaar en liep naar buiten. Kon nog ff die ass zien toen ze buiten naar de auto liep.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, man, je had haar nu moeten aanspreken, dadelijk zie je haar nooit meer en blijf je er eeuwig aan denken
Heey weismannquote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef smegmanus het volgende:
Gefeliciteerd met dit jubileum, toi toi en liefde jullie boi smeg.
Voelt goed om blank te zijn mi mang.quote:
Sportieve meid.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een poppetje
http://ink361.com/app/users/ig-222892226/photos
He on dat Panzer time. (srs) Exact dezelfde genetics en verhoudingen, zelfs de chest gap is hetzelfde. Bizar.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus-Jeff, gewoon omdat het deel 400 is.
kaolo blauwen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
wat doen al die vieze blauwen hier in mijn topic
bah bah
Hoe gaat het met je dbol kuurtje?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
He on dat Panzer time. (srs) Exact dezelfde genetics en verhoudingen, zelfs de chest gap is hetzelfde. Bizar.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
bah bah
Nu ook ff paar kuurtjes doen en je bent z'n tweelingbroer.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
He on dat Panzer time. (srs) Exact dezelfde genetics en verhoudingen, zelfs de chest gap is hetzelfde. Bizar.
Kinky man.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ga ze slaan met een natte prei!
Samen onze eerste inject gezet. Wel beetje awkward dat hij in een rear glute spread plaatsnam, dat was helemaal niet nodig.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:11 schreef fathank het volgende:
hoelang nog tot Panzer aan de saus gaat om z'n Jeff-streefje te bereiken?
Ladies & gentlemen, place your bets!
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kinky man.
Oké jullie zijn voor 1 maal welkom. Behalve smegma, die moet gewoon altijd wegblijven.
en zelf jeff seid posten krijg de waterpokken vriendje egtquote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
bah bah
Oké thanks.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
en zelf jeff seid posten krijg de waterpokken vriendje egt
quote:
Die zouden ze met een touwtje aan de hoogste brug moeten hangen met z'n kutmuziekquote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef Montelly het volgende:
Ik voel iets in de lucht hangen, net phil collins
Can u feel something hanging in the air yes?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef Montelly het volgende:
Ik voel iets in de lucht hangen, net phil collins
neequote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
JB heb je nou je account aant etha gegeven?
Jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
JB heb je nou je account aant etha gegeven?
quote:
Goede teamplayquote:
hey ethaquote:
Onvermoeibaar deze manquote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Montelly het volgende:
Wel een beetje sad hoor, maar als dat zijn vertrouwen wint...
Ik vertrouw Etha wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Montelly het volgende:
Wel een beetje sad hoor, maar als dat zijn vertrouwen wint...
85 euroquote:Op maandag 24 maart 2014 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/elevation-training-mask-2-0/
sinds ik deze draag maak ik de gainzz van me leve
vraag je nu of ik stiekem een foto van haar heb genomen terwijl ze voor een spiegel een selfie staat te maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Klokov het volgende:
Heb je stiekem die foto van JB geschoten Seto?
Ja, of zie je dat niet met die spleetogen van je?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:05 schreef seto het volgende:
[..]
vraag je nu of ik stiekem een foto van haar heb genomen terwijl ze voor een spiegel een selfie staat te maken?
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:05 schreef seto het volgende:
[..]
vraag je nu of ik stiekem een foto van haar heb genomen terwijl ze voor een spiegel een selfie staat te maken?
ja, aangezien de hoeken voor een septiem niet echt kloppen. Maar dat zien wij beter denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 22:05 schreef seto het volgende:
[..]
HET IS EEN ONZINNIGE VRAAG KLOKI. egt zooo voor sgutquote:Op maandag 24 maart 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, of zie je dat niet met die spleetogen van je?
echt he man man manquote:Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
HET IS EEN ONZINNIGE VRAAG KLOKI. egt zooo voor sgutjeez
http://jessevandervelde.com/ is nog gewoon online hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
ik ben soms echt een rustige jongen he
maar van sommige dingen kan ik zo allejezus aggro worden
bijvoorbeeld als ik op een website zit en hij gaat offline
http://jessevandervelde.c(...)met-ambitie-gezocht/quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
http://jessevandervelde.com/ is nog gewoon online hoor
Dm komt eraan bbyquote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Klokov wanneer nieuwe face
BURNNNN ahahaha
Voeg maar toe awesome
quote:
goede setoquote:
alone in de gym zekerquote:
Close enough.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Montelly het volgende:
Melissa lijkt een beetje op JB volgens mij,
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Eleiko het volgende:
Het niveau daalt hard sinds die blauwe garde zich ermee bemoeid. Suggestie: dit lustrum vieren door zoveel mogelijk echt gare pics en gifs te posten.
ik kijk brur, jij ook?quote:
ヘ ヱイスマンquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Klokov het volgende:
Hey Seto, waarom post je niet in plaatjes?
Als ik Nike was diende ik een schadeclaim in.quote:
Zou haar wel scharen tbh.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Montelly het volgende:
Melissa lijkt een beetje op JB volgens mij,
wat vind je hier vanquote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik Nike was diende ik een schadeclaim in.
Iemand vanavond die paardenmishandelingsmeuk gezien op tv?
Crossfit zou veel aan aanzien winnen als die mokkels het naakt gaan doen.quote:
Wat treurig dit...AWKWARRDDDDDDquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat vind je hier van
[ afbeelding ]
Ik snap nooit waarom ze singel moeten zijn.quote:
Ja iddquote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
WELKOM IN NEDERLANDWOONT ZN HELE LEVEN HIER AL
Anders moet je naar Secondlove ouwequote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom ze singel moeten zijn.
die had wel trek in een BBCquote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Montelly het volgende:
En staat die moeder gewoon toe te kijken, etha ik kan niet meer
Ik voel me dan gelijk altijd beter als ik die kneuzen op tv zie, dan denk ik zo wat heb ik getroffenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is echt zulke zaadtv, maar ik kan gewoon niet stoppen met kijken (en lachen).
surinaamse koeliequote:
Weet niet, zit in een topic met nigger animated gifsquote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is het verhaal achter die 1e gif?
'Kijk mij geforceerd bewijzen dat ik op walrussen val'-post.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
Hey Weissman Hey Sapstengel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Kijk mij geforceerd bewijzen dat ik op walrussen val'-post.
Ik zou haar wel eens willen DP'en samen met Sap.quote:
quote:
quote:"My undosoru is to fap to ur boobs"
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AANquote:
beetje rode week?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN
lol u madquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN
Ik eet nu pistache, zo kwark. Net 2 zakjes noodles, shake en een chocoladereep. Jij?quote:
Nee net over.quote:
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol u mad
zeker vanwege haar inkijk
Zij probeert mensen op een leuke manier Japans te leren en jij loopt zo op haar te haten. Had dit niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee net over.
[..]
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.
niks, net 1 zmaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eet nu pistache, zo kwark. Net 2 zakjes noodles, shake en een chocoladereep. Jij?
je haat wel vaker op vrouwen, hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee net over.
[..]
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij probeert mensen op een leuke manier Japans te leren en jij loopt zo op haar te haten. Had dit niet van jou verwacht.
onmenschen zijn het.quote:
je zet "ik" als eerste? ben je een queen ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Behalve ik, JB, fanta en GRS natuurlijk. Alpha female masterrace.
Goed idee, zolang de balls don't touch.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou haar wel eens willen DP'en samen met Sap.
Lol. Spierspanning genoeg. Morgen mn eerste deep tissue massagequote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef fathank het volgende:
He dames trainen jullie ook voor spierspanning ipv spieropbouw?
Dat is haar statement dat ze zelf de echte alphavrouw is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zet "ik" als eerste? ben je een queen ofzo?
Waarom kunnen die Wijven hun telefoon niet gewoon rechthouden hebben ze lepra ofzo de tering die shit maakt me echt razendquote:
Kijk dan naar de hoek, Henk! Zo komt haar asser er beter uit. Daarna is het echt zo makkelijk nog niet, probeer het maar eens na!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom kunnen die Wijven hun telefoon niet gewoon rechthouden hebben ze lepra ofzo de tering die shit maakt me echt razend
Niemand geeft een neuk om zo'n achterlihke aandachtshoerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk dan naar de hoek, Henk! Zo komt haar asser er beter uit. Daarna is het echt zo makkelijk nog niet, probeer het maar eens na!
Volgens mij ergert ze zich aan dit soort nepmeuk, maar kan ze het echte werk (Zuska Light bv) wel waarderen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat vind je hier van
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om zo'n achterlihke aandachtshoer
Ja elke dag. Werd wakker naast mn buurvrouwquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:57 schreef JackieBrown het volgende:
Stap je ooit wel eens met het goede been uit bed hanky?
hey Jackie
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja elke dag. Werd wakker naast mn buurvrouw
Vertel eens!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef Eleiko het volgende:
Hoe zou het toch komen dat die dikke zeugendating ads hier toch komen
Ja want elke dag over fastfood praten hoor hier wel thuis?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen dikke zeugen meer te posten?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel ga je vandaag gym slopen?
[ afbeelding ]
Bulktips vriendquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want elke dag over fastfood praten hoor hier wel thuis?
Met alle respect, maar als je BF rond de 25% zit en je 3x p/w een dubbele shoarma shotel in je smoel stopt heeft het weinig meer met bulken te maken. Eerder binge-eating enzo.quote:
Dat ligt wel redelijk in elkaars verlengde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want elke dag over fastfood praten hoor hier wel thuis?
Weet je hoeveel eiwitten er in shoarma zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je BF rond de 25% zit en je 3x p/w een dubbele shoarma shotel in je smoel stopt heeft het weinig meer met bulken te maken. Eerder binge-eating enzo.
Maar hey, soms maak ik ook de denkfout dat hier mensen zitten die ook daadwerkelijk trainendus het ligt eerder aan mij
Word jij dan niet wakker naast de buurvrouw? Of woon je vrijstaand?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Word jij dan niet wakker naast de buurvrouw? Of woon je vrijstaand?
Eet je overal rosti bij?quote:
Wel veul ja sinds ik het herontdekt heb. Shit is aan. Geen idee wat de macro's zijn trouwensquote:
Nice. En de gym word gesloopt vanmiddag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel ga je vandaag gym slopen?
[ afbeelding ]
Lol u mad brahquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:39 schreef no1uknow het volgende:
Hahahahaha Etha is zo'n ontzettende beta, de TT opdragen aan z'n vriendinnetje
Sneeks, kan jij z'n username veranderen naar Betanolic?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik heb het met je te doen Betanolic
Lololol, geen pizza man. Vandaag vissticks met brood, en B&J is op. Dus ik denk dat ik ipv B&J iets anders ga eten. Nu iig eerst cereal en bananen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:32 schreef Weissman het volgende:
Hey Yuri welke pizza ga je vandaag eten en welke B&J smaak heb je vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 11:32:29 ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben je bikini's aan het passen voor de zomer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben je bikini's aan het passen voor de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zette me dus aan het denken.. Als Fok reputation had, dan was ik vast al lang een red geweest door alle vollere vrouwen die ik post in de gym reeks.
We weten allemaal dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik heb het met je te doen Betanolic
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Negged op bb.com (door iemand met poverty 700 reps) omdat ik deze foto postte in en topic met "post 1 pic of your ideal woman"Damn.. strong eyebrowgameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zette me dus aan het denken.. Als Fok reputation had, dan was ik vast al lang een red geweest door alle vollere vrouwen die ik post in de gym reeks.
Ik hoor dat je me gespot hebt bij de basicfit? Leuk! Volgende keer even groeten goed, beetje praatje maken enzo, gewoon doen ik bijt niet![]()
Shoutout naar Seto?quote:
Negged op bb.com (door iemand met poverty 700 reps) omdat ik deze foto postte in en topic met "post 1 pic of your ideal woman"aaaai, die wenkbrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zette me dus aan het denken.. Als Fok reputation had, dan was ik vast al lang een red geweest door alle vollere vrouwen die ik post in de gym reeks.![]()
Lolledquote:
Is dat een Kapitan of een Record Cor?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef fathank het volgende:
Shoutout naar Sappie, Dreamer en Stoeltafel
[ afbeelding ]
Shoutout naar Cor en Ray
[ afbeelding ]
Die zijn juist mooi vind ik.quote:
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn.. strong eyebrowgame
Ik hoor dat je me gespot hebt bij de basicfit? Leuk! Volgende keer even groeten goed, beetje praatje maken enzo, gewoon doen ik bijt niet
Een Commodore Rayquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat een Kapitan of een Record Cor?
euwh hehequote:
Nieuwe layoutquote:
Vriend, ik heb adds van Seniorengelukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef Eleiko het volgende:
Hoe zou het toch komen dat die dikke zeugendating ads hier toch komen
Negged op bb.com (door iemand met poverty 700 reps) omdat ik deze foto postte in en topic met "post 1 pic of your ideal woman"Is dit een tranny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zette me dus aan het denken.. Als Fok reputation had, dan was ik vast al lang een red geweest door alle vollere vrouwen die ik post in de gym reeks.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Whehehe: en dat kom door mij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, ik heb adds van Seniorengeluk
Niet vrijstaand wonenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Word jij dan niet wakker naast de buurvrouw? Of woon je vrijstaand?
Technisch gezien is het niet helemaal mn buurvrouw. En nee het viel niet tegen, vanochtend nog eens over gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:
Heb je nou je buurvrouw geneukt of niet? En zo ja: viel het mee of tegen de volgende morgen?
Pff: geef me even wat tijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:13 schreef Klokov het volgende:
Cor, wat is jouw mening hierover: F&L / De dubbele standaard van discriminatie
Pre-workout voor de gym of voor de buurvrouw?quote:
Nice, tx.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef fathank het volgende:
Shoutout naar Sappie, Dreamer en Stoeltafel
[ afbeelding ]
Shoutout naar Cor en Ray
[ afbeelding ]
mooi stukje proza manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank is de grootste slet van het topic. Ik heb er ooit een gedicht over geschreven:
Als een meisje met veel mannen naar bed gaat is het een hoer
Als een man hetzelfde andersom doet is hij stoer.
Waarom deze dubbele standaard, de man de player en de vrouw een slut?!
Echt voor schut.
Maak er een F&L topic over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank is de grootste slet van het topic. Ik heb er ooit een gedicht over geschreven:
Echt voor schut.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef VMSDKR het volgende:
Echt voor schut.
Zo waar ditquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef VMSDKR het volgende:
Echt voor schut.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als een sleutel een heleboel sloten kan openen is het een goede sleutel.
Indien een slot door vele sleutels kan worden geopend is het een slecht slot.
Hey Ado, je had toch ban?quote:
Nice, dan ben je op tijd voor: ONZ / post hier je kuitenquote:
Fanta heeft goede kuiten, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nice, dan ben je op tijd voor: ONZ / post hier je kuiten
daar choked ze mannen mee tijdens de seks heb ik gehoord van sapquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fanta heeft goede kuiten, meen ik me te herinneren.
moest denken aan Alien vs Predatorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef Klokov het volgende:
Vind kuiten met teveel definitie trouwens echt ranzig
[ afbeelding ]
Ik kan haar kuiten niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
daar choked ze mannen mee tijdens de seks heb ik gehoord van sap
edit: ohnee dat waren d'r quads
iktfquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef G.R.S. het volgende:
ongesteld zijn en squatten gaat gewoon niet samen
Hebben 300 delen lang in de OP gestaan toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik kan haar kuiten niet meer terugvinden
nice corquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef Eleiko het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=ej93te&s=5#.UzGC1KLInl8
quote:
yeah rightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |