'Kijk mij geforceerd bewijzen dat ik op walrussen val'-post.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
Hey Weissman Hey Sapstengel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Kijk mij geforceerd bewijzen dat ik op walrussen val'-post.
Ik zou haar wel eens willen DP'en samen met Sap.quote:
quote:
quote:"My undosoru is to fap to ur boobs"
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AANquote:
beetje rode week?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN
lol u madquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN
Ik eet nu pistache, zo kwark. Net 2 zakjes noodles, shake en een chocoladereep. Jij?quote:
Nee net over.quote:
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol u mad
zeker vanwege haar inkijk
Zij probeert mensen op een leuke manier Japans te leren en jij loopt zo op haar te haten. Had dit niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee net over.
[..]
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.
niks, net 1 zmaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eet nu pistache, zo kwark. Net 2 zakjes noodles, shake en een chocoladereep. Jij?
je haat wel vaker op vrouwen, hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee net over.
[..]
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij probeert mensen op een leuke manier Japans te leren en jij loopt zo op haar te haten. Had dit niet van jou verwacht.
onmenschen zijn het.quote:
je zet "ik" als eerste? ben je een queen ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Behalve ik, JB, fanta en GRS natuurlijk. Alpha female masterrace.
Goed idee, zolang de balls don't touch.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou haar wel eens willen DP'en samen met Sap.
Lol. Spierspanning genoeg. Morgen mn eerste deep tissue massagequote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef fathank het volgende:
He dames trainen jullie ook voor spierspanning ipv spieropbouw?
Dat is haar statement dat ze zelf de echte alphavrouw is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zet "ik" als eerste? ben je een queen ofzo?
Waarom kunnen die Wijven hun telefoon niet gewoon rechthouden hebben ze lepra ofzo de tering die shit maakt me echt razendquote:
Kijk dan naar de hoek, Henk! Zo komt haar asser er beter uit. Daarna is het echt zo makkelijk nog niet, probeer het maar eens na!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom kunnen die Wijven hun telefoon niet gewoon rechthouden hebben ze lepra ofzo de tering die shit maakt me echt razend
Niemand geeft een neuk om zo'n achterlihke aandachtshoerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk dan naar de hoek, Henk! Zo komt haar asser er beter uit. Daarna is het echt zo makkelijk nog niet, probeer het maar eens na!
Volgens mij ergert ze zich aan dit soort nepmeuk, maar kan ze het echte werk (Zuska Light bv) wel waarderen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat vind je hier van
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om zo'n achterlihke aandachtshoer
Ja elke dag. Werd wakker naast mn buurvrouwquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:57 schreef JackieBrown het volgende:
Stap je ooit wel eens met het goede been uit bed hanky?
hey Jackie
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja elke dag. Werd wakker naast mn buurvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |