Ik zou haar wel eens willen DP'en samen met Sap.quote:
quote:
quote:"My undosoru is to fap to ur boobs"
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AANquote:
beetje rode week?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN
lol u madquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik wil dr wurgen. IK WORD HIER HELEMAAL LEIP VAN WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN
Ik eet nu pistache, zo kwark. Net 2 zakjes noodles, shake en een chocoladereep. Jij?quote:
Nee net over.quote:
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol u mad
zeker vanwege haar inkijk
Zij probeert mensen op een leuke manier Japans te leren en jij loopt zo op haar te haten. Had dit niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee net over.
[..]
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.
niks, net 1 zmaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eet nu pistache, zo kwark. Net 2 zakjes noodles, shake en een chocoladereep. Jij?
je haat wel vaker op vrouwen, hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee net over.
[..]
Gewoon alles. Die japanse anime bullshit, dr tieten, inkijk en die achterlijke 3 pushups die ze doet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij probeert mensen op een leuke manier Japans te leren en jij loopt zo op haar te haten. Had dit niet van jou verwacht.
onmenschen zijn het.quote:
je zet "ik" als eerste? ben je een queen ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Behalve ik, JB, fanta en GRS natuurlijk. Alpha female masterrace.
Goed idee, zolang de balls don't touch.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou haar wel eens willen DP'en samen met Sap.
Lol. Spierspanning genoeg. Morgen mn eerste deep tissue massagequote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef fathank het volgende:
He dames trainen jullie ook voor spierspanning ipv spieropbouw?
Dat is haar statement dat ze zelf de echte alphavrouw is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zet "ik" als eerste? ben je een queen ofzo?
Waarom kunnen die Wijven hun telefoon niet gewoon rechthouden hebben ze lepra ofzo de tering die shit maakt me echt razendquote:
Kijk dan naar de hoek, Henk! Zo komt haar asser er beter uit. Daarna is het echt zo makkelijk nog niet, probeer het maar eens na!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom kunnen die Wijven hun telefoon niet gewoon rechthouden hebben ze lepra ofzo de tering die shit maakt me echt razend
Niemand geeft een neuk om zo'n achterlihke aandachtshoerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk dan naar de hoek, Henk! Zo komt haar asser er beter uit. Daarna is het echt zo makkelijk nog niet, probeer het maar eens na!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |