Vertel eens!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef Eleiko het volgende:
Hoe zou het toch komen dat die dikke zeugendating ads hier toch komen
Ja want elke dag over fastfood praten hoor hier wel thuis?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen dikke zeugen meer te posten?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel ga je vandaag gym slopen?
[ afbeelding ]
Bulktips vriendquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want elke dag over fastfood praten hoor hier wel thuis?
Met alle respect, maar als je BF rond de 25% zit en je 3x p/w een dubbele shoarma shotel in je smoel stopt heeft het weinig meer met bulken te maken. Eerder binge-eating enzo.quote:
Dat ligt wel redelijk in elkaars verlengde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want elke dag over fastfood praten hoor hier wel thuis?
Weet je hoeveel eiwitten er in shoarma zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je BF rond de 25% zit en je 3x p/w een dubbele shoarma shotel in je smoel stopt heeft het weinig meer met bulken te maken. Eerder binge-eating enzo.
Maar hey, soms maak ik ook de denkfout dat hier mensen zitten die ook daadwerkelijk trainendus het ligt eerder aan mij
Word jij dan niet wakker naast de buurvrouw? Of woon je vrijstaand?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Word jij dan niet wakker naast de buurvrouw? Of woon je vrijstaand?
Eet je overal rosti bij?quote:
Wel veul ja sinds ik het herontdekt heb. Shit is aan. Geen idee wat de macro's zijn trouwensquote:
Nice. En de gym word gesloopt vanmiddag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel ga je vandaag gym slopen?
[ afbeelding ]
Lol u mad brahquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:39 schreef no1uknow het volgende:
Hahahahaha Etha is zo'n ontzettende beta, de TT opdragen aan z'n vriendinnetje
Sneeks, kan jij z'n username veranderen naar Betanolic?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik heb het met je te doen Betanolic
Lololol, geen pizza man. Vandaag vissticks met brood, en B&J is op. Dus ik denk dat ik ipv B&J iets anders ga eten. Nu iig eerst cereal en bananen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:32 schreef Weissman het volgende:
Hey Yuri welke pizza ga je vandaag eten en welke B&J smaak heb je vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 11:32:29 ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben je bikini's aan het passen voor de zomer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben je bikini's aan het passen voor de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zette me dus aan het denken.. Als Fok reputation had, dan was ik vast al lang een red geweest door alle vollere vrouwen die ik post in de gym reeks.
We weten allemaal dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik heb het met je te doen Betanolic
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Negged op bb.com (door iemand met poverty 700 reps) omdat ik deze foto postte in en topic met "post 1 pic of your ideal woman"Damn.. strong eyebrowgameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zette me dus aan het denken.. Als Fok reputation had, dan was ik vast al lang een red geweest door alle vollere vrouwen die ik post in de gym reeks.
Ik hoor dat je me gespot hebt bij de basicfit? Leuk! Volgende keer even groeten goed, beetje praatje maken enzo, gewoon doen ik bijt niet![]()
Shoutout naar Seto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |