twitter:EurosportNLBE twitterde op maandag 24-03-2014 om 14:26:08Barack Obama flew over the Dutch/Belgian @Eurosport office at the Olympic Stadium in Amsterdam this morning! http://t.co/v7Qc9HrBvC reageer retweet
Welke naam? Jouw nickname is Peunage en niet Penage.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:43 schreef Peunage het volgende:
Naamtopics maken mij alleen maar sterker.
twitter:dwdd twitterde op maandag 24-03-2014 om 13:46:36Wil jij in de #DWDD uitzending aan tafel zitten? Stuur dan jouw foto's of filmpjes van het bezoek van #Obama in! http://t.co/6wPeDI3zYh reageer retweet
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
Misschien wat voor Yoki dit:twitter:dwdd twitterde op maandag 24-03-2014 om 13:46:36Wil jij in de #DWDD uitzending aan tafel zitten? Stuur dan jouw foto's of filmpjes van het bezoek van #Obama in! http://t.co/6wPeDI3zYh reageer retweet
En dan maar blijven doorpraten over heli's en matthijs er niet tussen laten komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
Misschien wat voor Yoki dit:twitter:dwdd twitterde op maandag 24-03-2014 om 13:46:36Wil jij in de #DWDD uitzending aan tafel zitten? Stuur dan jouw foto's of filmpjes van het bezoek van #Obama in! http://t.co/6wPeDI3zYh reageer retweet
Ik had al zo een ideequote:Op maandag 24 maart 2014 15:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]neuh, doe maar niet. Ik heb mij lekker kunnen uitleven in het live obama topic en op twitter, ik ben er wel weer ff klaar mee. En ik kom liever niet op TV en al helemaal niet bij DWDD.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan maar blijven doorpraten over heli's en matthijs er niet tussen laten komen.
Oh zat.. ook lekker de NOS afzeiken hoe ze de mist in gingen met het verslag van de landing op het museumplein. Ze hadden zich "voorbereid".. ik weet dat soort dingen gewoonquote:Op maandag 24 maart 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al zo een ideeAl zou je met je foto's en radardinges wel heel wat kunnen vertellen denk ik.
Eigenlijk zouden we Yoki dus over moeten halen dan! Kan hij een Herman Pleij doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan maar blijven doorpraten over heli's en matthijs er niet tussen laten komen.
Ik heb niet gekeken, ze herkenden de helft niet of zo? Ik begrijp dat niet, als je je voorbereid en het dan NOG fout hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh zat.. ook lekker de NOS afzeiken hoe ze de mist in gingen met het verslag van de landing op het museumplein. Ze hadden zich "voorbereid".. ik weet dat soort dingen gewoon
Ja, dat is de Marine One, dat is het callsign van elke helikopter zodra de POTUS aan boord is. Meestal is dit gewoon een vast toestal uit het HMX-1 NIGHTHAWKS squadron, doorgaans een VH-60N Whitehawk maar het kan ook een VH-3D SeaKing zijn of zelfs een normale UH-60A Blackhawk. De Seaking heeft een dubbele turbinemotor en is ontwikkeld als anti-duikboot helikopter.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we Yoki dus over moeten halen dan! Kan hij een Herman Pleij doen.
Hij heeft Blackhawk heli's als bewaking bij zich en voor vervoer van de Secret Service, die kwamen als eerste aan.. slechts een paar minuten nadat Obama was opgestegen vanaf Schiphol. Ging die kerel die op het museumplein stond zeggen dat Obama dus was geland en er stapte een negroide beveiliger uit en hij dacht dat dat Obama was.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, ze herkenden de helft niet of zo? Ik begrijp dat niet, als je je voorbereid en het dan NOG fout hebben.
That's racist!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef YokiKater het volgende:
en er stapte een negroide beveiliger uit en hij dacht dat dat Obama was.
Dat kan natuurlijk alsnog he?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef Peunage het volgende:
Wat een onzin. Gewoon opvreten, met schil en al.
+1quote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef Peunage het volgende:
Wat een onzin. Gewoon opvreten, met schil en al.
Heb je wat te doen man. Je kunt er trouwens ook een haai van maken als je hartjes te gay vindt:quote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar eerst een beetje als een hommel hartjes er uit snijden. Zonde.
Haha die is tofquote:Op maandag 24 maart 2014 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wat te doen man. Je kunt er trouwens ook een haai van maken als je hartjes te gay vindt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wat te doen man. Je kunt er trouwens ook een haai van maken als je hartjes te gay vindt:
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 24 maart 2014 18:25 schreef Peunage het volgende:
Hahaha, al die 'wijvuh' boos in het Utopia topic
Ohquote:Op maandag 24 maart 2014 18:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan. Maar zo'n playboy model heeft net hun favoriete Surinamer er uit gestemd![]()
![]()
Ik lijd aan darkpistimondis.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Is de reden van dat bezoek aan de dokter eigenlijk een groot probleem, of juist niet?
Je bent zelf een greppel.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had ook greppel kunnen zeggen.
Die troep kijken met Het Unieke Talent erbij waar Matthijs ongetwijfeld keihard om moet lachen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef arjan1112 het volgende:
in dwdd komt die rijksmuseum knakker vertellen over obama
Driedubbele razende apenaids is het.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Specularium het volgende:
Zo maken ze afkicken wel heel makkelijk.
Ja inderdaad. Ook echt 2 items over Obama, alsof 1 niet genoeg is.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Specularium het volgende:
Zo maken ze afkicken wel heel makkelijk.
Dat postordergedoe?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
Half negen op rtl5 de grote Russische wijven show weer.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
Nou goed dat je het zegt, maar ik kijk VI.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
Dan weet je hoe Corrie erbij zatquote:Op maandag 24 maart 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Dat zijn alleen Topshows als je straalbezopen half op de bank ligt.
Hoezo?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Ik vond 12 years a slave een beetje matig, mensen.
Doet hij voor hoe je moet schaatsen?>quote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlander wordt geïnterviewd door Chinese media
Ik vond de hele spanningsboog niet interessant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook nogquote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet hij voor hoe je moet schaatsen?>
Poepen op de stoep, moet jou toch bekend in de oren klinken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet hij voor hoe je moet schaatsen?>
Ja en in Utreg zijn de straten helemaal schoon zekerquote:Op maandag 24 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Poepen op de stoep, moet jou toch bekend in de oren klinken.
Ik had hier nu een leuk grapje kunnen maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
als je het met een film over een concentratiekamp vergelijkt komt er natuurlijk niet erg veel geweld in voor.
Nee want jij maakt nooit leuke grapjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had hier nu een leuk grapje kunnen maken.
Je bent zelf een grapjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want jij maakt nooit leuke grapjes.
Ik ga zo denk ik wel Ik heb het nog Nooit gedaan kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Ik ben gezapt naar RTL5, geile heroinehoeren.
Waarom doe je daar dan niet zelf aan mee?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik wel Ik heb het nog Nooit gedaan kijken.
Ik behoor niet tot de doelgroepquote:Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom doe je daar dan niet zelf aan mee?
HIHAHO.
Wanneer zien we jou daar Arie?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Is die ene amsterdammer van 55 ofzo er weer ?
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond de hele spanningsboog niet interessant.Hmja dat verpest het wel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Nou nou nou niet zo negatief over jezelf doen joh.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga zo slapen met me kutkop en me schijtleven
Word je depressief van RTL5?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan toch ook helemaal niet slapen zonder je kutkop?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef arjan1112 het volgende:
Wat doe je nou stoer?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk Penage weer veel te slechte grappen maken.
Kop op, morgen weer een dag.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef arjan1112 het volgende:
Ik doe meequote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef arjan1112 het volgende:
nee geen zin inquote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Arie is gefrustreerd, even een zwengel aan de stengel Arie.
Je moet gewoon zometeen VI downloaden.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee om half 10 heb ik de tv uitgezet
ach, het kan beter zeg maarquote:Op maandag 24 maart 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo negatief over jezelf doen joh.
nog suggestiesquote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Peunage het volgende:
Kom op Arie. Maak het beter. Ga er voor!!!!!!11!
hoezoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga gewicht heffen. Lost al je problemen op.
Hoezo niet? Het is goed om te doen. Je wilt steeds meer en meer. Je wordt enthousiast als je het doet.quote:
ok maar dan moet je tussen de fanatiekelingen enzo zitten in de sportschool, of je moet zo een ding thuis hebben huhquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is goed om te doen. Je wilt steeds meer en meer. Je wordt enthousiast als je het doet.
Net een verslaving.
Jammer dat je de enige bent.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter ookDat vind ik van mezelf ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil niet aan je pener zitten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga gewicht heffen. Lost al je problemen op.
Je hoeft niet meteen naar de sportschool. Je kunt ook dumbbells kopen en thuis trainen.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok maar dan moet je tussen de fanatiekelingen enzo zitten in de sportschool, of je moet zo een ding thuis hebben huh
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat je de enige bent.Ik snap hem niet schat. Ik vind ook van mezelf dat ik niet zo geweldig ben bedoelde ik he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was juist een compliment dan. Iedereen vind jou perfect behalve jijzelf, aldus specularium.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap hem niet schat. Ik vind ook van mezelf dat ik niet zo geweldig ben bedoelde ik he?
Ik heb zo een vermoeden dat hij dat niet zo bedoeldequote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was juist een compliment dan. Iedereen vind jou perfect behalve jijzelf, aldus specularium.
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was juist een compliment dan. Iedereen vind jou perfect behalve jijzelf, aldus specularium.
2Km is 5 minuten fietsen of zoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
Was van de zomer een keer wezen fietsen, er is hier een nieuw fietspad fietste ik eerst naar dat fietspad, en toen door de natuur en alles, het was toen erg mooi weer, was wel een leuke fietstocht, ik om de 2 km stoppen om te roken en alles
Dat zei je wel.quote:
Kun je niet fietsend roken?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
Was van de zomer een keer wezen fietsen, er is hier een nieuw fietspad fietste ik eerst naar dat fietspad, en toen door de natuur en alles, het was toen erg mooi weer, was wel een leuke fietstocht, ik om de 2 km stoppen om te roken en alles
sigaret uittrappen in de droge berm/gras/heidequote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
Oke ik overdrijf een beetje. Als je fietst met een snelheid van 18Km/h doe je er 6.6 minuten over.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dus als jij gaat fietsen doe je gelijk 100 km ofzo
Een verzuurde man.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij maakt echt geen complimentjes hoor.
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook dat geldt voor alle mannen hier volgens mij. Behalve Tem dan.
Ervaring heeft uitgewezen dat die angst meer dan terecht is.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook dat geldt voor alle mannen hier volgens mij. Behalve Tem dan.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij gaf gisteren ook geen antwoord op mijn vraag over de startkabels.
Ik vind mezelf toch niet zo eng, maar blijkbaar ben ik dat dus dan ookquote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ervaring heeft uitgewezen dat die angst meer dan terecht is.
Mannen worden zenuwachtig van mooie vrouwen. Heb ik nooit last van hihaho.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch niet zo eng, maar blijkbaar ben ik dat dus dan ook
Nee daar heb ik ook nooit last vanquote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mannen worden zenuwachtig van mooie vrouwen. Heb ik nooit last van hihaho.
Vrouwen zijn niet eng, maar de ellende zie ze opleveren beangstigt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch niet zo eng, maar blijkbaar ben ik dat dus dan ook
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit ellende opgeleverd. Omgekeerd was het helaas wel het geval.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet eng, maar de ellende zie ze opleveren beangstigt.
D/t fouten maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Nu wordt het te eng. Ik ga maar een Adriaantje doen.
Jij wilt Spartacus kijken....daar begint de ellende al.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit ellende opgeleverd. Omgekeerd was het helaas wel het geval.
Neuh dat heb ik allemaal al gezien hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt Spartacus kijken....daar begint de ellende al.
Van Rossem.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Nog eventjes Van Rossum kijken.
NWS / Hart van Nederland nieuwsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
ow ja dan de herhaling maar
ik heb net naar hart van nederland gekeken
en moet zeggen dat ik het eigenlijk gewoon een goed programma vind, bij een normaal journaal wil je meestal een steen door de tv gooien ofzo
Dat helpt niet. Maar is nu al minder.quote:
Misschien ben je wel zwanger.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Maar is nu al minder.
Hou daar maar over op.quote:
Tough love.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nieuwe liefdessmiley.
Lekker gezicht aflikken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Corrie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker gezicht aflikken.
Ik ga slapen. Toedeloe.
Zou knap zijn als er vandaag al meer dan 100 zou hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:24 schreef arjan1112 het volgende:
joepie minder dan 100 post vandaag.
heb de pc vanmiddag een tijdje uit gehad
Wat doe jij nog op? Livestreams Utopia kijken zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Is Obama alweer vertrokken? Want ik hoor al een paar uur geen helikopters En dat is een rust voor het oor. Maar ik vrees dat ze er morgen weer vroeg bij zijn he? Met hun zenuwachtige gebrom.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 03:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op? Livestreams Utopia kijken zeker?
Goedemorgen, goedemorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Is Obama alweer vertrokken? Want ik hoor al een paar uur geen helikopters En dat is een rust voor het oor. Maar ik vrees dat ze er morgen weer vroeg bij zijn he? Met hun zenuwachtige gebrom.
Ik heb zo een foto. Mijn vriendin trek precies zo'nquote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zo een foto. Mijn vriendin trek precies zo'nhoofd.
Geen idee, mits naakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch altijd met die drang naar foto's.
Nou er zijn niet veel mensen op FOK! die ik graag naakt wil zien hoor. Dus dat snap ik ook niet.quote:
Bedoel je niet tenzij?quote:
Wie zou je wel naakt willen zien? Behalve sp3cquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er zijn niet veel mensen op FOK! die ik graag naakt wil zien hoor. Dus dat snap ik ook niet.
Eigenlijk zou ik het niet eens wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie zou je wel naakt willen zien? Behalve sp3c
Wat doe je dan steeds in KPD?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er zijn niet veel mensen op FOK! die ik graag naakt wil zien hoor. Dus dat snap ik ook niet.
Ja vooral van mensen die je irl hebt ontmoet, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het niet eens wetenDenk dat ik het zelfs raar zou vinden.
Ja precies. Hebben we het volgens mij al eens over gehad trouwensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja vooral van mensen die je irl hebt ontmoet, lijkt me.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Hebben we het volgens mij al eens over gehad trouwensOok als je iemand nooit hebt ontmoet, elke keer als je dan een post van die persoon ziet, zie je die blote kont voor je
Ik zit ergens rond de 126, wat geloof ik gemiddeld is voor universitair niveau, dus dat klopt dan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht enzo dus mijn IQ is niet zo hoog.
Dat wil niet zeggen dat ik slim ben natuurlijk, ik kan gewoon goed testjes makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog best een hoog gemiddelde.
Een hoog IQ is meer een last, dan een lust.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog best een hoog gemiddelde.
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?quote:'Sigaretvervangers zijn sowieso alleen maar hulpmiddelen die helpen om de beginfase van de afkickperiode door te komen. Het belangrijkst bij het ontwennen van rookverslaving is cognitieve gedragstherapie'.
Misschien krijg je dan een harde elektrische schok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?
Nee, bij cognitieve gedragstherapie gaat het er juist om dat je zelf leert om betere gedachtenstappen te maken, waaruit dan weer beter gedrag voortkomt. Heeft dus niks te maken met straffen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?
Gemiddeld is 100, normaal gesproken. En normaal begaafd is volgens mij 90-110.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef arjan1112 het volgende:
als je 100 hebt ben je 'normaal' 110 is het gemiddelde, ik scoorde 107
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik loop er altijd vol trots mee door de autowasstraat. Lekker polishen.
IK heb nog een foto dat ik als baby in een badje zit. Kan me verder niet anders herinneren dan dat ik het zelf deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij deden mijn ouders dat alleen toen ik een baby was. Daar heb ik nog een filmpje van zelfs
Haha. Wij hebben thuis een foto waar we met z'n vieren (4 kinderen he, geen oudersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb nog een foto dat ik als baby in een badje zit. Kan me verder niet anders herinneren dan dat ik het zelf deed.
Ah gadverdammequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Wij hebben thuis een foto waar we met z'n vieren (4 kinderen he, geen ouders) in bad zitten. Kan me nog herinneren dat de jongste wel eens in bad poepte. Dan kwam er opeens een drol naar boven drijven en sprongen we gillend uit bad
![]()
Welke zaken, dat troll topic of als kind een bad delen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Het moet toch heerlijk leven zijn als je bij dat soort zaken geen enkele seksuele link in je hoofd hebt.
Wat een onschuld. Again....ignorance is bliss!
wtf? ik ga niet op die link klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
Pareltje dit![]()
KLB / TS die ongeloofwaardig topic maakt op ouders forum.
Is niks raars hoor, nou ja, behalve het verhaal dan, staan geen foto's bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wtf? ik ga niet op die link klikken
Dat je als 18-jarige het als volstrekt normaal ervaart om door je ouders gewassen te worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke zaken, dat troll topic of als kind een bad delen?
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat is iets minder ja.quote:
Je kan niet eens zien wat hij onder zijn lunch heeft, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet alle mannen met een grote worst zijn gay.
Mijn vriendin kon deze al. Flinke zaadmuziek, dat weer wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Tem, ik heb weer iets voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |