nog suggestiesquote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Peunage het volgende:
Kom op Arie. Maak het beter. Ga er voor!!!!!!11!
hoezoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga gewicht heffen. Lost al je problemen op.
Hoezo niet? Het is goed om te doen. Je wilt steeds meer en meer. Je wordt enthousiast als je het doet.quote:
ok maar dan moet je tussen de fanatiekelingen enzo zitten in de sportschool, of je moet zo een ding thuis hebben huhquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is goed om te doen. Je wilt steeds meer en meer. Je wordt enthousiast als je het doet.
Net een verslaving.
Jammer dat je de enige bent.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter ookDat vind ik van mezelf ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil niet aan je pener zitten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga gewicht heffen. Lost al je problemen op.
Je hoeft niet meteen naar de sportschool. Je kunt ook dumbbells kopen en thuis trainen.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok maar dan moet je tussen de fanatiekelingen enzo zitten in de sportschool, of je moet zo een ding thuis hebben huh
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat je de enige bent.Ik snap hem niet schat. Ik vind ook van mezelf dat ik niet zo geweldig ben bedoelde ik he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was juist een compliment dan. Iedereen vind jou perfect behalve jijzelf, aldus specularium.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap hem niet schat. Ik vind ook van mezelf dat ik niet zo geweldig ben bedoelde ik he?
Ik heb zo een vermoeden dat hij dat niet zo bedoeldequote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was juist een compliment dan. Iedereen vind jou perfect behalve jijzelf, aldus specularium.
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was juist een compliment dan. Iedereen vind jou perfect behalve jijzelf, aldus specularium.
2Km is 5 minuten fietsen of zoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
Was van de zomer een keer wezen fietsen, er is hier een nieuw fietspad fietste ik eerst naar dat fietspad, en toen door de natuur en alles, het was toen erg mooi weer, was wel een leuke fietstocht, ik om de 2 km stoppen om te roken en alles
Dat zei je wel.quote:
Kun je niet fietsend roken?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
Was van de zomer een keer wezen fietsen, er is hier een nieuw fietspad fietste ik eerst naar dat fietspad, en toen door de natuur en alles, het was toen erg mooi weer, was wel een leuke fietstocht, ik om de 2 km stoppen om te roken en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |