Hou daar maar over op.quote:
Tough love.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nieuwe liefdessmiley.
Lekker gezicht aflikken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Corrie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker gezicht aflikken.
Ik ga slapen. Toedeloe.
Zou knap zijn als er vandaag al meer dan 100 zou hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:24 schreef arjan1112 het volgende:
joepie minder dan 100 post vandaag.
heb de pc vanmiddag een tijdje uit gehad
Wat doe jij nog op? Livestreams Utopia kijken zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Is Obama alweer vertrokken? Want ik hoor al een paar uur geen helikopters En dat is een rust voor het oor. Maar ik vrees dat ze er morgen weer vroeg bij zijn he? Met hun zenuwachtige gebrom.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 03:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op? Livestreams Utopia kijken zeker?
Goedemorgen, goedemorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Is Obama alweer vertrokken? Want ik hoor al een paar uur geen helikopters En dat is een rust voor het oor. Maar ik vrees dat ze er morgen weer vroeg bij zijn he? Met hun zenuwachtige gebrom.
Ik heb zo een foto. Mijn vriendin trek precies zo'nquote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zo een foto. Mijn vriendin trek precies zo'nhoofd.
Geen idee, mits naakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch altijd met die drang naar foto's.
Nou er zijn niet veel mensen op FOK! die ik graag naakt wil zien hoor. Dus dat snap ik ook niet.quote:
Bedoel je niet tenzij?quote:
Wie zou je wel naakt willen zien? Behalve sp3cquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er zijn niet veel mensen op FOK! die ik graag naakt wil zien hoor. Dus dat snap ik ook niet.
Eigenlijk zou ik het niet eens wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie zou je wel naakt willen zien? Behalve sp3c
Wat doe je dan steeds in KPD?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er zijn niet veel mensen op FOK! die ik graag naakt wil zien hoor. Dus dat snap ik ook niet.
Ja vooral van mensen die je irl hebt ontmoet, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het niet eens wetenDenk dat ik het zelfs raar zou vinden.
Ja precies. Hebben we het volgens mij al eens over gehad trouwensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja vooral van mensen die je irl hebt ontmoet, lijkt me.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Hebben we het volgens mij al eens over gehad trouwensOok als je iemand nooit hebt ontmoet, elke keer als je dan een post van die persoon ziet, zie je die blote kont voor je
Ik zit ergens rond de 126, wat geloof ik gemiddeld is voor universitair niveau, dus dat klopt dan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht enzo dus mijn IQ is niet zo hoog.
Dat wil niet zeggen dat ik slim ben natuurlijk, ik kan gewoon goed testjes makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog best een hoog gemiddelde.
Een hoog IQ is meer een last, dan een lust.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog best een hoog gemiddelde.
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?quote:'Sigaretvervangers zijn sowieso alleen maar hulpmiddelen die helpen om de beginfase van de afkickperiode door te komen. Het belangrijkst bij het ontwennen van rookverslaving is cognitieve gedragstherapie'.
Misschien krijg je dan een harde elektrische schok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?
Nee, bij cognitieve gedragstherapie gaat het er juist om dat je zelf leert om betere gedachtenstappen te maken, waaruit dan weer beter gedrag voortkomt. Heeft dus niks te maken met straffen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?
Gemiddeld is 100, normaal gesproken. En normaal begaafd is volgens mij 90-110.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef arjan1112 het volgende:
als je 100 hebt ben je 'normaal' 110 is het gemiddelde, ik scoorde 107
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik loop er altijd vol trots mee door de autowasstraat. Lekker polishen.
IK heb nog een foto dat ik als baby in een badje zit. Kan me verder niet anders herinneren dan dat ik het zelf deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij deden mijn ouders dat alleen toen ik een baby was. Daar heb ik nog een filmpje van zelfs
Haha. Wij hebben thuis een foto waar we met z'n vieren (4 kinderen he, geen oudersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb nog een foto dat ik als baby in een badje zit. Kan me verder niet anders herinneren dan dat ik het zelf deed.
Ah gadverdammequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Wij hebben thuis een foto waar we met z'n vieren (4 kinderen he, geen ouders) in bad zitten. Kan me nog herinneren dat de jongste wel eens in bad poepte. Dan kwam er opeens een drol naar boven drijven en sprongen we gillend uit bad
![]()
Welke zaken, dat troll topic of als kind een bad delen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Het moet toch heerlijk leven zijn als je bij dat soort zaken geen enkele seksuele link in je hoofd hebt.
Wat een onschuld. Again....ignorance is bliss!
wtf? ik ga niet op die link klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
Pareltje dit![]()
KLB / TS die ongeloofwaardig topic maakt op ouders forum.
Is niks raars hoor, nou ja, behalve het verhaal dan, staan geen foto's bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wtf? ik ga niet op die link klikken
Dat je als 18-jarige het als volstrekt normaal ervaart om door je ouders gewassen te worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke zaken, dat troll topic of als kind een bad delen?
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat is iets minder ja.quote:
Je kan niet eens zien wat hij onder zijn lunch heeft, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet alle mannen met een grote worst zijn gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |