quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik loop er altijd vol trots mee door de autowasstraat. Lekker polishen.
IK heb nog een foto dat ik als baby in een badje zit. Kan me verder niet anders herinneren dan dat ik het zelf deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij deden mijn ouders dat alleen toen ik een baby was. Daar heb ik nog een filmpje van zelfs
Haha. Wij hebben thuis een foto waar we met z'n vieren (4 kinderen he, geen oudersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb nog een foto dat ik als baby in een badje zit. Kan me verder niet anders herinneren dan dat ik het zelf deed.
Ah gadverdammequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Wij hebben thuis een foto waar we met z'n vieren (4 kinderen he, geen ouders) in bad zitten. Kan me nog herinneren dat de jongste wel eens in bad poepte. Dan kwam er opeens een drol naar boven drijven en sprongen we gillend uit bad
![]()
Welke zaken, dat troll topic of als kind een bad delen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Het moet toch heerlijk leven zijn als je bij dat soort zaken geen enkele seksuele link in je hoofd hebt.
Wat een onschuld. Again....ignorance is bliss!
wtf? ik ga niet op die link klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
Pareltje dit![]()
KLB / TS die ongeloofwaardig topic maakt op ouders forum.
Is niks raars hoor, nou ja, behalve het verhaal dan, staan geen foto's bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wtf? ik ga niet op die link klikken
Dat je als 18-jarige het als volstrekt normaal ervaart om door je ouders gewassen te worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke zaken, dat troll topic of als kind een bad delen?
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat is iets minder ja.quote:
Je kan niet eens zien wat hij onder zijn lunch heeft, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet alle mannen met een grote worst zijn gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |