Ik zit ergens rond de 126, wat geloof ik gemiddeld is voor universitair niveau, dus dat klopt dan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht enzo dus mijn IQ is niet zo hoog.
Dat wil niet zeggen dat ik slim ben natuurlijk, ik kan gewoon goed testjes makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog best een hoog gemiddelde.
Een hoog IQ is meer een last, dan een lust.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog best een hoog gemiddelde.
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?quote:'Sigaretvervangers zijn sowieso alleen maar hulpmiddelen die helpen om de beginfase van de afkickperiode door te komen. Het belangrijkst bij het ontwennen van rookverslaving is cognitieve gedragstherapie'.
Misschien krijg je dan een harde elektrische schok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?
Nee, bij cognitieve gedragstherapie gaat het er juist om dat je zelf leert om betere gedachtenstappen te maken, waaruit dan weer beter gedrag voortkomt. Heeft dus niks te maken met straffen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat betekend dat?? Dat je psychiater tegen je zegt, als ik je zie roken dan stuur ik je een rekening van 8000.- ?
Gemiddeld is 100, normaal gesproken. En normaal begaafd is volgens mij 90-110.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef arjan1112 het volgende:
als je 100 hebt ben je 'normaal' 110 is het gemiddelde, ik scoorde 107
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |