SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 11:38:33 ]
sorry ik was het niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:37 schreef nutoj het volgende:
jij denk ik
maar je kreeg niet voldoende reacties
vandaar dit topic
hij doet het nuquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:37 schreef Dimens het volgende:
Niet te lezen die OP. En dan ook tweemaal falen met je link.
Niet weten dat FOK! de aarde geschapen heeft en dus de bron van al het leven isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Denken dat alles per se afkomstig moet zijn van FOK!
Ze is 18quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vieze kk pedo ze moeten je ophangen
zit je weer aan de drank?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vieze kk pedo ze moeten je ophangen
man/vader is de man van de vrouw en vader van de dochter van de vrouw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
De tekst is nog altijd onleesbaar. Is de dochter nou ook de vrouw van de man?
De broer van de buurman is de oom van de dochter van de zus van de vrouw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
man/vader is de man van de vrouw en vader van de dochter van de vrouw.
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden. Zag laatst een bericht van een meisje die door haar man verzorgd wilde worden alsof ze een baby of huisdier wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
Wel leuk geschreven.
Die vrouw laat zich dus ook door haar man wassen en in bad doen!Alsof je een baby bent.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
Nog best veel mensen daar die dit normaal vinden
Urkquote:Beste Monica,
Als ik de berichten hier doorlees dan zijn er verschillende geschokte reacties te lezen. Dit vind ik opvallend. Voor mij en mijn man is het badderen van je kinderen heel normaal en versterkt het juist je band. Mijn man en ik wassen om de week onze kinderen (jongen van 18 en meisje van 17). Dit wordt in onze omgeving (Urk) ook zeker gestimuleerd. Onze andere kinderen zijn al het huis uit dus die badderen zichzelf nu.
Groet,
Ansje
En de penis, want ook papa wil een goede band met de kinderen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wedden dat ze hun kinderen ook tot in hun tienerjaren de borst nog geven
bennekomquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:35 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden. Zag laatst een bericht van een meisje die door haar man verzorgd wilde worden alsof ze een baby of huisdier was
Inderdaad. Dit is typisch zo'n zelluf doen ding voor kinderen toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:49 schreef dustbrain het volgende:
Holy shit. Ook als het voor hen allemaal niet seksueel-georiënteerd is lijkt het me wel slechte opvoeding.
Als kinderen beginnen te puberen wel ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is typisch zo'n zelluf doen ding voor kinderen toch?
Dan heeft het met lichamelijke ontwikkeling te maken, maar daarvoor kunnen ze het ook prima zelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als kinderen beginnen te puberen wel ja.
Wel heel erg vooroordeelbevestigend ja.quote:
Ligt eraan hoe oud 'daarvoor' is lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heeft het met lichamelijke ontwikkeling te maken, maar daarvoor kunnen ze het ook prima zelf.
Concurrentie binnen het gezinquote:Sinds kort is er nog iets bijgekomen. Nadat mijn man Irene afgedroogd heeft, wrijft hij haar billen en benen in met amandelolie. Toen ik daar wat van zei, werd mij verweten dat ik jaloers ben. (Mijn man trakteert mij nu trouwens wel op dezelfde oliebehandeling.)
Gewoon een fetish.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
Wel leuk geschreven.
Die vrouw laat zich dus ook door haar man wassen en in bad doen!Alsof je een baby bent.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.jmouders.nl/F(...)hter-in-bad-doen.htmik kreeg hier wel stijfje van eerlijk waar
Moet je even op youtube naar adult baby documentary zoeken... wat je daar zoal zietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:35 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden. Zag laatst een bericht van een meisje die door haar man verzorgd wilde worden alsof ze een baby of huisdier was
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Denken dat alles per se afkomstig moet zijn van FOK!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:35 schreef hoink581 het volgende:
De hamvraag die rest is natuurlijk: "Werd je geslachtslid hard na het lezen van dit verhaal?"
quote:
Ede boyyyyyyquote:
Heb daar wel verschillende over gezien maar niet van een chick. Dit was gewoon een meisje met een beetje ongelukkige woordkeuze.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je even op youtube naar adult baby documentary zoeken... wat je daar zoal zietDenk dat jij dat blondje in d'r oversized "kinderkamer" bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |