SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Yeah, op zich wel handig natuurlijk, maar een pook is vetter. Gewoon tiptronicswag.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt gewoon aan het type auto lijkt me. Opzich snap ik het wel, als je een automaat hebt hoeft het er niet uit te zien als een pookje.
Hey niet zo onaardig doen hé.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Existentiële crisis. T leven heeft geen zin meer als je geen perfecte selfie kan nemen.
Dikke kans overigens dat t gewoon aan z'n mislukte kop ligt.
Ik ben ook een keer op TV geweest toen ik 10 was of zo. Op dat kinderprogramma op Nederland 3 waar basisschoolklassen tegen elkaar strijden op jungle parcours.quote:
zhem veelsquote:Op zondag 23 maart 2014 19:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dem feels
http://www.dumpert.nl/med(...)2.0_uit_jamaica.html
Hatelijk is dat, net zo hatelijk als een puistje in je oor als je in-ear-oordopjes hebt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb ook zo'n klein puistje net in de neusopening. Normaal ben ik een lieve rustige jongen, maar hier word ik niet goed van.
Lol die lijkt op m'n traningsmaatjequote:
Nee, ik heb vannacht al 8 uur slaap gehad, maar net nog even 5 uur geslapen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook maar 6 uur geslapen, de hele week al sinds vorige week zondagExpres gisteren en vandaag geen wekker gezet, word ik gewoon half 10 wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Haha, ja man, inderdaad. Ik wou op tijd gaan eten, daarna kleren wassen en een filmpje kijken. Ga ik nog steeds doen, morgen toch vrij, maar het scheelt wel een paar uur.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah, dat is wel kut, word je wakker is de halve dag voorbij
Hahaha ja G. En elke keer wanneer je het voelt krijg je 0,5 sec. durende roid rages.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hatelijk is dat, net zo hatelijk als een puistje in je oor als je in-ear-oordopjes hebt.
Gisteren na die ribs en B&J (die trouwens echt zéér lekker was, aanrader) eigenlijk de hele avond in een coma gelegenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ja man, inderdaad. Ik wou op tijd gaan eten, daarna kleren wassen en een filmpje kijken. Ga ik nog steeds doen, morgen toch vrij, maar het scheelt wel een paar uur.
Lol, sick cunt. Welke smaak had je? Die Greek Yoghurt Strawberry Cake was wel lekker, maar niet zo lekker als de Strawberry Cheesecake.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren na die ribs en B&J (die trouwens echt zéér lekker was, aanrader) eigenlijk de hele avond in een coma gelegendat saturday night
Hahah wat een baas die paquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, sick cunt. Welke smaak had je? Die Greek Yoghurt Strawberry Cake was wel lekker, maar niet zo lekker als de Strawberry Cheesecake.
Heb je deze al gezien trouwens?
Broertje van KSI, welke je al kent I guess.
Ik heb er ook een fapje op los gelaten vanmorgen. Welke man zou nou niet zijn 10/10 nicht neuken?quote:
Ah, die zag ik ja. Is volgens mij ook nieuw. Is die raakbaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahah wat een baas die pa![]()
Ik kijk KSI eigenlijk nooit meer.
Die smaak heette Dough-le Whammy Impact.Dikke chocolate fudge core man
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.jmouders.nl/F(...)hter-in-bad-doen.htmik kreeg hier wel stijfje van eerlijk waar
quote:After that we got back to our house, we were relaxed, and then it happened. My brother was sitting on the couch and I still had my bikini on, my legs and butt stood out, we knew what was going to happen, I stood in front of him and he slowly grabbed my leg and went up to my ass, I got on my knees and took his dick out of his shorts, I slowly masturbated him, until it got as hard as it could, I gave him oral sex, but this time was different, after 4 minutes doing it I did this for my first time, I tried to deepthroat, at the start it was hard but my head was already rushing, I heard him moan a little when I finally did it, he loved it as I did.
He told me to stop and got me to the floor, there I went doggystyle pose but we had regular sex, also this was the first time I could moan or shout if I wanted without feeling uncomfortable, I did it because I really wanted to try it, not because I was cumming but anyway, that made the sex better, he really worked hard to make it last but it had to end, he was doing it really fast as he rubbed my pussy, I got up a little and as we kissed he came, but he kept going for 1 minute until I couldn't hold it anymore.
Zeker, maar nu heb ik trek in Strawberry Cheesecake of Chunky Monkey.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er ook een fapje op los gelaten vanmorgen. Welke man zou nou niet zijn 10/10 nicht neuken?
[..]
Ah, die zag ik ja. Is volgens mij ook nieuw. Is die raakbaar?
Gisteren gegeten man. Vanavond heb ik jammer genoeg geen snacks voor bij de film, alleen chocolade en een stuk gekruide zoetpittige zeeuwse spek nomnom.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeker, maar nu heb ik trek in Strawberry Cheesecake of Chunky Monkey.
Haha ik keek gisteren nog een video van een sexy Indian meisje (leek op Yasmin uit Aladdin) die aan het masturberen was terwijl ze een verhaaltje erbij fantaseerde alsof je haar vader bent.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De mensheid is fucked up, wij zijn sowieso allemaal fucked.
Geen idee man, gewoon de AH XL in de gaten houden. Die AH XL hier in Haarlem heeft echt allesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar Etha, jij had toen ook zo'n smaak opgenoemd iets met geel of zo en die moest fucking lekker zijn, maar op de site kan ik hem zo 1-2-3 niet vinden.
Blondie Brownie. Heb het opgezocht. Die dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen idee man, gewoon de AH XL in de gaten houden. Die AH XL hier in Haarlem heeft echt alles
Daddy problems wellicht? In die sub-reddit ook veel verhalen van father/daughter sex en zo. Vnml veel cousin/cousin en mother/son.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik keek gisteren nog een video van een sexy Indian meisje (leek op Yasmin uit Aladdin) die aan het masturberen was terwijl ze een verhaaltje erbij fantaseerde alsof je haar vader bent.
[ afbeelding ]
Hahha ja denk ik ook. Laatst op misc ook een thread met "slootiest thing a girl ever said to you" oid, had iemand gepost dat een meisje tegen hem zei: Fuck me daddy, i'm your little princess whore.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daddy problems wellicht? In die sub-reddit ook veel verhalen van father/daughter sex en zo. Vnml veel cousin/cousin en mother/son.
Lololol. Dat zijn vaak wel chicks die gruwelijk geven doe. Helemaal psycho hahahaha.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ja denk ik ook. Laatst op misc ook een thread met "slootiest thing a girl ever said to you" oid, had iemand gepost dat een meisje tegen hem zei: Fuck me daddy, i'm your little princess whore.
lol
#dasitmane
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ja denk ik ook. Laatst op misc ook een thread met "slootiest thing a girl ever said to you" oid, had iemand gepost dat een meisje tegen hem zei: Fuck me daddy, i'm your little princess whore.
lol
#dasitmane
Lijkt me wel geil als meisje zoiets schreeuwt.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol
#dasitmane
Hahaha wtf komt die gast met zo'n vraag daar danquote:Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://nos.nl/video/62707(...)ver-zwarte-piet.html
Dima heb je wel eens gehad dat je naar een camgirl keek en dacht: nicequote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lijkt me wel geil als meisje zoiets schreeuwt.
Oh die was echt goedquote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blondie Brownie. Heb het opgezocht. Die dus.
Zou jullie eten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh die was echt goedbeetje JB en ik jatogggg
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima heb je wel eens gehad dat je naar een camgirl keek en dacht: nice. En dat ze dan ineens een schaaltje pakte, erin poepte en toen een drol pakte en in haar mond stopte?
Dat zag ik laatst. Werd er een beetje misselijk van.
Deze lifestyle is nog beter idd. Dit is echt max level. Beter kan gewoon niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dima, jij wou de Zyzz-lifestyle toch? Doe mij deze maar: http://www.buzzfeed.com/m(...)ing-man-on-inst?bffb
[..]
Zou jullie eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |