gewoon 1x per week high weight ab work doen, SQ/DL je wel zwaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen mijn abs komen maar niet door
ik heb geen buikje maar is gewoon plaat en zit totaal geen definitie in, ik mis dat strakke en uitpuilende wat andere hebben
ik zit niet echt hoog in vet oid mn obliques zijn wel heel goed zichtbaar
gevalletje slechte ab genetics? of moet ik ab workout gaan doen
Ik moet bekennen ik doe al ruim een maand skip leg oidquote:Op zondag 23 maart 2014 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon 1x per week high weight ab work doen, SQ/DL je wel zwaar?
zit nu op 500 crunches per dag, ben begonnen met 25quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb geen buikje maar is gewoon plaat en zit totaal geen definitie in, ik mis dat strakke en uitpuilende wat andere hebben
Was gruwelijk. Balen dat JL onderuit ging.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Iemand motogp gezien? Wat een race...
Had ik niet verwacht van hem.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Was gruwelijk. Balen dat JL onderuit ging.
Is die deze week in de aanbieding?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
dit is een action blender
[ afbeelding ]
dit is een gehaktmolen
[ afbeelding ]
Ik wel. Hele weekend zat 'ie al te kutten met zijn banden en klaagde dag ie geen grip had en niet voelde hoe ver hij kon pushen. Wat doet ie: vanuit de start kk hard ervandoor met koude banden. Koude banden = geen grip= onderuit.quote:
Dat was de oude, de nieuwe ging kapot met champignons. Gewoon de gebruiksaanwijzing gelezen trouwens voor de verandering. Heb het geld dan ook gewoon terug gekregen.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je zo moron bent om er een gehaktmolen te van maken door een kilo kip in te pleuren omdat je de gebruiksaanwijzing niet gelezen hebt, dan gaat elke blender kapot, ik weet zeker als je de klantenservice belt, dat ze zeggen dat ie daar niet voor bedoelt is....
ooh, dan had ik het verkeerd gelezen, sorryquote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat was de oude, de nieuwe ging kapot met champignons. Gewoon de gebruiksaanwijzing gelezen trouwens voor de verandering. Heb het geld dan ook gewoon terug gekregen.
dat is ook wel nicequote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Ga denk ik een betere blender kopen, 600+ watt met icecrush functie e.d.
die knock offs kan je wel op het net krijgenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Klokov het volgende:
Ik weet alleen dat Snakey de Magic Bullet van Tell Sell heeft
Hoeveel squat je?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |