Existentiële crisis. T leven heeft geen zin meer als je geen perfecte selfie kan nemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, what the hell man. Mensen zijn echt fucked up.
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou dat serieus niet willen, wat heeft het leven nog voor zin zonder hem toch. Dus dan ga ik liever zelf eerder dood.
Tenzij het echt een schot in zn arm is ofzo en hij het gewoon overleeft, dan mag het wel.
Gewoon gentlemens death tochquote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou dat serieus niet willen, wat heeft het leven nog voor zin zonder hem toch. Dus dan ga ik liever zelf eerder dood.
Tenzij het echt een schot in zn arm is ofzo en hij het gewoon overleeft, dan mag het wel.
Dem feelsquote:
lijkt mij iets voor Yuriquote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef Klokov het volgende:
Bananentaart was nog warm maar goed te eten. Ik doe straks verslag over de koude helft
Recept plxquote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef Klokov het volgende:
Bananentaart was nog warm maar goed te eten. Ik doe straks verslag over de koude helft
Coolblue heeft het idd wel begrepen.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.careersatcoolblue.com/#office
Coolblue is echt mijn favo NL bedrijf.
Merk blender?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Mijn vorige blender heeft zichzelf de eerste keer kapot gedraaidDe laatste is onder een kilo kip bezweken (niet voorgesneden, 5x 200gr kipfilets
)
Klinkt als Actionmeuk.quote:
1. Je ben een huge mofo.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys![]()
Inb4: FAT! Fatty fat fat. Lol
1 week into cutting now
In b4 straatsoldaat shake dieet tmquote:
Al het plastic ging eraan, de hele onderkant was kapotquote:
als je zo moron bent om er een gehaktmolen te van maken door een kilo kip in te pleuren omdat je de gebruiksaanwijzing niet gelezen hebt, dan gaat elke blender kapot, ik weet zeker als je de klantenservice belt, dat ze zeggen dat ie daar niet voor bedoelt is....quote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Al het plastic ging eraan, de hele onderkant was kapot
jaquote:Op zondag 23 maart 2014 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Iemand motogp gezien? Wat een race...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |