Mannen worden zenuwachtig van mooie vrouwen. Heb ik nooit last van hihaho.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch niet zo eng, maar blijkbaar ben ik dat dus dan ook
Nee daar heb ik ook nooit last vanquote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mannen worden zenuwachtig van mooie vrouwen. Heb ik nooit last van hihaho.
Vrouwen zijn niet eng, maar de ellende zie ze opleveren beangstigt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch niet zo eng, maar blijkbaar ben ik dat dus dan ook
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit ellende opgeleverd. Omgekeerd was het helaas wel het geval.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet eng, maar de ellende zie ze opleveren beangstigt.
D/t fouten maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Nu wordt het te eng. Ik ga maar een Adriaantje doen.
Jij wilt Spartacus kijken....daar begint de ellende al.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit ellende opgeleverd. Omgekeerd was het helaas wel het geval.
Neuh dat heb ik allemaal al gezien hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt Spartacus kijken....daar begint de ellende al.
Van Rossem.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Nog eventjes Van Rossum kijken.
NWS / Hart van Nederland nieuwsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
ow ja dan de herhaling maar
ik heb net naar hart van nederland gekeken
en moet zeggen dat ik het eigenlijk gewoon een goed programma vind, bij een normaal journaal wil je meestal een steen door de tv gooien ofzo
Dat helpt niet. Maar is nu al minder.quote:
Misschien ben je wel zwanger.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Maar is nu al minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |