negertquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Sierd, graag.quote:
kom sjoelen danquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond dat hij wel een goed punt maakte!
https://www.facebook.com/(...)07161&type=2&theater
Die herovert dan gewoon de Plaza de Cibeles en hangt weer ouderwets een Atleti-sjaaltje om de diosa.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterendquote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef Pistone het volgende:
[..]
Die herovert dan gewoon de Plaza de Cibeles en hangt weer ouderwets een Atleti-sjaaltje om de diosa.
Het was weer een mooie introductie vanavondquote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterend
dat gedoe met die wrecking ball heeft Miley Cyrus van Sierds filmpje in Sevilla afgekeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterend
Nou nou nou nou nouquote:
trollllllquote:Op maandag 24 maart 2014 04:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik mod ben kan ik mij wel eindelijk hard maken voor de unban van DiegoArmandoMaradona. VBL heeft zijn kwaliteitstopic weer nodig.
dat zei dat ik ook alquote:Op maandag 24 maart 2014 08:11 schreef Tarado het volgende:
Was wel weer confronterend gisteravond in de zin van welke shit zitten wij wekelijks naar te kijken van onze cluppies.
Onder het motto: als kanker genezen is, zorg ik dat het toch weer in omloop komt?quote:Op maandag 24 maart 2014 04:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik mod ben kan ik mij wel eindelijk hard maken voor de unban van DiegoArmandoMaradona. VBL heeft zijn kwaliteitstopic weer nodig.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet weggepest. GGMM gedraagt zich gewoon als een stuitende mongool waar niet mee samen te werken valt.
al qaida bomturk NSA Den Haag aivdquote:
Waarom niet. Pure proza.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, niet terug gelezen (doe ik nooit)
Nee, alleen om bomturk.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
al qaida bomturk NSA Den Haag aivd
Ggmm wordt deze week zenuwachtig van deze woordjes.
Historische gebeurtenis. Zo vaak komt die vent niet op Nederlandse grond. Zet lekker uit danquote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NOS Journaal heeft dus serieus extra uitzendingen omdat het vliegtuig van Obama landt op Schiphol. Hoe diep zijn we toch gezonken, jongens.
Ik heb de TV alweer uitstaan, krijswijf.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Historische gebeurtenis. Zo vaak komt die vent niet op Nederlandse grond. Zet lekker uit dan
flappiequote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht studio voetbal teruggekeken
Ik kreeg een push-bericht van ze ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NOS Journaal heeft dus serieus extra uitzendingen omdat het vliegtuig van Obama landt op Schiphol. Hoe diep zijn we toch gezonken, jongens.
Al heb ik dankzij dit gebral twee dagen vrij. Dus ik hoef eigenlijk niet te klagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg een push-bericht van ze ja.
Waar gaat dit toch over.
Überhaupt een tv hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TV alweer uitstaan, krijswijf.
Waar kijk jij op dan? Muur van 6*3m?quote:
Kijk ik wat opquote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waar kijk jij op dan? Muur van 6*3m?
Films, series, etc.quote:
Dat zijn winterbezigheden voor in de thuisbioscoop.quote:
Sowieso niet.quote:
pics or...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn winterbezigheden voor in de thuisbioscoop.
Winter is al voorbij dus de thuisbioscoop is niet meer. Gaat nu een poolhal worden.quote:
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoordquote:Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De auto van Obama is te breed voor de onderdoorgang van het Rijksmuseum
HMF heeft een verkleinbare auto en kan zichzelf ook verkleinen. Obama loopt een beetje achter op de technologie.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoord
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
Welke zenderquote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte staat daar echt te stressen en te trillen, onzeker als de tering. Wat een treurig boegbeeld voor Nederland.
Lachde hij zichzelf maar eens weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.
Ik zit Nieuwsuur te kijken van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
best een aardige kerel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 24-03-2014 om 09:45:54Heeft de Telegraaf al een artikel over wat CN'ers vinden van Obama's bezoek? reageer retweet
Wat zijn CN'ers?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 24-03-2014 om 09:45:54Heeft de Telegraaf al een artikel over wat CN'ers vinden van Obama's bezoek? reageer retweet
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk ook een livestream want dit kan ik niet missen.
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb 'm een paar keer gesproken, hele relaxte gast
Ik vermoed het b garnituur van de bn'ersquote:
Heb je daar ook een reden voor of alleen onderbuikgevoelensquote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.
Ideaal voor een calvinistisch land als Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.
Ah, op die fiets. Klinkt plausibel.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed het b garnituur van de bn'ers
Voornamelijk dat hij niet erg goed om kan gaan met problemen van andere mensen. Het eerder genoemde weglachen. Dat vind ik ook vrij storend aanwezig, af-en-toe. En een aantal geforceerde pogingen om het consumentenvertrouwen omhoog te stuwen vond ik ook vrij pijnlijk. Het komt soms op mij over alsof hij de rol van premier iets te opzichtig acteert. Te weinig charisma, te weinig staatsman. Komt denk ik ook door zijn leeftijd en gebrek aan ervaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je daar ook een reden voor of alleen onderbuikgevoelens
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier ook grof geld wordt verdiend?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat van het belastinggeld van Nederlanders dit soort aids wordt geproduceerd en miljoenen worden weggekieperd voor zo'n kuttop.
Kan je beter investeren in Nederland.
Op welke wijze dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier ook grof geld wordt verdiend?
Er is gisteren voor 2 miljard aan contracten getekend met de Chinezen voor Nederlandse bedrijvenquote:
Dat was ook gebeurd zonder de NSS.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is gisteren voor 2 miljard aan contracten getekend met de Chinezen voor Nederlandse bedrijven
En jij, jij zit hele dagen op FOK. Verschil moet er zijn hé.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik ben pas 16.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij, jij zit hele dagen op FOK. Verschil moet er zijn hé.
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag? Leuke kadootjes gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |