Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoordquote:Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De auto van Obama is te breed voor de onderdoorgang van het Rijksmuseum
HMF heeft een verkleinbare auto en kan zichzelf ook verkleinen. Obama loopt een beetje achter op de technologie.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoord
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
Welke zenderquote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte staat daar echt te stressen en te trillen, onzeker als de tering. Wat een treurig boegbeeld voor Nederland.
Lachde hij zichzelf maar eens weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.
Ik zit Nieuwsuur te kijken van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
best een aardige kerel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 24-03-2014 om 09:45:54Heeft de Telegraaf al een artikel over wat CN'ers vinden van Obama's bezoek? reageer retweet
Wat zijn CN'ers?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 24-03-2014 om 09:45:54Heeft de Telegraaf al een artikel over wat CN'ers vinden van Obama's bezoek? reageer retweet
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk ook een livestream want dit kan ik niet missen.
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb 'm een paar keer gesproken, hele relaxte gast
Ik vermoed het b garnituur van de bn'ersquote:
Heb je daar ook een reden voor of alleen onderbuikgevoelensquote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.
Ideaal voor een calvinistisch land als Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.
Ah, op die fiets. Klinkt plausibel.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed het b garnituur van de bn'ers
Voornamelijk dat hij niet erg goed om kan gaan met problemen van andere mensen. Het eerder genoemde weglachen. Dat vind ik ook vrij storend aanwezig, af-en-toe. En een aantal geforceerde pogingen om het consumentenvertrouwen omhoog te stuwen vond ik ook vrij pijnlijk. Het komt soms op mij over alsof hij de rol van premier iets te opzichtig acteert. Te weinig charisma, te weinig staatsman. Komt denk ik ook door zijn leeftijd en gebrek aan ervaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je daar ook een reden voor of alleen onderbuikgevoelens
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier ook grof geld wordt verdiend?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat van het belastinggeld van Nederlanders dit soort aids wordt geproduceerd en miljoenen worden weggekieperd voor zo'n kuttop.
Kan je beter investeren in Nederland.
Op welke wijze dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier ook grof geld wordt verdiend?
Er is gisteren voor 2 miljard aan contracten getekend met de Chinezen voor Nederlandse bedrijvenquote:
Dat was ook gebeurd zonder de NSS.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is gisteren voor 2 miljard aan contracten getekend met de Chinezen voor Nederlandse bedrijven
En jij, jij zit hele dagen op FOK. Verschil moet er zijn hé.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik ben pas 16.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij, jij zit hele dagen op FOK. Verschil moet er zijn hé.
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag? Leuke kadootjes gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |