Dat zijn winterbezigheden voor in de thuisbioscoop.quote:
Sowieso niet.quote:
pics or...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn winterbezigheden voor in de thuisbioscoop.
Winter is al voorbij dus de thuisbioscoop is niet meer. Gaat nu een poolhal worden.quote:
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoordquote:Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De auto van Obama is te breed voor de onderdoorgang van het Rijksmuseum
HMF heeft een verkleinbare auto en kan zichzelf ook verkleinen. Obama loopt een beetje achter op de technologie.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoord
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
Welke zenderquote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte staat daar echt te stressen en te trillen, onzeker als de tering. Wat een treurig boegbeeld voor Nederland.
Lachde hij zichzelf maar eens weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.
Ik zit Nieuwsuur te kijken van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
best een aardige kerel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 24-03-2014 om 09:45:54Heeft de Telegraaf al een artikel over wat CN'ers vinden van Obama's bezoek? reageer retweet
Wat zijn CN'ers?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 24-03-2014 om 09:45:54Heeft de Telegraaf al een artikel over wat CN'ers vinden van Obama's bezoek? reageer retweet
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk ook een livestream want dit kan ik niet missen.
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb 'm een paar keer gesproken, hele relaxte gast
Ik vermoed het b garnituur van de bn'ersquote:
Heb je daar ook een reden voor of alleen onderbuikgevoelensquote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.
Ideaal voor een calvinistisch land als Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar niet een erg geschikte premier, imo. Ook niet slecht. Erg gemiddeld.
Ah, op die fiets. Klinkt plausibel.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed het b garnituur van de bn'ers
Voornamelijk dat hij niet erg goed om kan gaan met problemen van andere mensen. Het eerder genoemde weglachen. Dat vind ik ook vrij storend aanwezig, af-en-toe. En een aantal geforceerde pogingen om het consumentenvertrouwen omhoog te stuwen vond ik ook vrij pijnlijk. Het komt soms op mij over alsof hij de rol van premier iets te opzichtig acteert. Te weinig charisma, te weinig staatsman. Komt denk ik ook door zijn leeftijd en gebrek aan ervaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je daar ook een reden voor of alleen onderbuikgevoelens
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier ook grof geld wordt verdiend?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat van het belastinggeld van Nederlanders dit soort aids wordt geproduceerd en miljoenen worden weggekieperd voor zo'n kuttop.
Kan je beter investeren in Nederland.
Op welke wijze dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat hier ook grof geld wordt verdiend?
Er is gisteren voor 2 miljard aan contracten getekend met de Chinezen voor Nederlandse bedrijvenquote:
Dat was ook gebeurd zonder de NSS.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is gisteren voor 2 miljard aan contracten getekend met de Chinezen voor Nederlandse bedrijven
En jij, jij zit hele dagen op FOK. Verschil moet er zijn hé.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik ben pas 16.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij, jij zit hele dagen op FOK. Verschil moet er zijn hé.
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag? Leuke kadootjes gehad?
een sociaal levenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.
Ik ken het, mijn neefje is van jouw leeftijd en die vraagt ook altijd geld. Die heeft ook alles alquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.
Hij is gewoon heel goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen zat Rutten waarschijnlijk al keihard te leren tho. Ik heb wel respect voor die man.
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel goed.
Toen hij nog staatssecretaris was liepen de ambtenaren ook helemaal met hem weg, moeilijk slim en best charismatisch. Nu zit Jet Bussemaker op die plaats, bijvoorbeeld.
Kutwijf
wow doe normaal johquote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou wel een goed verstand kunnen gebruiken.
Welke vrouw wil zo een man? Die de hele tijd staat te lachen, na een uur ben je dat al zat.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.
Hij is homo.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindtquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
Serieus, hoe kan iemand die geen vrouw of kinderen heeft aan het hoofd van een natie staan.
Idd en als hij het nou nog meendequote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke vrouw wil zo een man? Die de hele tijd staat te lachen, na een uur ben je dat al zat.
Zo'n baan laat ook niet heel veel ruimte om te datenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindt
en hij geniet er ook echt van
waarom zou dat niet kunnen? En als hij gay is doet hij het helemaal slim om dat nog even niet te vertellenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
Serieus, hoe kan iemand die geen vrouw of kinderen heeft aan het hoofd van een natie staan.
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo'n baan laat ook niet heel veel ruimte om te daten
Ik ben bang dat je geen grapje maakt. Jij bent echt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
ik denk dat hij zijn werk altijd op nummer 1 heeft gezetquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?
Wat een onzin.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindt
Je moet dat juist vertellen. Levert volgens mij alleen maar stemmen opquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen? En als hij gay is doet hij het helemaal slim om dat nog even niet te vertellen
Als staatssecretaris en lijsttrekker, mwaoh.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat hij zijn werk altijd op nummer 1 heeft gezet
dat is geen onzinquote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zo'n Obama heeft waarschijnlijk een drukker schema en 300.000x meer verantwoordelijkheid en die heeft ook een vrouw en kinderen.
Denk dat Mark het gewoon wel lekker vind zo. Of hij is a-seksueel, je leestook nooit berichten van neukertjes of prostitueebezoek, had ik toch liever Pim
Obama is dan ook al getrouwd sinds ie hartstikke jong is. Kutamerikanenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.
ja maar misschien is rutte nog meer gedreven ofzo en heeft hij er ook geen behoefte aanquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.
Dat denk ik niet, denk dat je er ook een hoop verliest. Wat net zo triest is als stemmen er mee winnen trouwens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je moet dat juist vertellen. Levert volgens mij alleen maar stemmen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |