al qaida bomturk NSA Den Haag aivdquote:
Waarom niet. Pure proza.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, niet terug gelezen (doe ik nooit)
Nee, alleen om bomturk.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
al qaida bomturk NSA Den Haag aivd
Ggmm wordt deze week zenuwachtig van deze woordjes.
Historische gebeurtenis. Zo vaak komt die vent niet op Nederlandse grond. Zet lekker uit danquote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NOS Journaal heeft dus serieus extra uitzendingen omdat het vliegtuig van Obama landt op Schiphol. Hoe diep zijn we toch gezonken, jongens.
Ik heb de TV alweer uitstaan, krijswijf.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Historische gebeurtenis. Zo vaak komt die vent niet op Nederlandse grond. Zet lekker uit dan
flappiequote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht studio voetbal teruggekeken
Ik kreeg een push-bericht van ze ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NOS Journaal heeft dus serieus extra uitzendingen omdat het vliegtuig van Obama landt op Schiphol. Hoe diep zijn we toch gezonken, jongens.
Al heb ik dankzij dit gebral twee dagen vrij. Dus ik hoef eigenlijk niet te klagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg een push-bericht van ze ja.
Waar gaat dit toch over.
Überhaupt een tv hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TV alweer uitstaan, krijswijf.
Waar kijk jij op dan? Muur van 6*3m?quote:
Kijk ik wat opquote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waar kijk jij op dan? Muur van 6*3m?
Films, series, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |