Beste wedstrijd die ik in jaren heb gezien denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een wedstrijd was Real - Barca![]()
Met name de eerste 25 minuten
Echt zonde die rode kaart. De wedstrijd was direct dood.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beste wedstrijd die ik in jaren heb gezien denk ik.
Jammer wel inderdaad. Al hoort het er ook gewoon bij en maakt het de wedstrijd extra mooi.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt zonde die rode kaart. De wedstrijd was direct dood.
Wat een heerlijke wedstrijd. Ging weer mooi op en neer. Jammer van die rode kaart.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beste wedstrijd die ik in jaren heb gezien denk ik.
Wellicht. Al had ik het dan wel liever op een andere wijze gezien. Wat was Bale slecht overigensquote:Op maandag 24 maart 2014 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jammer wel inderdaad. Al hoort het er ook gewoon bij en maakt het de wedstrijd extra mooi.
Di Maria, wat een beest was dat vandaag zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. Al had ik het dan wel liever op een andere wijze gezien. Wat was Bale slecht overigens
Neymar viel ook wel tegen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Di Maria, wat een beest was dat vandaag zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Doet bij het nationaal elftal wel aardige dingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind ik sowieso een overschat mannetje. Die mag gewoon in het rijtje Pato, Robinho etc.
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vamos Atleti, koekoek!
Tot zover mijn argumenten.
Dan stopt 'ie.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?
Wordt misbruikt net als Bale eigenlijk. Ze staan er enkel in omdat ze een hoog prijskaartje hadden op een plek die hen een heel stuk minder ligt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind ik sowieso een overschat mannetje. Die mag gewoon in het rijtje Pato, Robinho etc.
Klopt maar ondanks dat toch een hoofdrol, halve assist en penalty+rode kaart veroorzaakt. Dat is zo'n beetje meer als Bale en Ronaldo bij elkaar.quote:
Ik doel gewoon op het algehele plaatje. Was puur een marketingstunt, voetballend voegt die jongen niets toe aan Barcelona en dat gaat hij denk ik ook nooit doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt misbruikt net als Bale eigenlijk. Ze staan er enkel in omdat ze een hoog prijskaartje hadden op een plek die hen een heel stuk minder ligt.
Jimbo, ouwe baasquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Nee, jij bent een overschat mannetjequote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
negertquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Sierd, graag.quote:
kom sjoelen danquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond dat hij wel een goed punt maakte!
https://www.facebook.com/(...)07161&type=2&theater
Die herovert dan gewoon de Plaza de Cibeles en hangt weer ouderwets een Atleti-sjaaltje om de diosa.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterendquote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef Pistone het volgende:
[..]
Die herovert dan gewoon de Plaza de Cibeles en hangt weer ouderwets een Atleti-sjaaltje om de diosa.
Het was weer een mooie introductie vanavondquote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterend
dat gedoe met die wrecking ball heeft Miley Cyrus van Sierds filmpje in Sevilla afgekeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterend
Nou nou nou nou nouquote:
trollllllquote:Op maandag 24 maart 2014 04:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik mod ben kan ik mij wel eindelijk hard maken voor de unban van DiegoArmandoMaradona. VBL heeft zijn kwaliteitstopic weer nodig.
dat zei dat ik ook alquote:Op maandag 24 maart 2014 08:11 schreef Tarado het volgende:
Was wel weer confronterend gisteravond in de zin van welke shit zitten wij wekelijks naar te kijken van onze cluppies.
Onder het motto: als kanker genezen is, zorg ik dat het toch weer in omloop komt?quote:Op maandag 24 maart 2014 04:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik mod ben kan ik mij wel eindelijk hard maken voor de unban van DiegoArmandoMaradona. VBL heeft zijn kwaliteitstopic weer nodig.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet weggepest. GGMM gedraagt zich gewoon als een stuitende mongool waar niet mee samen te werken valt.
al qaida bomturk NSA Den Haag aivdquote:
Waarom niet. Pure proza.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, niet terug gelezen (doe ik nooit)
Nee, alleen om bomturk.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
al qaida bomturk NSA Den Haag aivd
Ggmm wordt deze week zenuwachtig van deze woordjes.
Historische gebeurtenis. Zo vaak komt die vent niet op Nederlandse grond. Zet lekker uit danquote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NOS Journaal heeft dus serieus extra uitzendingen omdat het vliegtuig van Obama landt op Schiphol. Hoe diep zijn we toch gezonken, jongens.
Ik heb de TV alweer uitstaan, krijswijf.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Historische gebeurtenis. Zo vaak komt die vent niet op Nederlandse grond. Zet lekker uit dan
flappiequote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht studio voetbal teruggekeken
Ik kreeg een push-bericht van ze ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NOS Journaal heeft dus serieus extra uitzendingen omdat het vliegtuig van Obama landt op Schiphol. Hoe diep zijn we toch gezonken, jongens.
Al heb ik dankzij dit gebral twee dagen vrij. Dus ik hoef eigenlijk niet te klagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg een push-bericht van ze ja.
Waar gaat dit toch over.
Überhaupt een tv hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TV alweer uitstaan, krijswijf.
Waar kijk jij op dan? Muur van 6*3m?quote:
Kijk ik wat opquote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waar kijk jij op dan? Muur van 6*3m?
Films, series, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |