Toch knap dat je de hele dag niet op FOK! zit en als je er dan bent je alleen met zulke reactie's komt. Bijzonder knap.quote:
Wat loop je mij te stalken, eng mannetje.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch knap dat je de hele dag niet op FOK! zit en als je er dan bent je alleen met zulke reactie's komt. Bijzonder knap.
ik geef hem een perziksap berry.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil weer verder spelen met mijn level 19 Rattata met 45 HP. EN dan hopen dat hij weer vijf schade krijgt.
Laat ik het zo stellen, als ik post zie ik jou niet posten. Dat kan een reden hebben maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat loop je mij te stalken, eng mannetje.
Post ook alleen in het Feijenoordtopic eigenlijk, als ik hier nog ben tenminste.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als ik post zie ik jou niet posten. Dat kan een reden hebben maar dat geheel terzijde.
GGMM ziet dit als een groot gemis.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Post ook alleen in het Feijenoordtopic eigenlijk, als ik hier nog ben tenminste.
GGMM is een eng mannetje die de meest vriendelijke user ooit tegen zich krijgt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM ziet dit als een groot gemis.
En wie mag die meest vriendelijke user ooit dan wel zijn? Laat me raden Helpmefok of Onlogisch.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een eng mannetje die de meest vriendelijke user ooit tegen zich krijgt.
GGMM heeft mij helemaal niet tegen zichquote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een eng mannetje die de meest vriendelijke user ooit tegen zich krijgt.
DonRaja. Maar ik ga er verder niet inhoudelijk op in.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wie mag die meest vriendelijke user ooit dan wel zijn? Laat me raden Helpmefok of Onlogisch.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DonRaja. Maar ik ga er verder niet inhoudelijk op in.
Wut, DonRaja weggepest door GGMM?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DonRaja. Maar ik ga er verder niet inhoudelijk op in.
Niet weggepest. GGMM gedraagt zich gewoon als een stuitende mongool waar niet mee samen te werken valt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wut, DonRaja weggepest door GGMM?
Het is wat op een forumquote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet weggepest. GGMM gedraagt zich gewoon als een stuitende mongool waar niet mee samen te werken valt.
Toch wel kut als je per week een x aantal uur ermee bezig bent. Verder weet ik hier niks van en Sjaak doet weer interessant maar gaat er inhoudelijk niet op in.quote:
Als je afspraken maakt en die worden niet nagekomen, en er valt niet samen met iemand te werken is dat bijzonder kut. Ook al is het maar een internetforum. Maar jij zult dit vast niet snappen.quote:
Dat zou nog eens leuk zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Maar misschien is het leuk als we binnenkort een lijstje samenstellen met users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |