Ja die wordt even stevig opgewarmd hihi.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Dat blonde meisje maakt een hoop mee
Bij mij groeit er anders juist een gigantische ijspegelquote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die wordt even stevig opgewarmd hihi.
Dan moet je je neus snuiten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij groeit er anders juist een gigantische ijspegel
waar mijn abonnees niet zo goed over nadenken is dat als ik te vaak rechten schend mijn hele kanaal wordt verwijderd.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes moet beter naar zijn abonnees luisteren.
3x en je kanaal is weg. Ik weet er alles van.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waar mijn abonnees niet zo goed over nadenken is dat als ik te vaak rechten schend mijn hele kanaal wordt verwijderd.
die film heb ik gezien maar die rule 34 pagina zet dat verhaal toch in een heel ander daglicht.quote:
Disney heeft dan ook slechts de gecensureerde versie op de buis gebracht. Gelukkig is er nog internet zodat we ook de verwijderde scenes kunnen beleven.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die film heb ik gezien maar die rule 34 pagina zet dat verhaal toch in een heel ander daglicht.
dan zul je begrijpen dat er morgen geen RATATATATATA filmpje komt, hoe goed het ook was.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3x en je kanaal is weg. Ik weet er alles van.
waarschijnlijk zijn die expliciete scènes om commerciële redenen er op het laatste moment uit gemonteerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disney heeft dan ook slechts de gecensureerde versie op de buis gebracht. Gelukkig is er nog internet zodat we ook de verwijderde scenes kunnen beleven.
Waarschijnlijk uit voorzorg dat kinderen niet al op te jonge leeftijd gaan bekkenstoten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn die expliciete scènes om commerciële redenen er op het laatste moment uit gemonteerd.
Mijn ouders hoorden El Sierd vandaag voor het eerst.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat zei ik meteen al, dus dat zal wel kloppen.
De eerste keer dat hij het deed dacht ik eerlijk gezegd ook dat hij een toeval kreeg maar al snel had ik door dat het een nieuwe gimmick was.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders hoorden El Sierd vandaag voor het eerst.
Ze wisten niet wat hen overkwam.
Hij zei ook nog een keertje koekoek.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij het deed dacht ik eerlijk gezegd ook dat hij een toeval kreeg maar al snel had ik door dat het een nieuwe gimmick was.
Wanneer deed ie dat ratatatat voor het eerst?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij het deed dacht ik eerlijk gezegd ook dat hij een toeval kreeg maar al snel had ik door dat het een nieuwe gimmick was.
Toen Sierd voor het eerst Pokémon keek.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer deed ie dat ratatatat voor het eerst?
volgens mij vandaag tijdens de intro.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer deed ie dat ratatatat voor het eerst?
Ok.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verwacht morgen een nieuwe video van Sierd op SDVfan.
ik.kreeg wel weer zin de emulator aan te zetten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Sierd voor het eerst Pokémon keek.
Ik wil weer verder spelen met mijn level 19 Rattata met 45 HP. EN dan hopen dat hij weer vijf schade krijgt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik.kreeg wel weer zin de emulator aan te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |