Beste wedstrijd die ik in jaren heb gezien denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een wedstrijd was Real - Barca![]()
Met name de eerste 25 minuten
Echt zonde die rode kaart. De wedstrijd was direct dood.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beste wedstrijd die ik in jaren heb gezien denk ik.
Jammer wel inderdaad. Al hoort het er ook gewoon bij en maakt het de wedstrijd extra mooi.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt zonde die rode kaart. De wedstrijd was direct dood.
Wat een heerlijke wedstrijd. Ging weer mooi op en neer. Jammer van die rode kaart.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beste wedstrijd die ik in jaren heb gezien denk ik.
Wellicht. Al had ik het dan wel liever op een andere wijze gezien. Wat was Bale slecht overigensquote:Op maandag 24 maart 2014 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jammer wel inderdaad. Al hoort het er ook gewoon bij en maakt het de wedstrijd extra mooi.
Di Maria, wat een beest was dat vandaag zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. Al had ik het dan wel liever op een andere wijze gezien. Wat was Bale slecht overigens
Neymar viel ook wel tegen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Di Maria, wat een beest was dat vandaag zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Doet bij het nationaal elftal wel aardige dingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind ik sowieso een overschat mannetje. Die mag gewoon in het rijtje Pato, Robinho etc.
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vamos Atleti, koekoek!
Tot zover mijn argumenten.
Dan stopt 'ie.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?
Wordt misbruikt net als Bale eigenlijk. Ze staan er enkel in omdat ze een hoog prijskaartje hadden op een plek die hen een heel stuk minder ligt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind ik sowieso een overschat mannetje. Die mag gewoon in het rijtje Pato, Robinho etc.
Klopt maar ondanks dat toch een hoofdrol, halve assist en penalty+rode kaart veroorzaakt. Dat is zo'n beetje meer als Bale en Ronaldo bij elkaar.quote:
Ik doel gewoon op het algehele plaatje. Was puur een marketingstunt, voetballend voegt die jongen niets toe aan Barcelona en dat gaat hij denk ik ook nooit doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt misbruikt net als Bale eigenlijk. Ze staan er enkel in omdat ze een hoog prijskaartje hadden op een plek die hen een heel stuk minder ligt.
Jimbo, ouwe baasquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Nee, jij bent een overschat mannetjequote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |