negertquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
Sierd, graag.quote:
kom sjoelen danquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kut mod die LR
En nu snel weer weg hier.
Ohja, hoi typisch.
en sjaak
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond dat hij wel een goed punt maakte!
https://www.facebook.com/(...)07161&type=2&theater
Die herovert dan gewoon de Plaza de Cibeles en hangt weer ouderwets een Atleti-sjaaltje om de diosa.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoever zou Sierd gaan als Atleti daadwerkelijk kampioen is?
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterendquote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef Pistone het volgende:
[..]
Die herovert dan gewoon de Plaza de Cibeles en hangt weer ouderwets een Atleti-sjaaltje om de diosa.
Het was weer een mooie introductie vanavondquote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterend
dat gedoe met die wrecking ball heeft Miley Cyrus van Sierds filmpje in Sevilla afgekeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel mooie filmpjes opleveren. Want hoewel ook ik na de 4x RATATATATATA een beetje Sierdmoe was blijven zijn stadfilmpjes echt schitterend
Nou nou nou nou nouquote:
trollllllquote:Op maandag 24 maart 2014 04:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik mod ben kan ik mij wel eindelijk hard maken voor de unban van DiegoArmandoMaradona. VBL heeft zijn kwaliteitstopic weer nodig.
dat zei dat ik ook alquote:Op maandag 24 maart 2014 08:11 schreef Tarado het volgende:
Was wel weer confronterend gisteravond in de zin van welke shit zitten wij wekelijks naar te kijken van onze cluppies.
Onder het motto: als kanker genezen is, zorg ik dat het toch weer in omloop komt?quote:Op maandag 24 maart 2014 04:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik mod ben kan ik mij wel eindelijk hard maken voor de unban van DiegoArmandoMaradona. VBL heeft zijn kwaliteitstopic weer nodig.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet weggepest. GGMM gedraagt zich gewoon als een stuitende mongool waar niet mee samen te werken valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |