Dat zijn winterbezigheden voor in de thuisbioscoop.quote:
Sowieso niet.quote:
pics or...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn winterbezigheden voor in de thuisbioscoop.
Winter is al voorbij dus de thuisbioscoop is niet meer. Gaat nu een poolhal worden.quote:
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoordquote:Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De auto van Obama is te breed voor de onderdoorgang van het Rijksmuseum
HMF heeft een verkleinbare auto en kan zichzelf ook verkleinen. Obama loopt een beetje achter op de technologie.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmf ook, heb ik in de wandelgangen gehoord
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
Welke zenderquote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte staat daar echt te stressen en te trillen, onzeker als de tering. Wat een treurig boegbeeld voor Nederland.
Lachde hij zichzelf maar eens weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niets de weglachpremier genoemd.
Ik zit Nieuwsuur te kijken van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
Wat kijken jullie? Ik zit de Zwarte Lijst te luisteren.
Rutte vind ik zo een vervelende man, hij moet eens kappen met dat lachen de hele tijd.
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
best een aardige kerel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte is zo'n eng corpsballetje, hé. Kijk alleen al dat hoofd. Die koopt 's morgens nog ijdel de krant in de plaatselijke kiosk en gaat nog vragen: ''Stem jij ook op de VVD?", met zijn onzekere kutkop. Met z'n brilletje, stropdasje en enge haar. Ik sluit niet uit dat hij ook zo geboren werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |