een sociaal levenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.
Ik ken het, mijn neefje is van jouw leeftijd en die vraagt ook altijd geld. Die heeft ook alles alquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.
Hij is gewoon heel goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen zat Rutten waarschijnlijk al keihard te leren tho. Ik heb wel respect voor die man.
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel goed.
Toen hij nog staatssecretaris was liepen de ambtenaren ook helemaal met hem weg, moeilijk slim en best charismatisch. Nu zit Jet Bussemaker op die plaats, bijvoorbeeld.
Kutwijf
wow doe normaal johquote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou wel een goed verstand kunnen gebruiken.
Welke vrouw wil zo een man? Die de hele tijd staat te lachen, na een uur ben je dat al zat.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.
Hij is homo.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindtquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
Serieus, hoe kan iemand die geen vrouw of kinderen heeft aan het hoofd van een natie staan.
Idd en als hij het nou nog meendequote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke vrouw wil zo een man? Die de hele tijd staat te lachen, na een uur ben je dat al zat.
Zo'n baan laat ook niet heel veel ruimte om te datenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindt
en hij geniet er ook echt van
waarom zou dat niet kunnen? En als hij gay is doet hij het helemaal slim om dat nog even niet te vertellenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
Serieus, hoe kan iemand die geen vrouw of kinderen heeft aan het hoofd van een natie staan.
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo'n baan laat ook niet heel veel ruimte om te daten
Ik ben bang dat je geen grapje maakt. Jij bent echt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
ik denk dat hij zijn werk altijd op nummer 1 heeft gezetquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?
Wat een onzin.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindt
Je moet dat juist vertellen. Levert volgens mij alleen maar stemmen opquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen? En als hij gay is doet hij het helemaal slim om dat nog even niet te vertellen
Als staatssecretaris en lijsttrekker, mwaoh.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat hij zijn werk altijd op nummer 1 heeft gezet
dat is geen onzinquote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zo'n Obama heeft waarschijnlijk een drukker schema en 300.000x meer verantwoordelijkheid en die heeft ook een vrouw en kinderen.
Denk dat Mark het gewoon wel lekker vind zo. Of hij is a-seksueel, je leestook nooit berichten van neukertjes of prostitueebezoek, had ik toch liever Pim
Obama is dan ook al getrouwd sinds ie hartstikke jong is. Kutamerikanenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.
ja maar misschien is rutte nog meer gedreven ofzo en heeft hij er ook geen behoefte aanquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.
Dat denk ik niet, denk dat je er ook een hoop verliest. Wat net zo triest is als stemmen er mee winnen trouwens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je moet dat juist vertellen. Levert volgens mij alleen maar stemmen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |