weet ik veel, is toch allemaal tuighquote:
Dat zei hij NIET.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaaa jaaaa minder criminele marokkanen he!
Wilders is een gek hij is zelf niet eens Nederlander met zijn geblondeerde haren. Schaam me kapot voor hem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet ik veel, is toch allemaal tuigh
Waar was de SGP toen ze hem 4 jaar geleden nodig hadden.quote:
Was gewoon een prima wethouder in sturing zoals eerder gezegd, prima voor de stad dus.quote:
Het zit je wel dwars he? Elke post van je gaat eroverquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders is een gek hij is zelf niet eens Nederlander met zijn geblondeerde haren. Schaam me kapot voor hem.
ff roken.quote:
jah en hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?
Hitler was ook geen duitserquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders is een gek hij is zelf niet eens Nederlander met zijn geblondeerde haren. Schaam me kapot voor hem.
Wilders slaat nu extreem door. Maar dat verdedigen van kut-Marokkaantjes is niet iets van de laatste tijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Als iemand blonde mensen met blauwe ogen zo zou neerzetten en ze allemaal over een kam zou scheren dan zullen er ook blonde mensen met blauwe ogen dat soort dingen gaan doen.
Heb Samsom meerdere malen zien slijmjurken de afgelopen dagen. Maar goed, zoals gezegd: ik woon niet in de Randstad, dus leef je lekker uit met je knuffel-Marokkaantjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal lastig worden inderdaad. Dat soort mensen kan met de grootste moeite onthouden hoe ze hun reet moeten afvegen.
yoloquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
u mad?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:barrysmit twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:27:47GroenLinks staat weer ouderwets het verlies te vieren. #gr2014 reageer retweet
Jazeker. Eindelijk eindeloos lang zuipen in de kroeg zonder sluitingstijden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Gaat D66 zo in ongeveer elke studentenstad de grootste worden?
Elke keer maar weer hequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:barrysmit twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:27:47GroenLinks staat weer ouderwets het verlies te vieren. #gr2014 reageer retweet
twitter:
Ja het is niet niks wat hij zegt en doet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Elke post van je gaat erover
Nou, daar zit toch elke week ook gewoon een blanke dader bij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en hoe zou dat komen?
Kijk op uitzending gemist even naar de laatste uitzeding van opsporing verzocht...
Ik heb me er lang tegen verzet, maar negeer vooral de signalen.....
en dat allemaal met gemeenteverkiezingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Marrokanen een paspoort afpakken en terugsturen... Terwijl ze hier zijn geboren en de Nederlandse nationaliteit hebben
Slaap lekker
Zo is t.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een roker is geen onruststoker.
Dat zijn gewoon Nederlanders met een Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kijk op uitzending gemist even naar de laatste uitzeding van opsporing verzocht...
Gaat lachen worden mocht blijken dat Van Rey onschuldig is. Staan ze allemaal in de Rey om met hem samen te werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Szura het volgende:
Wordt wel een prachtige formatie in Roermond, waar al meerdere partijen hebben aangegeven dat ze niet met Van Rey willen samenwerken
Knotsgek ja. Dat ga ik wel even volgen. Zullen mijn oude collega's ook fijn vinden die stressquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Szura het volgende:
Wordt wel een prachtige formatie in Roermond, waar al meerdere partijen hebben aangegeven dat ze niet met Van Rey willen samenwerken
Hij lijkt hier teveel op Kluun (quote:
Bedoel je met deze post dat je dat al had gezegd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat vandaag al had gezegd.
zo zou je het kunnen noemen....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Nederlanders met een Nederlands paspoort.
Kluunquote:
Blabla maar een klein procent doet wat verkeerd... Je moet eens proberen te zeggen dat er minder Joden moeten zijn, kijken wat de reacties zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is niet niks wat hij zegt en doet.
Mag je je best zorgen over maken als dit soort idiote uitspraken gedaan worden door politici.
VVD sluit niemand uit 2,5 jaar voor de landelijke verkiezingen, is ook niet nodig aangezien alle andere partijen op de drie gelovigen (CDA, SGP, CU) na dat al wel hebben gedaan.quote:
PvdA scoorde beter met het thema veiligheid en misdaadcijfers toen ze de grootste partij waren dan Leefbaar Rotterdam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Tempeliertje het volgende:
Leefbaar Rotterdam, was er overal maar een dergelijke partij.
En zij is al nie zo grootquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Haha die gast is een kop kleiner dan haar!
Deze had beter op een bierkist kunnen gaan staan.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Pax zo enthousiast zag was toen Nickgod een hattrick scoorde voor FCG.
QUOTE VAN DE AVONDquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Godver ik zou zoveel overhebben voor een trio met dionne en ancilla
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zouden we Alba, Zlata en Alors opgeven voor haar?
Het is zo zijn Nederlandse jongeren. Niet autochtoon maar wel Nederlands.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen noemen....
zelfs struisvogels kijken beter om zich heen....
Nee. Vooral de laatste niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zouden we Alba, Zlata en Alors opgeven voor haar?
Nee, dat is pas later vanavond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef OProg het volgende:
Staxgodin.![]()
Die mannen hebben nu de tijd van hun leven.
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom is D66 zo populair? Dat heb ik gemist
Als je de stemwijzer invult kom je sowieso op D66 uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Deze posts van je vanavond stellen me diep teleur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen noemen....
zelfs struisvogels kijken beter om zich heen....
D66 is traditioneel het veilige alternatief om regeringspartijen af te rekenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah okquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
D66 is traditioneel het veilige alternatief om regeringspartijen af te rekenen.
Vanwege VVD? Stemmen ze maar op Democraten ofzo. Zegt natuurlijk niks, niet alle landelijke partijen zitten in alle gemeentes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
1 woord: "Verandering"...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Lijstduwer = Merel Westerik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
Dionne kan lijsttrekster worden bij de Geefbaren.
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat allochtonen enkel in de randstad zitten, maar ga eens in bijvoorbeeld Deventer kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb Samsom meerdere malen zien slijmjurken de afgelopen dagen. Maar goed, zoals gezegd: ik woon niet in de Randstad, dus leef je lekker uit met je knuffel-Marokkaantjes
En straks bij de TK-verkiezingen trekken ze gewoon weer terug van D66 en SP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
D66 is traditioneel het veilige alternatief om regeringspartijen af te rekenen.
Ai, daar wordt Alors even gesister-zoned.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent het kleine zusje, daarvoor gaan wij door het vuur.
ik ben lang genoeg politiek correct geweest....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blabla maar een klein procent doet wat verkeerd... Je moet eens proberen te zeggen dat er minder Joden moeten zijn, kijken wat de reacties zijn.
Tja zo is 't wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
1 woord: "Verandering"...
Men is gewoon de huidige partijen zat en stemt iets anders. Over paar jaar walgt iedereen weer van D66 en de SP.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
Ik wilde op Ancilla god stemmen maar ze stond niet op dat papiertje godverdegodverquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, ouwe piraat?
Doen word ik de lijstduwer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
T is wel een erg voorspelbare cyclus ja. Zouden er nou echt mensen zijn die iedere vier jaar wat ander stemmen, maar elke 8 jaar weer hetzelfde?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
1 woord: "Verandering"...
Men is gewoon de huidige partijen zat en stemt iets anders. Over paar jaar walgt iedereen weer van D66 en de SP.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ai, daar wordt Alors even gesister-zoned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat allochtonen enkel in de randstad zitten, maar ga eens in bijvoorbeeld Deventer kijken.
Verder woon ik in de binnenstad van Utrecht waar ik totaal geen last heb van allochtonen.
Je roeptoetert wat over slijmjurken, maar wat andere politici dan Wilders vooral doen is de problemen op een wat genuanceerdere manier erkennen ipv dom schreeuwen en wat onrealistische plannetjes lanceren.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
We hebben je leeftijd nodig om dat te beoordelen. Maar de kans is aanwezig, al ben ik niet zo bekend met A4lf zijn situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:
Ik heb volgens mij maar 1x twee verkiezingen achter elkaar hetzelfde gestemd, maar een vast patroon zit er niet echt in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
T is wel een erg voorspelbare cyclus ja. Zouden er nou echt mensen zijn die iedere vier jaar wat ander stemmen, maar elke 8 jaar weer hetzelfde?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ouwe zus dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een aantal jaar inderdaad. Werpt zijn vruchten wel afquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Monolith het volgende:
Je roeptoetert wat over slijmjurken, maar wat andere politici dan Wilders vooral doen is de problemen op een wat genuanceerdere manier erkennen ipv dom schreeuwen en wat onrealistische plannetjes lanceren.
Dat heb ik al onderzocht voor mijn instagram onderzoek, en het was 1988.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
We hebben je leeftijd nodig om dat te beoordelen. Maar de kans is aanwezig, al ben ik niet zo bekend met A4lf zijn situatie.
Idd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
Lekker blondje voor de Geefbaren links achter Pechtold.
En Gelsenkiersjen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM
WIJ ZIJN DE BESTE VAN ROTTERDAM
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND
en misschien
EUROPA!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al onderzocht voor mijn instagram onderzoek, en het was 1988.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
851 mensen staan op de nominatie voor steniging.
twitter:DenHaagDirect twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:39:50Liveblog: Wat kiest Den Haag vandaag? D66 nadert PVV op 0,3% in 3e voorlopige peiling #GR070 #denhaag #raad070 http://t.co/cEVRROhiA6 reageer retweet
Wat was dat in 2010?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef badschaap het volgende:
hier heeft een lokale partij 32,4 % van alle stemmen gekregen
'politiek correct'quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben lang genoeg politiek correct geweest....
en nee natuurlijk, het geldt niet voor de hele groep.....
maar stuur het kaf maar enkele reis
Was moest diequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Pechtold was pas een baas geweest als hij dat van Coen en Sander had gedaan.
wat spannond gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef DJKoster het volgende:
twitter:DenHaagDirect twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:39:50Liveblog: Wat kiest Den Haag vandaag? D66 nadert PVV op 0,3% in 3e voorlopige peiling #GR070 #denhaag #raad070 http://t.co/cEVRROhiA6 reageer retweet
Ojaquote:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLANDquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN ENSCHEDE
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM
Ik ga dan blanco stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
Straks in mei ook nog massaal D66 stemmen en dan ergens zo in 2015 klagen dat al onze politieke besluitvorming naar Brussel is. Net massaal gestemd op de enige partij die openlijk zegt dat dat ook de bedoeling is.
Wilders zit idd ook nog helemaal niet lang in Den Haag. Die heeft vrijwel alleen maar in de partijpolitiek gezeten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'politiek correct'![]()
jij bent zeker ook boos op de hoge heren in Den Haag
Hmm, daar zitten wel enige jaartjes tussen dan. Achja, moet kunnen toch. Als ze een beetje jong oud wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al onderzocht voor mijn instagram onderzoek, en het was 1988.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
Mooi à la Leni Riefenstahl van onderen gefilmd.
weet ik niet, is samenvoegsel van 3 lokale partijen.quote:
Ditquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Investeren in onderwijs![]()
Ov-jaarkaart behouden voor studenten
Ja, maar die uitspraak over het jongere zusje moet ik nu definitief terug nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm, daar zitten wel enige jaartjes tussen dan. Achja, moet kunnen toch. Als ze een beetje jong oud wordt.
Blondje rechts keek ook wel zaadvragend naar Pechtold.quote:
PvdD natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIE HEEFT DE BESTE LIJSTTREKKER?
D66!
nee hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'politiek correct'![]()
jij bent zeker ook boos op de hoge heren in Den Haag
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat jouw lievelingsfilm?
Slechts 16 jaar Tweede Kamer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wilders zit idd ook nog helemaal niet lang in Den Haag. Die heeft vrijwel alleen maar in de partijpolitiek gezeten.
Dat vind ik een beetje engquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we 'm samen een keer gaan kijken?
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm, daar zitten wel enige jaartjes tussen dan. Achja, moet kunnen toch. Als ze een beetje jong oud wordt.
Goed genetisch materiaal: check.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.
23?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.
Ben ik met je eens. Ik heb er, als overtuigd liberale, al 15 jaar niet meer op gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
D'66 vind ik altijd een verraderlijke partij.
Voor velen komen ze over als 'het redelijke alternatief' maar in de praktijk zijn ze vaak nog slechter dan de VVD (op het gebied van sociale woningbouw, zorg betaalbaar houden, onderwijs waar ze de toegankelijkheid aantasten ondanks hun imago als 'onderwijspartij' etc).
Geen enkele partij doet dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Waarschijnlijk woon jij in een deel van NL waar deze problemen niet spelen?
en nee, ik ben geen racist, maar de kop in het zand steken en de problemen de problemen laten omdat we lief moeten zijn voor onze Medelanders, die tijd heb ik wel gehad
Jouw dorp interesseert ons niks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef -0- het volgende:
Voorlopige uitslag hier in de gemeente is dramatisch voor sommige dorpen.
Gemeente heeft 5 dorpen waarvan 1 partij vol op 2 dorpen toespitst, die heeft daar dan ook 70-80% van de stemmen gekregen, die worden daardoor ruimschoots de grootste.
Voor het dorp waar ik zit is dat dramatisch want die hadden geen enkel partijpunt hier over.
Grappig detail is overigens dat in dit dorp specifiek alle partijen winst boeken, vorige keer deed er namelijk een partij gericht op dit dorp mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |