Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al onderzocht voor mijn instagram onderzoek, en het was 1988.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
851 mensen staan op de nominatie voor steniging.
twitter:DenHaagDirect twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:39:50Liveblog: Wat kiest Den Haag vandaag? D66 nadert PVV op 0,3% in 3e voorlopige peiling #GR070 #denhaag #raad070 http://t.co/cEVRROhiA6 reageer retweet
Wat was dat in 2010?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef badschaap het volgende:
hier heeft een lokale partij 32,4 % van alle stemmen gekregen
'politiek correct'quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben lang genoeg politiek correct geweest....
en nee natuurlijk, het geldt niet voor de hele groep.....
maar stuur het kaf maar enkele reis
Was moest diequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Pechtold was pas een baas geweest als hij dat van Coen en Sander had gedaan.
wat spannond gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef DJKoster het volgende:
twitter:DenHaagDirect twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:39:50Liveblog: Wat kiest Den Haag vandaag? D66 nadert PVV op 0,3% in 3e voorlopige peiling #GR070 #denhaag #raad070 http://t.co/cEVRROhiA6 reageer retweet
Ojaquote:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLANDquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN ENSCHEDE
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM
Ik ga dan blanco stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
Straks in mei ook nog massaal D66 stemmen en dan ergens zo in 2015 klagen dat al onze politieke besluitvorming naar Brussel is. Net massaal gestemd op de enige partij die openlijk zegt dat dat ook de bedoeling is.
Wilders zit idd ook nog helemaal niet lang in Den Haag. Die heeft vrijwel alleen maar in de partijpolitiek gezeten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'politiek correct'![]()
jij bent zeker ook boos op de hoge heren in Den Haag
Hmm, daar zitten wel enige jaartjes tussen dan. Achja, moet kunnen toch. Als ze een beetje jong oud wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al onderzocht voor mijn instagram onderzoek, en het was 1988.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
Mooi à la Leni Riefenstahl van onderen gefilmd.
weet ik niet, is samenvoegsel van 3 lokale partijen.quote:
Ditquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Investeren in onderwijs![]()
Ov-jaarkaart behouden voor studenten
Ja, maar die uitspraak over het jongere zusje moet ik nu definitief terug nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm, daar zitten wel enige jaartjes tussen dan. Achja, moet kunnen toch. Als ze een beetje jong oud wordt.
Blondje rechts keek ook wel zaadvragend naar Pechtold.quote:
PvdD natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIE HEEFT DE BESTE LIJSTTREKKER?
D66!
nee hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'politiek correct'![]()
jij bent zeker ook boos op de hoge heren in Den Haag
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat jouw lievelingsfilm?
Slechts 16 jaar Tweede Kamer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wilders zit idd ook nog helemaal niet lang in Den Haag. Die heeft vrijwel alleen maar in de partijpolitiek gezeten.
Dat vind ik een beetje engquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we 'm samen een keer gaan kijken?
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm, daar zitten wel enige jaartjes tussen dan. Achja, moet kunnen toch. Als ze een beetje jong oud wordt.
Goed genetisch materiaal: check.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.
23?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik word wel vaak een jaar of 5 jonger geschat. En dat zit in de familie gelukkig.
Ben ik met je eens. Ik heb er, als overtuigd liberale, al 15 jaar niet meer op gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
D'66 vind ik altijd een verraderlijke partij.
Voor velen komen ze over als 'het redelijke alternatief' maar in de praktijk zijn ze vaak nog slechter dan de VVD (op het gebied van sociale woningbouw, zorg betaalbaar houden, onderwijs waar ze de toegankelijkheid aantasten ondanks hun imago als 'onderwijspartij' etc).
Geen enkele partij doet dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Waarschijnlijk woon jij in een deel van NL waar deze problemen niet spelen?
en nee, ik ben geen racist, maar de kop in het zand steken en de problemen de problemen laten omdat we lief moeten zijn voor onze Medelanders, die tijd heb ik wel gehad
Jouw dorp interesseert ons niks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef -0- het volgende:
Voorlopige uitslag hier in de gemeente is dramatisch voor sommige dorpen.
Gemeente heeft 5 dorpen waarvan 1 partij vol op 2 dorpen toespitst, die heeft daar dan ook 70-80% van de stemmen gekregen, die worden daardoor ruimschoots de grootste.
Voor het dorp waar ik zit is dat dramatisch want die hadden geen enkel partijpunt hier over.
Grappig detail is overigens dat in dit dorp specifiek alle partijen winst boeken, vorige keer deed er namelijk een partij gericht op dit dorp mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |