D66 is traditioneel het veilige alternatief om regeringspartijen af te rekenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom is D66 zo populair? Dat heb ik gemist
Ah okquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
D66 is traditioneel het veilige alternatief om regeringspartijen af te rekenen.
Vanwege VVD? Stemmen ze maar op Democraten ofzo. Zegt natuurlijk niks, niet alle landelijke partijen zitten in alle gemeentes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
1 woord: "Verandering"...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Lijstduwer = Merel Westerik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
Dionne kan lijsttrekster worden bij de Geefbaren.
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat allochtonen enkel in de randstad zitten, maar ga eens in bijvoorbeeld Deventer kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb Samsom meerdere malen zien slijmjurken de afgelopen dagen. Maar goed, zoals gezegd: ik woon niet in de Randstad, dus leef je lekker uit met je knuffel-Marokkaantjes
En straks bij de TK-verkiezingen trekken ze gewoon weer terug van D66 en SP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
D66 is traditioneel het veilige alternatief om regeringspartijen af te rekenen.
Ai, daar wordt Alors even gesister-zoned.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent het kleine zusje, daarvoor gaan wij door het vuur.
ik ben lang genoeg politiek correct geweest....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blabla maar een klein procent doet wat verkeerd... Je moet eens proberen te zeggen dat er minder Joden moeten zijn, kijken wat de reacties zijn.
Tja zo is 't wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
1 woord: "Verandering"...
Men is gewoon de huidige partijen zat en stemt iets anders. Over paar jaar walgt iedereen weer van D66 en de SP.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
Dionne kan lijsttrekster worden bij de Geefbaren.
Ik wilde op Ancilla god stemmen maar ze stond niet op dat papiertje godverdegodverquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, ouwe piraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |