Doen word ik de lijstduwer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
Dionne kan lijsttrekster worden bij de Geefbaren.
T is wel een erg voorspelbare cyclus ja. Zouden er nou echt mensen zijn die iedere vier jaar wat ander stemmen, maar elke 8 jaar weer hetzelfde?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
1 woord: "Verandering"...
Men is gewoon de huidige partijen zat en stemt iets anders. Over paar jaar walgt iedereen weer van D66 en de SP.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ai, daar wordt Alors even gesister-zoned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat allochtonen enkel in de randstad zitten, maar ga eens in bijvoorbeeld Deventer kijken.
Verder woon ik in de binnenstad van Utrecht waar ik totaal geen last heb van allochtonen.
Je roeptoetert wat over slijmjurken, maar wat andere politici dan Wilders vooral doen is de problemen op een wat genuanceerdere manier erkennen ipv dom schreeuwen en wat onrealistische plannetjes lanceren.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
We hebben je leeftijd nodig om dat te beoordelen. Maar de kans is aanwezig, al ben ik niet zo bekend met A4lf zijn situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:
Ik heb volgens mij maar 1x twee verkiezingen achter elkaar hetzelfde gestemd, maar een vast patroon zit er niet echt in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
T is wel een erg voorspelbare cyclus ja. Zouden er nou echt mensen zijn die iedere vier jaar wat ander stemmen, maar elke 8 jaar weer hetzelfde?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ouwe zus dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een aantal jaar inderdaad. Werpt zijn vruchten wel afquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Monolith het volgende:
Je roeptoetert wat over slijmjurken, maar wat andere politici dan Wilders vooral doen is de problemen op een wat genuanceerdere manier erkennen ipv dom schreeuwen en wat onrealistische plannetjes lanceren.
Dat heb ik al onderzocht voor mijn instagram onderzoek, en het was 1988.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
We hebben je leeftijd nodig om dat te beoordelen. Maar de kans is aanwezig, al ben ik niet zo bekend met A4lf zijn situatie.
Idd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
Lekker blondje voor de Geefbaren links achter Pechtold.
En Gelsenkiersjen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM
WIJ ZIJN DE BESTE VAN ROTTERDAM
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND
en misschien
EUROPA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |