Zo is t.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een roker is geen onruststoker.
Dat zijn gewoon Nederlanders met een Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en hoe zou dat komen?
Kijk op uitzending gemist even naar de laatste uitzeding van opsporing verzocht...
Ik heb me er lang tegen verzet, maar negeer vooral de signalen.....
Gaat lachen worden mocht blijken dat Van Rey onschuldig is. Staan ze allemaal in de Rey om met hem samen te werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Szura het volgende:
Wordt wel een prachtige formatie in Roermond, waar al meerdere partijen hebben aangegeven dat ze niet met Van Rey willen samenwerken
Knotsgek ja. Dat ga ik wel even volgen. Zullen mijn oude collega's ook fijn vinden die stressquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Szura het volgende:
Wordt wel een prachtige formatie in Roermond, waar al meerdere partijen hebben aangegeven dat ze niet met Van Rey willen samenwerken
Hij lijkt hier teveel op Kluun (quote:
Bedoel je met deze post dat je dat al had gezegd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat vandaag al had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |