weet ik veel, is toch allemaal tuighquote:
Dat zei hij NIET.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaaa jaaaa minder criminele marokkanen he!
Wilders is een gek hij is zelf niet eens Nederlander met zijn geblondeerde haren. Schaam me kapot voor hem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet ik veel, is toch allemaal tuigh
Waar was de SGP toen ze hem 4 jaar geleden nodig hadden.quote:
Was gewoon een prima wethouder in sturing zoals eerder gezegd, prima voor de stad dus.quote:
Het zit je wel dwars he? Elke post van je gaat eroverquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders is een gek hij is zelf niet eens Nederlander met zijn geblondeerde haren. Schaam me kapot voor hem.
ff roken.quote:
jah en hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?
Hitler was ook geen duitserquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders is een gek hij is zelf niet eens Nederlander met zijn geblondeerde haren. Schaam me kapot voor hem.
Wilders slaat nu extreem door. Maar dat verdedigen van kut-Marokkaantjes is niet iets van de laatste tijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Als iemand blonde mensen met blauwe ogen zo zou neerzetten en ze allemaal over een kam zou scheren dan zullen er ook blonde mensen met blauwe ogen dat soort dingen gaan doen.
Heb Samsom meerdere malen zien slijmjurken de afgelopen dagen. Maar goed, zoals gezegd: ik woon niet in de Randstad, dus leef je lekker uit met je knuffel-Marokkaantjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal lastig worden inderdaad. Dat soort mensen kan met de grootste moeite onthouden hoe ze hun reet moeten afvegen.
yoloquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
u mad?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:barrysmit twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:27:47GroenLinks staat weer ouderwets het verlies te vieren. #gr2014 reageer retweet
Jazeker. Eindelijk eindeloos lang zuipen in de kroeg zonder sluitingstijden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Gaat D66 zo in ongeveer elke studentenstad de grootste worden?
Elke keer maar weer hequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:barrysmit twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:27:47GroenLinks staat weer ouderwets het verlies te vieren. #gr2014 reageer retweet
twitter:
Ja het is niet niks wat hij zegt en doet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Elke post van je gaat erover
Nou, daar zit toch elke week ook gewoon een blanke dader bij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en hoe zou dat komen?
Kijk op uitzending gemist even naar de laatste uitzeding van opsporing verzocht...
Ik heb me er lang tegen verzet, maar negeer vooral de signalen.....
en dat allemaal met gemeenteverkiezingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Marrokanen een paspoort afpakken en terugsturen... Terwijl ze hier zijn geboren en de Nederlandse nationaliteit hebben
Slaap lekker
Zo is t.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een roker is geen onruststoker.
Dat zijn gewoon Nederlanders met een Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en hoe zou dat komen?
Kijk op uitzending gemist even naar de laatste uitzeding van opsporing verzocht...
Ik heb me er lang tegen verzet, maar negeer vooral de signalen.....
Gaat lachen worden mocht blijken dat Van Rey onschuldig is. Staan ze allemaal in de Rey om met hem samen te werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Szura het volgende:
Wordt wel een prachtige formatie in Roermond, waar al meerdere partijen hebben aangegeven dat ze niet met Van Rey willen samenwerken
Knotsgek ja. Dat ga ik wel even volgen. Zullen mijn oude collega's ook fijn vinden die stressquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Szura het volgende:
Wordt wel een prachtige formatie in Roermond, waar al meerdere partijen hebben aangegeven dat ze niet met Van Rey willen samenwerken
Hij lijkt hier teveel op Kluun (quote:
Bedoel je met deze post dat je dat al had gezegd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat vandaag al had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |