Hey Shreyaz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niks mis meeVrouwen horen namelijk ook gewoon in de keuken
JOHAN!! JOHAN!!! JOHAN!!!!
Dat zijn teksten.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Fossieltje het volgende:
Zijn er al eens partijleiders opgestapt vanwege een slecht resultaat bij de gemeenteverkiezingen?
Jolande Sapquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Fossieltje het volgende:
Zijn er al eens partijleiders opgestapt vanwege een slecht resultaat bij de gemeenteverkiezingen?
Kant en van Aartsenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Fossieltje het volgende:
Kant de vorige keer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Fossieltje het volgende:
Dat krijg je na veertig jaar Sherry bij het ontbijt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Opstelten ziet er uit als een heel dom iemand.
Agnes Kant toch ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Fossieltje het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:59 schreef luckass het volgende:
Ivo is een reden om geen VVD te stemmen
Die maakte zichzelf van kant.quote:
Fred Teeven, Hans van Baalen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:59 schreef luckass het volgende:
Ivo is een reden om geen VVD te stemmen
100 % mee eens !quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Beetje onzinnig om nu al te gaan fantaseren over de zetelverdeling in de Tweede Kamer.
Hadden ze Jezus ook als lijsttrekker? Lijkt me wel praktisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:59 schreef StephanL het volgende:
Jesus Leeft, 1 stem in Katwijk Rijnsoever
Die was nodig als kruisduwerquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hadden ze Jezus ook als lijsttrekker? Lijkt me wel praktisch.
Er is een nieuw station geopend deze week.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank voor de reactie. Het kan misschien dus nog een spannende avond (of morgenochtend) worden voor Samsom en Buma.quote:
lekker hoorquote:
Doet ie goed, doe Opstelten loopt wartaal uit te kramen.quote:
Hadden ze in Den Haag moeten doen. dan had de PVV vandaar de marokkanen kunnen deporteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Er is een nieuw station geopend deze week.
Hey die ken ik.quote:
Stop mijn piemel in je mond dame.quote:
neuhquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank voor de reactie. Het kan misschien dus nog een spannende avond (of morgenochtend) worden voor Samsom en Buma.
Buma niet, Samsom wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank voor de reactie. Het kan misschien dus nog een spannende avond (of morgenochtend) worden voor Samsom en Buma.
quote:
Journalisten moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
lekker zuigen al die journalisten, het zijn gemeenteraadsverkiezingen, geen tweede kamerverkiezingen
Ik Den Haag zijn ze al zo lang bezig. Daar zal het toch inmiddels wel een keertje af zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hadden ze in Den Haag moeten doen. dan had de PVV vandaar de marokkanen kunnen deporteren.
Oh, was hij dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef super_tekkel het volgende:
Deze meneer zat toen zo te zweten bij Matthijs
Den Haag verwacht vertraging met tellen, omdat de formulieren zo breed warenquote:
Minder Marokkanen.quote:'Willen we meer of minder Marokkanen?' Publiek: Minder! 'Nou dan gaan we dat regelen,'
Nou dat viel me wel op je, ik kreeg het formulier ook niet meer goed teruggevouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag verwacht vertraging met tellen, omdat de formulieren zo breed waren
http://www.omroepwest.nl/(...)jet-lastig-te-tellen
Rotterdam heeft nog wel een efficiente manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 17-03-2014 om 08:59:20Karl Marx zou zijn vingers aflikken bij die belastingverhogingen van je Mark en met die miljarden voor Afrika ben je de Jan Pronk vd VVD! reageer retweet
Net een kaart. Is ook lastig voor vrouwen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat viel me wel op je, ik kreeg het formulier ook niet meer goed teruggevouwenStonden ook iets van 27 partijen op hier.l
Ja dat kloptquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Net een kaart. Is ook lastig voor vrouwen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 17-03-2014 om 08:59:20Karl Marx zou zijn vingers aflikken bij die belastingverhogingen van je Mark en met die miljarden voor Afrika ben je de Jan Pronk vd VVD! reageer retweet
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GEEN GELD VOOR DE GRIEKEN MAAR VOOR DE ZIEKEN!!!!!!!
Ik was iets te enthousiast met uitvouwen, dus ramde keihard met mijn arm tegen het hokje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat viel me wel op je, ik kreeg het formulier ook niet meer goed teruggevouwenStonden ook iets van 27 partijen op hier.l
Vandaalquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was iets te enthousiast met uitvouwen, dus ramde keihard met mijn arm tegen het hokje.
Hoor ik vanuit dat zaaltje "hey....hou je het heel, we moeten nog de hele dag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och...t is Almere...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef OProg het volgende:
De PVV gaat een teringzootje maken met die stemmen.
Zoals het ook de vorige keer ging.
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:03:55PvdA halveert! Feli, #030. RT @_MikeMuller: Exitpolls Utrecht! http://t.co/qRKGoD5lsZ reageer retweet
14quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Wombcat het volgende:
"Als dit de waarheid wordt, 25 zetels."
Nou Geert, je hebt morgen nog steeds 15 zetels in de TK.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
10% Amsterdam Zuid.mooie graphicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah. Beetje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hier kun je toch alleen maar om lachen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
10% Amsterdam Zuid.ben je zelf ook aan het tellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zijn hoofd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een lelijke pukkel op z'n lip.
Bron? RTV?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef marcodej het volgende:
1 stem voor Jezus Leeft op een stembureau in Rijnsburg. Ik denk Tibbe.
jeeetje!!!!! ?????quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
bij vrijwillige remigratie krijgen ze geloof ik maandelijk ¤ 600 ????? Daarvoor wil ik als Nederlandse ook wel dit land verlaten !!!
Merci.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef DJKoster het volgende:
Tussenstand Enschede, 4 partijen met 13%.. http://verkiezingen2014.enschede.nl/uitslagen/
Wel toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
Die puist op zijn lip had Wilders toch niet altijd?
Dat viel me ook op. Sinds kort, inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
Die puist op zijn lip had Wilders toch niet altijd?
Begin bij jezelf (de PVV) zou ik zeggen over Wilders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef monkyyy het volgende:
"Minder criminelen" was een betere slogan geweest.
Yep. Bij Sporthal Rijnsoever hadden ze 1 stem. Bij het Wellant College nu ook 1 stem. CDA by far de grootste in Rijnsburg.quote:
Hij baart zijn jodenzoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar dat zeggen vrijwel alle partijen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef monkyyy het volgende:
"Minder criminelen" was een betere slogan geweest.
Is gewoon een teek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is Strava?twitter:Ponckster twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:17:07Wat niemand weet is dat Herman al z'n verkiezingsswipes op Strava zet. Dat record blijft nog wel even staan. reageer retweet
In Rotterdam is er een heel tijdrovend ritueel dat ze moeten doen alvorens het stapelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die puist gaat zich binnenkort vanzelf wel afsplitsen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Sinds kort, inderdaad.
Dienst om je klimtijden op de wielrenfiets bij te houden enzowquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Wat is Strava?twitter:Ponckster twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:17:07Wat niemand weet is dat Herman al z'n verkiezingsswipes op Strava zet. Dat record blijft nog wel even staan. reageer retweet
Een fietsappje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Nee dat heeftie al heel lang, daarop hebben wij zijn mond een keer herkend in een pubquiz (Van wie zijn deze monden)quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Sinds kort, inderdaad.
Daar zet je je fietstochten op, kun je zien wie waar de snelste tijd heeft gereden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Een medewerker van het stembureau in het stadhuis van Deventer heeft een parkeerbon gekregen.
De man zit sinds 7 uur vanochtend al de hele dag in het stembureau en moet vannacht de stemmen tellen. Hij kreeg een parkeervergunning van de gemeente, maar die was alleen geldig na 21.00 uur. Volgens de medewerker is hij nu de helft van zijn inkomsten vandaag kwijt aan de bekeuring.!
Moet zeggen, ze wordt met het jaar beter.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Dienst om je klimtijden op de wielrenfiets bij te houden enzow
OK Tx.quote:
Beetje een inteelthoofd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
Carola met zo'n brilletje is nog beter.
[ afbeelding ]
Tjemig, het blijft een raar regeltjesland hier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Een medewerker van het stembureau in het stadhuis van Deventer heeft een parkeerbon gekregen.
De man zit sinds 7 uur vanochtend al de hele dag in het stembureau en moet vannacht de stemmen tellen. Hij kreeg een parkeervergunning van de gemeente, maar die was alleen geldig na 21.00 uur. Volgens de medewerker is hij nu de helft van zijn inkomsten vandaag kwijt aan de bekeuring.!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
quote:Marc van Dam @DamNieuws · 34 sec.
Eerste vrouw ooit voor de SGP in de gemeenteraad wordt Lilian Janse in Vlissingen. Dat blijkt uit de eerste prognoses... #gr2014
Ik heb hier bepaalde ideeën bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Op een of andere hebben dat soort gristenfiguren iets geils...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof het CDA met hem aan de leiding ooit meer stemmen gaat trekken? Misschien dat hij zelf het bijltje erbij neergooit.quote:
Puist heeft waarschijnlijk extra stemmen gekregen en heeft daardoor meer ruimte op t hoofd gekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
Oké hij had hem wel, maar hij lijkt witter en groter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Roemer moet ik altijd aan de Donald Duck denken.
twitter:LaDoubleMers twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:06:22De beelden van de 'Willen we minder moslims?' opmerking van Geert Wilders staan nu ook online: reageer retweet
Ik aan Ratatouille.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Roemer moet ik altijd aan de Donald Duck denken.
Qua aantal stemmen zou het nog best kunnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Reya het volgende:
500 meer dan het dubbele van 330. Duidelijk.
Laat hem, hij is ook de man met 5 hypotheken op z'n huis.quote:
Een stembureau in Katwijk.quote:
Ze zijn de partij met de grootste campagnekas volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SP heeft te veel merchandise
Minder Marokkanenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
twitter:LaDoubleMers twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:06:22De beelden van de 'Willen we minder moslims?' opmerking van Geert Wilders staan nu ook online: reageer retweet
JUICHEN!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM, WIJ ZIJN DE BESTE VAN ROTTERDAM, WIJ ZIJN DE BESTE VAN UTRECHT!
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND!
en misschien ook...
EUROPA! JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3edgy5mequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
Geen idee. Het zal mij een een typetje daarvan doen denken.quote:
Voor Pia voelt het goed als ze haar pijlen.quote:
Bij de SP wel.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
Ja iedereen levert z'n loon in voor balonnetjes en sjawltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zijn de partij met de grootste campagnekas volgens mij.
Vannacht om 1 uur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wanneer kunnen we de wat interessantere uitslagen verwachten?
Ja.. begint wel een beetje een sleur te worden nuquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
na 1.00 uur want dan gaan wij allemaal JUICHENquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dat duurt nog wel een uurtje, denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Welnee, poen zat met al die nieuwe raadsleden die de partijkas gaan spekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Studiotje het volgende:
Zitten ze met de SP in Utrecht terwijl ze een mooi verbouwd nieuw pand hebben in Amersfoort. Geldverspilling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |