Beetje een inteelthoofd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
Carola met zo'n brilletje is nog beter.
[ afbeelding ]
Tjemig, het blijft een raar regeltjesland hier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Een medewerker van het stembureau in het stadhuis van Deventer heeft een parkeerbon gekregen.
De man zit sinds 7 uur vanochtend al de hele dag in het stembureau en moet vannacht de stemmen tellen. Hij kreeg een parkeervergunning van de gemeente, maar die was alleen geldig na 21.00 uur. Volgens de medewerker is hij nu de helft van zijn inkomsten vandaag kwijt aan de bekeuring.!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Een medewerker van het stembureau in het stadhuis van Deventer heeft een parkeerbon gekregen.
De man zit sinds 7 uur vanochtend al de hele dag in het stembureau en moet vannacht de stemmen tellen. Hij kreeg een parkeervergunning van de gemeente, maar die was alleen geldig na 21.00 uur. Volgens de medewerker is hij nu de helft van zijn inkomsten vandaag kwijt aan de bekeuring.!
quote:Marc van Dam @DamNieuws · 34 sec.
Eerste vrouw ooit voor de SGP in de gemeenteraad wordt Lilian Janse in Vlissingen. Dat blijkt uit de eerste prognoses... #gr2014
Ik heb hier bepaalde ideeën bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Op een of andere hebben dat soort gristenfiguren iets geils...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof het CDA met hem aan de leiding ooit meer stemmen gaat trekken? Misschien dat hij zelf het bijltje erbij neergooit.quote:
Puist heeft waarschijnlijk extra stemmen gekregen en heeft daardoor meer ruimte op t hoofd gekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
Oké hij had hem wel, maar hij lijkt witter en groter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Roemer moet ik altijd aan de Donald Duck denken.
twitter:LaDoubleMers twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:06:22De beelden van de 'Willen we minder moslims?' opmerking van Geert Wilders staan nu ook online: reageer retweet
Ik aan Ratatouille.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Roemer moet ik altijd aan de Donald Duck denken.
Qua aantal stemmen zou het nog best kunnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Reya het volgende:
500 meer dan het dubbele van 330. Duidelijk.
Laat hem, hij is ook de man met 5 hypotheken op z'n huis.quote:
Een stembureau in Katwijk.quote:
Ze zijn de partij met de grootste campagnekas volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SP heeft te veel merchandise
Minder Marokkanenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
twitter:LaDoubleMers twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:06:22De beelden van de 'Willen we minder moslims?' opmerking van Geert Wilders staan nu ook online: reageer retweet
JUICHEN!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM, WIJ ZIJN DE BESTE VAN ROTTERDAM, WIJ ZIJN DE BESTE VAN UTRECHT!
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND!
en misschien ook...
EUROPA! JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3edgy5mequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
Voor Pia voelt het goed als ze haar pijlen.quote:
Bij de SP wel.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
Ja iedereen levert z'n loon in voor balonnetjes en sjawltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zijn de partij met de grootste campagnekas volgens mij.
Vannacht om 1 uur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wanneer kunnen we de wat interessantere uitslagen verwachten?
Ja.. begint wel een beetje een sleur te worden nuquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
na 1.00 uur want dan gaan wij allemaal JUICHENquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dat duurt nog wel een uurtje, denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Welnee, poen zat met al die nieuwe raadsleden die de partijkas gaan spekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Studiotje het volgende:
Zitten ze met de SP in Utrecht terwijl ze een mooi verbouwd nieuw pand hebben in Amersfoort. Geldverspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |