Op een of andere hebben dat soort gristenfiguren iets geils...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
Carola met zo'n brilletje is nog beter.
[ afbeelding ]
Alsof het CDA met hem aan de leiding ooit meer stemmen gaat trekken? Misschien dat hij zelf het bijltje erbij neergooit.quote:
Puist heeft waarschijnlijk extra stemmen gekregen en heeft daardoor meer ruimte op t hoofd gekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
Oké hij had hem wel, maar hij lijkt witter en groter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Friek_ het volgende:
Carola met zo'n brilletje is nog beter.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Roemer moet ik altijd aan de Donald Duck denken.
twitter:LaDoubleMers twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:06:22De beelden van de 'Willen we minder moslims?' opmerking van Geert Wilders staan nu ook online: reageer retweet
Ik aan Ratatouille.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Roemer moet ik altijd aan de Donald Duck denken.
Qua aantal stemmen zou het nog best kunnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Reya het volgende:
500 meer dan het dubbele van 330. Duidelijk.
Laat hem, hij is ook de man met 5 hypotheken op z'n huis.quote:
Een stembureau in Katwijk.quote:
Ze zijn de partij met de grootste campagnekas volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SP heeft te veel merchandise
Minder Marokkanenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef Zaktabak het volgende:
twitter:LaDoubleMers twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:06:22De beelden van de 'Willen we minder moslims?' opmerking van Geert Wilders staan nu ook online: reageer retweet
JUICHEN!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM, WIJ ZIJN DE BESTE VAN ROTTERDAM, WIJ ZIJN DE BESTE VAN UTRECHT!
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND!
en misschien ook...
EUROPA! JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |